Citat:
Ursprungligen postat av
Ion-Cannon
Dominans, underkastelse och förnedring har en stor roll bland väldigt många homosexuella män, och det ses inte som något dåligt alls. Det är en del av ens identitet(för vissa endast i sängen - för andra i livet som stort), en del av sexet.
Jag själv älskar att bli nersprutad, men har faktiskt inget intresse av att spruta ner någon annan kille.
Alltså om man suger av någon är det snarare regel än undantag att man sprutar i ansiktet eller munnen(och dessutom sväljer). Jag skulle nog säga att spruta någon annanstans skulle ses som märkligt hos de flesta bögar.
Liksom var sprutar heterokillar som har tjej som inte vill ha det i ansiktet? På sig själv? Fy fan vad tråkigt :P Eller det kanske är ovanligt att bara ha oralsex? Slutar det i princip alltid med penetration där nere?
TL;DR Det är alltid en självklarhet bland bögar - inte bara då och då.
Det är inte så för alla. Jag har träffat bögar som tycker annorlunda, jag tycker annorlunda, älskar bli sprutad vart som helst egentligen. Och det handlar inte ens om dominans eller underkastelse, jag kan känna mig dominant när jag suger och bli sprutad i ansiktet tex.
Sen mött bögar som vill torka av och tvätta av sperman direkt efter de sprutat i handen eller nåt tråkigt.