2017-12-26, 19:16
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Så det är du som är gummibossen ey?

Yesbox, sponsrad av Goodyear, piss-säkra-gummidäck!

Varit på en del "fester" där det varit en del törstiga snubbar med gula gummidräkter. Ändå gummiringen som finns på mig är kukringen.
Citera
2017-12-26, 20:06
Bannlyst
Brukar Ni bögar få runka hetero killar ofta?
Citera
2017-12-27, 01:01
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Här kan man säga att du inte hade så stor koll på vad du uttalade dig om.

Jag är åtminstone inte lika fördomsfull som du miss J.

Och inlägget du i ren desperation rotat fram och citerat är dessutom över fyra år gammalt och just vid det tillfället så fanns det inget som tydligt pekade på att K. Spacey skulle vara gay.

Billigt och spekulativt skvaller (vilket drabbar mången kändis som uppnått medelåldern och ännu inte skaffat varken partner eller barn) samt oseriösa fyllebilder räknas inte som bevis eller ens indikationer på någons sexuella läggning vet du.

Förresten så hade du också fel i ditt påstående att Spacey minsann aaaldrig skulle komma ut och offentliggöra sin egen läggning någonsin så tji fick även du.

Har avslutningsvis ingenting emot att en av mina favvoskådisar föredrar andra män istället för mig.

Enda tråkiga är väl då att han (likt de flesta av er, ironiskt nog) tycks ha en fäbless för vidriga twinkar vilka ju ändå torde räknas till några av de allra mest avmaskuliniserade skapelser (näst efter fjolliga dramadrottningar) som finns att beskåda i er lilla sfär.
Citera
2017-12-27, 13:44
Medlem
Flash-999s avatar
Jag har en fråga, fenomenet ATM, är det vanligt förekommande "naturligt" i homosexuella relationer?
Citera
2017-12-27, 16:02
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Jag har en fråga, fenomenet ATM, är det vanligt förekommande "naturligt" i homosexuella relationer?

Jag antar att du pratar om ass-to-mouth och nej, jag skulle inte säga att det är vanligt. Jag brukar vanligtvis inte vilja bli avsugen efter jag knullat någon i röven, även om dom har sköljt ur sig innan. Tror ingen gillar smaken eller doften av bajs.

I porren blandar dom mellan att suga och knulla hela tiden. Skulle säga i riktiga livet så suger man av varandra en stund, sedan penetrerande sex och sen är man klar.

Är man nu jävligt sugen på att bli avsugen efter knull kan man ju alltid använda kondom annars.
Citera
2017-12-27, 16:06
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Brukar Ni bögar få runka hetero killar ofta?

Det händer. Många hetrokillar vill testa för att se om dom gillar det. Har en tes om att hetrokillar gillar att göra det mest för att det är tabu och utmanar sig själva. Har sugit/runkat/knullat många killar som idag har fru & barn, så antingen är dom smygisar eller så var det bara inte deras grej.
Citera
2017-12-27, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ActionFactory
Det händer. Många hetrokillar vill testa för att se om dom gillar det. Har en tes om att hetrokillar gillar att göra det mest för att det är tabu och utmanar sig själva. Har sugit/runkat/knullat många killar som idag har fru & barn, så antingen är dom smygisar eller så var det bara inte deras grej.

Coolt smått nyfiken själv. Hehe
Citera
2017-12-30, 23:18
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Coolt smått nyfiken själv. Hehe

Point proven.
Citera
2017-12-31, 00:26
Medlem
HosTorViBors avatar
Blöder ni mindre/får mindre trauma ju mer vana ni är vid analsex ?
eller är vissa bara känsligare än andra ?
Citera
2017-12-31, 03:17
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HosTorViBor
Blöder ni mindre/får mindre trauma ju mer vana ni är vid analsex ?
eller är vissa bara känsligare än andra ?
Analöppningen ör en muskel precis som alla andra. Den kan spänna sig eller slappna av. Och är muskeln kort och stel går det att försiktigt stretcha den precis som alla kan stretcha efter träningen. Gymnaster kan tex gå ner i spagat pga kontinuerlig träning och töjning. Samma sak gäller med analöppningen. Om den försiktigt atretchad kan den bli längre och tillåta att större saker släpps in.

Så ja, övning att slappna av och erfarenhet ger att man kan ta emot kuk enklare i framtiden.
Citera
2017-12-31, 20:36
Medlem
HosTorViBors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Analöppningen ör en muskel precis som alla andra. Den kan spänna sig eller slappna av. Och är muskeln kort och stel går det att försiktigt stretcha den precis som alla kan stretcha efter träningen. Gymnaster kan tex gå ner i spagat pga kontinuerlig träning och töjning. Samma sak gäller med analöppningen. Om den försiktigt atretchad kan den bli längre och tillåta att större saker släpps in.

Så ja, övning att slappna av och erfarenhet ger att man kan ta emot kuk enklare i framtiden.

Bra info!
Men det blöder väl inte bara från muskeln heller ? stötarna mot tarmväggen måste ge uppstånd till någon form av trauma.
Men muskeln är viktigast ? positionen ?
Citera
2018-01-01, 15:32
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HosTorViBor
Bra info!
Men det blöder väl inte bara från muskeln heller ? stötarna mot tarmväggen måste ge uppstånd till någon form av trauma.
Men muskeln är viktigast ? positionen ?

De få gångerna man blöder från analen är när en slemhinna går sönder. Det är inte speciellt vanligt, men kan hända om man är oförsiktig. Samma sak kan hända om du skulle köra in kuken utan att på något sätt värma upp först, men då är det mer sprickor i analen som gör att du börjar blöda.

Mycket glid och massera upp muskeln sakta så är det lugnt och du kan köra på hur hårt du vill.

Med position antar jag att du menar ställning. Ställningen spelar ingen större roll så länge du är uppvärmd. För vissa är det skönast att ligga på magen och bli påsatt, andra gillar att rida eller doggy. Dom få gångerna jag har varit bottom tycker jag bäst om att ligga på magen då det är lättare att slappna av för mig

Edit: Glömde svara på sista frågan.
Senast redigerad av ActionFactory 2018-01-01 kl. 15:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in