2014-01-14, 20:28
Bannlyst
Okej. När det inte fanns internet kan jag kanske förstå det. Vet ett specifikt ställe i min stad som är 100% iallafall ''stämplat'' som en mötesplats för dessa typer av aktiviteter och har varit det så länge jag kan minnas. Det tråkiga är att det är de enda allmänna dassen i det området, som är en stor park där mycket folk hänger/konsumerar alkohol på sommaren. Det blir trädet, uteslutande, för alla som är medvetna om stämpeln, vilket måste vara ca 70-80%. Då talar vi en av Sveriges största städer.
Citera
2014-01-15, 00:14
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Är det vanligt att bögar skapar ''mötesplatser'' i form av allmänna utedass, där de hänger? Lägger beslag på dessa till den grad att heteros inte gärna går dit för att utföra sina behov.

Den äldre generationens pervobögar använder än idag offentliga badhus, rastplatser och toaletter som mötesplatser för hivsex. Se särskilt upp för bastun på eriksdalsbadet i Stockholm.
Citera
2014-01-15, 21:10
Medlem
Jag har länge funderat över vad som händer med anus efter flera år av aktivt rövknullande.
Blir inte ringmuskeln väldigt uttöjd och förslappad med läckage som följd.
Nån rutinerad bög som kan svara?
Citera
2014-01-16, 02:37
Medlem
Haak0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy80
Jag har regelbundet funderat vad som händer med anus efter flera år av aktivt rövknullande.
Blir inte ringmuskeln väldigt uttöjd och förslappad med läckage som följd.
Nån rutinerad bög som kan svara?

Hur förslappade blir dina muskler av regelbunden stretching och träning?
Citera
2014-01-16, 04:42
Medlem
Vad ger bög1 rätten till att knulla bög2 om bög1 inte vill ha den i prutten också?
Citera
2014-01-16, 09:18
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loveboobs
Vad ger bög1 rätten till att knulla bög2 om bög1 inte vill ha den i prutten också?

Det är vanligt att bögar har rollen som passiv eller aktiv.
Citera
2014-01-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haak0n
Hur förslappade blir dina muskler av regelbunden stretching och träning?

Är ju långt ifrån samma sak. Anus är verkligen inte konstruerad för att penetreras. Vaginan däremot mår bra av regelbunden penetration då det stärker slidväggarna.
Citera
2014-01-16, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Det är vanligt att bögar har rollen som passiv eller aktiv.

Om jag va bög så skulle jag vart passiv.. Tänk när man har ränneskita och inte kan hålla inne de pga av att man haft en jävla kuk uppkörd. Shit
Citera
2014-01-16, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hej Bögar!

Jag tänkte att ni skulle berätta om ert sexliv och svara på andra medlemmars frågor om bögsex. Jag tänkte då inte ställa alla frågor, men jag börjar med tre:

Hur vanligt är det att ni går till typiska bastuklubbar och sätter på främlingar (alltså någon ni inte känt mer än några timmar)?

Hur ser ett typiskt raggningsförsök ut (med hyfsat lyckad utgång)? Jag föreställer mig att ni är rakt på och övertydliga. Ni kanske rent av bara tar snubben mellan benen och blinkar lite? Visar penis och putar med läpparna förföriskt?

Hur vanligt är det att ni har gangbang?

Svara.
Är du bög? Ärligt
Citera
2014-01-16, 11:31
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Hur vanligt är det att bögars stjärthål blir extremt slappa med åren? Finns det dem som tvingas använda blöja eller annan typ av hygieniskt skydd? Jag har hört att kvinnliga porraktriser som kör mycket analt får allvarliga problem med analhygienen efter ett antal år i branschen.. Är det samma för promiskuösa bögar?
Citera
2014-01-16, 12:20
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Är det viktigt för er hur ni blir representerade i media? Tycker ni att bilden av bögen har blivit mer mångsidig de senaste 10 åren eller är det fortfarande stereotyper som gör våld på er mångfald som härskar?
Citera
2014-01-16, 12:36
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Vilka bögar har högst status rent sexuellt? Är det t.ex. många som vill ligga med Gardell?

Har Peter Jöback hög sexuell status?

Vem är mest populär? Bögarnas främsta runkobjekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in