Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
När ni har "riktig" sex blir det i regel att ni töjer varandras brunhål eller är det mer kuksugande och smek och skick?
Tro det eller ej, men det FINNS bögar som inte gillar analsex över huvud taget.
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Är det så att vissa bögar i regel ger och andra tar?
De flesta är på någon form av spektrum, en blandning mellan att sätta på och bli påsatt, men det finns de som ser sig som exklusivt det ena eller det andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Hur gör ni i duschen efter gymmet bland heterokillar? Jag skulle få stånd bland nakna kvinnor. Får ni stånd bland nakna killar? Måste ni inte gömma det för annars...
Undviker ni allmänna duschar helt?
Tro mig, du skulle inte få stånd i duschen. Det har hänt mig en enda gång i mitt liv att det ens funnits en risk att jag skulle bli halvhård men det var inget som hände. Det är oftast inte en särskilt sexuell situation i duschrummet och helt ärligt är det oftast inte särskilt snygga killar där heller. Jag har svårt att tro att du skulle få full fräs även om du ser en snygging om hon är omgiven av tio pers du finner avtändande.
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Kan ni på något sätt förstå att heterokillar tycker det är det vidrigaste å mest förödmjukande som finns att suga en kuk eller ta den i tvåan?
Eller känns det helt naturligt för er?
För mig känns det snarare rätt vidrigt att befatta sig med en fitta. De där blygdläpparna, allt slaskande och slickande och ewwhh..
Jag kan förstå att personer inte ser poängen eller hur någon annan kan finna det upphetsande, men den tanken kan appliceras på mycket. Folk som tänder på smisk verkar välidgt konstiga bland de som inte tänder på det, med mera.
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Tittar ni mycket på bögporr på samma sätt som vi tittar på straight?
Ja, det är väl klart?
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Varför är vissa bögar så fjolliga och vulgära medans andra bögar är mer "normala"? Är det ett spel?
Varför är heterosexuella så himla olika i hur de beter sig, i vad de gillar samt vilket uppförande de har? Är det bara ett spel ni sysslar med? Är det kanske till och med så att eftersom vissa män våldtar kvinnor så måste det betyda att alla män är likadana och egentligen också vill våldta kvinnor?
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Gillar ni shemales?
Det är inte något jag tänder på personligen. Har hört av fler heterosexuella att de tänder på shemales än vad jag hört det av homosexuella.
Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
Erkänner ni att rent evolutionärt och biologiskt så är homosexualitet fel vad media än säger?
Med det tankesättet skulle tex heterosexuella som aktivt väljer att inte skaffa barn vara värdelösa.
Att spotta ur sig miljarder ungar är inte det enda sättet något kan vara evolutionärt eller biologiskt. Det är snarare så att artens överlevnad som sådan kan vägas in och inte bara att alla individers gener ska försöka spridas. Lejonhonor har tex något som liknar dagis där de andra honorna hjälper till att ta hand om ungarna trots att det inte finns något egetintresse i om dessa överlever då de inte är mammorna. De har dock hittat ett system där arten som helhet överlever bättre om fler hjälper till att skydda och uppfostra ungarna, samt att om en hona stryker med vid någon jakt så kan dennes ungar ändå fortsätta tas omhand.
Homosexualitet kan ses som att det finns killar/tjejer som inte tävlar på samma marknad och därmed kan få frisedel vad det gäller att vara med i en grupp. Finns ju arter där alfa-hannen är ensam härskare och den enda som ligger med honorna i flocken, men han kan inte försvara sig mot alla andra som tävlar och vill ta över flocken. Då kan homosexuella män iersättning mot beskydd, mat och gemensakp hjälpa till att försvara alfa-hannen.
Sedan kan det ju bara vara så att vi kan ta hand om alla de där oönskade ungarna som ni breeders bara spottar ur er och slänger ut på adoption..