2014-01-16, 13:13
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy80
Är ju långt ifrån samma sak. Anus är verkligen inte konstruerad för att penetreras. Vaginan däremot mår bra av regelbunden penetration då det stärker slidväggarna.
Ehhm, min anal blir penetrerad ett par gånger dagligen, dock inifrån och ut!
Har du sett några av de korvar man kan skita ut? Omkrets och storlek på sådana skulle få även FB-dase killar att få storlekskomplex..!
Muskeln klarar med andra ord redan nu att släppa igenom rätt stora saker! Enda skillnaden är att vänja sig själv och muskeln vid att den ska öppna sig även när något vill utifrån och in också.

Citat:
Ursprungligen postat av loveboobs
Om jag va bög så skulle jag vart passiv.. Tänk när man har ränneskita och inte kan hålla inne de pga av att man haft en jävla kuk uppkörd. Shit
Ehhm, eller så har man inte analsex om man har rännskita? Kan ju vara så att man inte har sex över huvud taget i sådana fall! Varför verkar alla tro att analsex = scat, eller vad det nu heter när man gillar avföringssex..
Citera
2014-01-16, 13:19
Medlem
[quote=Ferdawoon|47070614]Ehhm, min anal blir penetrerad ett par gånger dagligen, dock inifrån och ut!
Har du sett några av de korvar man kan skita ut? Omkrets och storlek på sådana skulle få även FB-dase killar att få storlekskomplex..!
Citat:
Muskeln klarar med andra ord redan nu att släppa igenom rätt stora saker! Enda skillnaden är att vänja sig själv och muskeln vid att den ska öppna sig även när något vill utifrån och in också.

Är ju en jävla skillnad mot avföring som långsamt pressas ut på ett naturligt sätt under naturligt muskelarbete. Mot att ngt med våld förs in och ut upprepade gånger under avsevärt längre tid!
Citera
2014-01-16, 13:22
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Hur vanligt är det att bögars stjärthål blir extremt slappa med åren? Finns det dem som tvingas använda blöja eller annan typ av hygieniskt skydd? Jag har hört att kvinnliga porraktriser som kör mycket analt får allvarliga problem med analhygienen efter ett antal år i branschen.. Är det samma för promiskuösa bögar?
Nu är jag ju kanske inte så till åren kommen som jag gillar att ge intryck av, men jag har aldrig hört om något sådant. Det har nog snarare att göra med att de kvinnliga aktriserna, eller deras manliga medspelare, är idioter som inte vet hur man ska göra utan bara trycker in den..

Det finns ju bögporrskådisar som tar emot kukar stora som underarmar, och det finns de som kallas "powerbottoms" dvs verkar kunna ta emot hur mycket kuk som helst (tidsmässigt och storleksmässigt) och de har inga sådana problem.

Jag tror helt ärligt att det mest handlar om myter startade av de som inte gillar analsex och anser att eftersom bögar gör det så är det hemskt och att alla som gör det blir slappa i analen. Ska inte säga att det aldrig hänt, men jag vågar mig på att säga att det snarare är de fall som bevisar regeln att analsex utfört på rätt sätt inte är några problem.
Citera
2014-01-16, 13:25
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Ska inte säga att det aldrig hänt, men jag vågar mig på att säga att det snarare är de fall som bevisar regeln att analsex utfört på rätt sätt inte är några problem.
Hur då rätt sätt?
Citera
2014-01-16, 13:29
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Är ju en jävla skillnad mot avföring som långsamt pressas ut på ett naturligt sätt under naturligt muskelarbete. Mot att ngt med våld förs in och ut upprepade gånger under avsevärt längre tid!
Varför det? Ringmuskeln gör ju inget mer än att öppna och stänga sig. Det är väl snarare muskler runt tarmen som pressar ut innehållet? Det enda ringmuskeln kan gör är att stänga sig och knippsa av en korv som bara hänger och inte vill hela vägen ut!
Din iris reglerar exempelvis bara hur mycket ljus som släpps in, den tar inte emot någon information från omvärlden och gör att du kan se (mer än ljusinsläppandet).

Alltså, så länge ringmuskeln är avslappnad och öppen, och man har glidmedel så att det inte blir problem med friktionen (vilket jag antar gäller vaginalsex med tjejer som har problem att bli våta med), så är det inte direkt någon stor skillnad.
Citera
2014-01-16, 13:33
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Hur då rätt sätt?
Har du sett de där videoklippen då en kille bara verkar dra ut kuken ur fittan på tjejen och sedan kör in den i analen? Typiskt fel sätt!

http://www.efukt.com/21074_OOPS!_I_S...r_Cervix!.html
Citera
2014-01-16, 13:35
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Vilka bögar har högst status rent sexuellt? Är det t.ex. många som vill ligga med Gardell?

Har Peter Jöback hög sexuell status?

Vem är mest populär? Bögarnas främsta runkobjekt?
Definiera "hög sexuell status" är du snäll.
Vilka bögar som andra bögar anser är sexiga och vill ha sex med?
Citera
2014-01-16, 13:37
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Definiera "hög sexuell status" är du snäll.
Vilka bögar som andra bögar anser är sexiga och vill ha sex med?
Exakt.
Citera
2014-01-16, 13:42
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Har du sett de där videoklippen då en kille bara verkar dra ut kuken ur fittan på tjejen och sedan kör in den i analen? Typiskt fel sätt!

http://www.efukt.com/21074_OOPS!_I_S...r_Cervix!.html
Men detta beror väl främst på att tjejer har trängre stjärthål än killar..

Skämt åsido, hur ska man göra då - "värma upp" röven långsamt eller?
Citera
2014-01-16, 14:22
Medlem
Haak0ns avatar
Citat:
Är ju långt ifrån samma sak. Anus är verkligen inte konstruerad för att penetreras. Vaginan däremot mår bra av regelbunden penetration då det stärker slidväggarna.

Det vore väl dumt att ha en ringmuskel som inte är menad att öppna på sig, det är väl hela idén med en ringmuskel. Att vissa människor tycker att det är fel eller äckligt gör inte att kroppen ändrar sig. En muskel är en muskel och kommer att reagera likvärdigt på träning och stretching oavsett om den sitter i biceps eller i anus.
Citera
2014-01-16, 14:23
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ja, exakt så. Fingrar, glidmedel, avslappning och tålamod är saker som är bra att ha! Efter det kan det kanske bli tal om en kuk.
Citera
2014-01-16, 19:25
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Men detta beror väl främst på att tjejer har trängre stjärthål än killar..

Typ precis så. Du går ju inte direkt ner i splitt som otränad och ouppvärmd! Varför skulle det vara annorlunda att tvångs-töja de musklerna än att tvångs-töja ringmuskeln?

Ligga med P3 tar upp det hela
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5753224

Regissör för en bögporrstudio tar upp hur deras aktörer förbereder sig
http://www.youtube.com/watch?v=dALSMgdlIrk

Men ja. Det kan säkert vara astråkigt första gångerna, just eftersom det kan ta ett bra tag att värma upp! Och extra lång tid om det är någon som är ny på området!
Tro inte att det går på 5min. Är det en förstagångs-mottagare så ska du snarare räkna i timmar, om det ens går över huvud taget första gången..
Det är dels att lära sig slappna av som det hela gäller, men även att motarbeta reflexen som man har att tryck på ringmuskeln betyder att något är på väg ut, och att något är på väg ut är det sista man vill vid en situation där man har någon som smeker analen.. Det är alltså en fråga om att lita på personen som mjukar upp, men det är också något man kan göra själv när man har lite tid till övers! Testa med ett finger i duschen eller något sånt.

När mottagaren har blivit van vid det hela, så att det som egentligen behövs göras är just bara att mjuka upp ringmuskeln, så går det snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in