2016-09-19, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V.corleone
Jag år en snubbe som enbart varit tillsammans med kvinnor genom hela mitt liv MEN ända sedan jag var 14-15 har jag gått igång på transor. Ser jag exempelvis en snygg transa ute på stan så kan jag få råbånge men det har aldrig hänt att ja känt denna åtrå när det handlar om män. Gör detta mig till bisexuell eller kan man tända på transor utan att ha just den läggningen. Kan tillägga att jag enbart varit tillsammans med kvinnor 8ch jag vet att det jag vill ha i slutändan är en kvinna som livspartner men samtidigt kan jag inte sluta tänka på hur det hade varit o ha sex med en sexig transsexuell. Hjälp mig i detta dilemmat.

Gammalt inlägg, men jag skulle rekommendera alla heterokillar att inte blanda ihop transor och transsexuella om ni någon gång försöker få kontakt med en transsexuell tjej :P
Citera
2016-09-19, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Har ni försökt ändra er läggning nån gång? Varför? Varför inte?

Nej, aldrig.
Jag har inte velat eller känt det behovet.
Jag trivs med att tända på killar och jag trivs med att själv ha kuk.
Jag har tänkt att mitt liv vore lättare om jag hade varit tjej, men that's it.
Citera
2016-09-19, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Nej, aldrig.
Jag har inte velat eller känt det behovet.
Jag trivs med att tända på killar och jag trivs med att själv ha kuk.
Jag har tänkt att mitt liv vore lättare om jag hade varit tjej, men that's it.

Tror du att det skulle gå om du försökte?
Citera
2016-09-19, 08:43
Medlem
Citat:
Dominans, underkastelse och förnedring har en stor roll bland väldigt många homosexuella män, och det ses inte som något dåligt alls. Det är en del av ens identitet(för vissa endast i sängen - för andra i livet som stort), en del av sexet.

Jag själv älskar att bli nersprutad, men har faktiskt inget intresse av att spruta ner någon annan kille.

Alltså om man suger av någon är det snarare regel än undantag att man sprutar i ansiktet eller munnen(och dessutom sväljer). Jag skulle nog säga att spruta någon annanstans skulle ses som märkligt hos de flesta bögar.
Liksom var sprutar heterokillar som har tjej som inte vill ha det i ansiktet? På sig själv? Fy fan vad tråkigt :P Eller det kanske är ovanligt att bara ha oralsex? Slutar det i princip alltid med penetration där nere?

TL;DR Det är alltid en självklarhet bland bögar - inte bara då och då.

Det är inte så för alla. Jag har träffat bögar som tycker annorlunda, jag tycker annorlunda, älskar bli sprutad vart som helst egentligen. Och det handlar inte ens om dominans eller underkastelse, jag kan känna mig dominant när jag suger och bli sprutad i ansiktet tex.
Sen mött bögar som vill torka av och tvätta av sperman direkt efter de sprutat i handen eller nåt tråkigt.
Citera
2016-09-19, 18:11
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Det hade väl inte varit just att de är faghags som stör mig, utan mer huruvida hon vill vara kompis just för att jag är bög eller inte. Det säger jag nej till. Jag vill vara kompis för att vi trivs ihop och sådär, inte för att jag är bög.

Sen finns det ju en och annan rolig faghag, till exempel Margaret Cho.
https://youtu.be/cbC3dil1AXM
https://youtu.be/hXRYLb1m4q4
Bra svar. Tack för det. Naturligtvis måste man gilla personligheten. Gay, båda könen, är en bonus, eller intresseväckande för en som mig. Men självklart inte avgörande.

Och tack för de roliga klippen. Kände inte till henne.
Citera
2016-09-24, 16:50
Medlem
han solos avatar
Citat:
Du tror inte snarare att det har att göra med att många bögar egentligen mår dåligt?
Att man partar en jävla massa kan ju bero på något, och inte bara att man tycker att det är kul.

Jovisst är det en faktor. Jag knarkar litegrann och är ju varken bög eller festprisse.
Citera
2016-09-29, 17:39
Medlem
sycosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Har ni försökt ändra er läggning nån gång? Varför? Varför inte?

Ja. För att ja hellre vilja varit hetero. Har aldrig trivts riktigt bland bögar och känner mig inte alltid välkommen bland varken hetero's eller homo's och det kopplar jag till min läggning. Har förlorat vänner pga att dom är homofob. Ser mig själv som väldigt hetero när det kommer till saker som inte handlar om sexualitet. Har provat runkat till motsatta könen flera gånger och tänkt det här är inte så farligt, men inte skönt heller. Skulle betala dyrt för att känna attraktion till motsatta könet eller båda så jag har något mer gemensamt med alla som är mina kompisar och är hetero. Vill tillägga och jag går in och ut ur garderoben hela tiden för jag märker eller inbillar mig att det blir dålig stämning när jag kommer ut. Får ångest ofta pga min läggning. Men det kanske bara är jag som känner så här? eller så är jag bara brutalt ärlig? Jag har inget emot bögar jag gillar bara straights bättre och det blir lite till ett problem.
Senast redigerad av sycosi 2016-09-29 kl. 17:45.
Citera
2016-09-30, 10:21
Medlem
Citat:
1.
Alltså de allra flesta bögar är passiva, näst kommer de som är ombytliga i antal. Är du hetero, bi eller bög och bara vill sätta på kommer du att behandlas som en gud och de passiva bögarna kommer kyssa marken du går på :P

De flesta bögar vill alltså bli påsatta.
Man kan jämföra det med sajter som exempelvis BodyContact. Där går det ju flera tusen killar på en tjej. Det är inte lika illa bland bögar, men det är typ samma sak. Det är många fler passiva(eller ombytliga som helst är passiva) än det är aktiva.

Tack och lov finns det en hel del heterosexuella(?) som vill prova på att ligga med killar, så det balanserar ut det liiiite, liite. Tyvärr vill ju dessa killar oftast bara ha supersmala 18-åriga twinks, så resten blir ju utan ändå :P

2.
Ja, det finns det väl. Jag har sett ett kort klipp där en kille kommer på det sättet genom att rida en annan kille, men det är kort och jag vet inte hur de gjorde innan de nådde till utlösningen.

Grejen är väl den att det antagligen är mycket skönare att runka samtidigt även om man kan komma utan att göra det, så varför skulle man då låta bli att runka?
Jag kan tänka mig att man kan göra det just för att det är så ovanligt eller för att man spelar in samtidigt, eller för att den passive vill imponera och "sexa upp" den som sätter på.
Typ "oo, jag kommer utan att röra kuken för att du är så sexig och din kuk är så skön, bla bla..." :P

Haha, skojar du? Varför skulle man vilja bli påsatt när man kan sätta på? Kanske är individuellt men personligen får jag fan ont av att stoppa upp ett stolpiller i röven. Aja, om det blir tjej-torka så kanske man skulle prova att sätta på någon snubbe, men då ska det fan vara en renrakad (inte på huvudet), späd och feminin liten rackare.
Citera
2016-10-02, 13:14
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Haha, skojar du? Varför skulle man vilja bli påsatt när man kan sätta på? Kanske är individuellt men personligen får jag fan ont av att stoppa upp ett stolpiller i röven. Aja, om det blir tjej-torka så kanske man skulle prova att sätta på någon snubbe, men då ska det fan vara en renrakad (inte på huvudet), späd och feminin liten rackare.

exakt. dina egna upplevelser som mottagande analerotisk part (vilka, såvitt jag förstår, begränsar sig till att införa stolpiller i rektum) är möjligen inte utslagsgivande för resten av befolkningen.
Citera
2016-10-02, 13:21
Medlem
MartinStLouiss avatar
Är det enkelt o hitta ligg (på krogen, på nätet) tycker du?
Citera
2016-10-02, 13:55
Medlem
storkmammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Är det enkelt o hitta ligg (på krogen, på nätet) tycker du?

Jadå, sålänge man inte behöver ha en 10/10 varje gång... Använder mig av grindr och bc. Har bara fått ett hemsläp en gång, och det var ju för att vi kände igen varandra från grindr, så det räknas typ inte.
Citera
2016-10-02, 14:06
Medlem
Är ni inte rädda för att få hiv. Homokillar har enklare att knulla runt och mer öppna.
Känner ni i er bekantskapskrets hivsmittade?

Känner ni någon som velat eller vill få hiv?

The gift, bug chasers

https://m.youtube.com/watch?v=TrmccJkfApg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in