2024-05-19, 10:49
Medlem
Har precis lyssnat på P1 dokumentär om chem sex i homokretsar. Någon som har erfarenhet av det och vill berätta?
Citera
2024-06-04, 13:36
Bögar på Flashback, nu vill jag ha er uppriktiga åsikt; vad tycker ni om fenomenet Pride Month? Jag behöver nog inte sticka under stol med vad jag tycker om det, har framkommit i tidigare inlägg ganska tydligt. Men det fina i kråksången är ju att man tycker olika, och därför skulle jag vilja veta hur ni ser på det hela.
Citera
2024-06-04, 19:34
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Bögar på Flashback, nu vill jag ha er uppriktiga åsikt; vad tycker ni om fenomenet Pride Month? Jag behöver nog inte sticka under stol med vad jag tycker om det, har framkommit i tidigare inlägg ganska tydligt. Men det fina i kråksången är ju att man tycker olika, och därför skulle jag vilja veta hur ni ser på det hela.

Aldrig hört talas om. Men på namnet så låter det som nåt jag föraktar.
Citera
2024-06-04, 22:41
Bannlyst
Hur känns det att bli påsatt av en hunk med en rejält tjock och lång dase i rumpan?
Citera
2024-06-04, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har precis lyssnat på P1 dokumentär om chem sex i homokretsar. Någon som har erfarenhet av det och vill berätta?
Det är mycket vanligt och det vet du nog redan om. Du försöker bara vara rolig.
Citera
2024-06-04, 22:53
Finns det en snusargen för homosexuella?

Alla lesbiskor som jag träffat har snusat. Butchdrag nr 1.
Citera
2024-06-05, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novitiosis
Det är mycket vanligt och det vet du nog redan om. Du försöker bara vara rolig.
Nja jag visste det på poppers-nivå. Dokumentären handlade om att chem sex på metaamfetamin var vanligt i homokretsar. Det tyckte jag var lite överraskande faktiskt.
Citera
2024-06-06, 00:23
Bannlyst
Citat:
Nja jag visste det på poppers-nivå. Dokumentären handlade om att chem sex på metaamfetamin var vanligt i homokretsar. Det tyckte jag var lite överraskande faktiskt.
Du är trångsynt.
Citera
2024-06-06, 09:15
Medlem
Citat:
Du är trångsynt.
Nja snarare okunnig va? Alltså innan jag lyssnade på dokumentären.
Citera
2024-06-06, 09:58
Bannlyst
Citat:
Nja snarare okunnig va? Alltså innan jag lyssnade på dokumentären.
Varför känns det som att du måste bli disciplinerad med en stor kuk tryckt i din fitta?

Du är skitful dock.

Nej du är trångsynt och hatiskt och det är därför du ställer respektlösa frågor och låtsas som att det är snällt och oskyldigt. Alla kan se igenom det.
Citera
2024-06-06, 10:07
Medlem
Citat:
Varför känns det som att du måste bli disciplinerad med en stor kuk tryckt i din fitta?

Du är skitful dock.

Nej du är trångsynt och hatiskt och det är därför du ställer respektlösa frågor och låtsas som att det är snällt och oskyldigt. Alla kan se igenom det.
Gud vad arg du är.

Detta är en AMA-tråd. Av alla "gillar bögar bajssmak"-frågor i olika varianter i denna tråd blir du alltså arg på min fråga. Det är obegripligt. Men det kanske är bättre att du avstår från att svara på sånt som gör dig på dåligt humör?
Citera
2024-06-06, 10:19
Bannlyst
Citat:
Gud vad arg du är.

Detta är en AMA-tråd. Av alla "gillar bögar bajssmak"-frågor i olika varianter i denna tråd blir du alltså arg på min fråga. Det är obegripligt. Men det kanske är bättre att du avstår från att svara på sånt som gör dig på dåligt humör?
Du är respektlös. Vågar du ställa dessa frågor i verkligheten?

Hur känns det att bli påsatt av en hunk med en rejält tjock och lång dase i rumpan? Va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in