Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-08, 18:41
  #121
Medlem
Eroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Blir båda bög om man är enäggstvillingar?

Varken jag eller min bror är bög.
Citera
2011-02-08, 18:41
  #122
Medlem
dwgs avatar
Brukar ni ta er egna sperma i mun efter ni har runkat?
Citera
2011-02-08, 18:44
  #123
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Brukar ni ta er egna sperma i mun efter ni har runkat?
Klart man har smakat... har inte du det?
Citera
2011-02-08, 18:46
  #124
Medlem
Qarabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Brukar ni ta er egna sperma i mun efter ni har runkat?

Nej.
Citera
2011-02-08, 18:53
  #125
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Beror på hur nära man står personen, när en god vän plötsligt behandlar en olika så tar det hårdare än om ett gäng blattar ropar svennebög eller likande. Kort sagt, om man inte värderar den som fäller en kräkning högt är det svårt att bli kränkt. Vad det gäller generella uttalande omkring bögar rör det mig inte i ryggen als. Det har alltid varit ett mysterium hur man kan känna sig kränkt i grupp. Har nästan aldrig hört ett ont ord, vart den påstått utbredda homofobin i Sverige håller hus undrar jag.

Skönt att höra att du inte tar illa upp, tycker själv att kränkningar i alla dess former är patetiska, såvidare inte situationen är lämpad till det (inte om någons sexuella läggning utan handlingar). Vad jag har upplevt det i den lilla staden jag bor i är allt snack om "bögjävel" o.s.v mest angeläget till låg och mellanstadiet, men det används kanske mer i storstäderna.
Citera
2011-02-08, 19:00
  #126
Medlem
-Orko-s avatar
Intressant tråd detta. Jag får förvarna för att jag inte orkat läst igenom hela.

1. Hur ser ni homosexuella män på en riktigt attraktiv och sexig kvinna? Rycker det inte ens lite i baguetten?
2. Hur hamnar man i "bögkretsar" när man kommer ut som homosexuell? Är det bara internet som gäller eller? (Jag förutsätter här en "normal" svensson-uppväxt med heterosexuella manliga kompisar och heterosexuella föräldrar och släktingar)
3. Vilken specifik sak var det som fick er att komma på er egen homosexualitet? Ger några svarsalternativ. Ta det som känns primärt.

a. Kukar överlag
b. Den manliga kroppen i övrigt.
c. En "okontrollerbar" kärlek till andra män.
d. Dåliga erfarenheter av kvinnor.
e. Annat. Nämligen: ?
Citera
2011-02-08, 19:00
  #127
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qiu-Jin
Ni bögar som svarat i tråden, vad anser ni om dessa fag-hags och småtjejer som ser på tecknad bögporr och som äääälskar bögar? Som aktivist för hbt-personers rättigheter och lite smått queer (säger inte mitt kön) upfattar jag dessa som jobbiga.
när jag var yngre och gick på bögklubbar i sverige kunde jag störa mig på det faktum att de lockade till sig heterokillar likt koskit drar till sig flugor, vilka inte egentligen var bekväma med att befinna sig på bögklubb, vilket bidrog till märklig stämning. men i övrigt stör jag mig inte på dem.
Citera
2011-02-08, 19:01
  #128
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Brukar ni ta er egna sperma i mun efter ni har runkat?
nej, man ska inte ta sperma i munnen för då kan man få hiv.
Citera
2011-02-08, 19:06
  #129
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Okej men vi bögar har ingen "speciell hälsning" om du nu tror de :O eller jag kanske har missat något... aja

Asså klart man har knullat några randoms... efter fester och så. Men aldrig dragit till en specifik park bara för att spänna på någon jävel
Finns dock en sida som heter qruiser där en del sexträffar kan bestämmas och så, har ett acc där, FAN va man blir terrad av gubbar och skit som vill knulla en med sina russinsnoppar...

Aja vore intressant och se hur andra reagerar då jag inte har något skojj att tillföra här

Jag trodde att ni kliade den andra lite sådär "busigt" i handflatan och att det var "hälsningen"
Citera
2011-02-08, 19:08
  #130
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Ekeroth
Ni som är bögar, svara på detta: Vilken är eran favorit porrhemsida?
jag är ingen storkonsument av porr, men jag använder gay-lounge.net och gaytorrent.ru.
Citera
2011-02-08, 19:12
  #131
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
1. Hur ser ni homosexuella män på en riktigt attraktiv och sexig kvinna? Rycker det inte ens lite i baguetten?
2. Hur hamnar man i "bögkretsar" när man kommer ut som homosexuell? Är det bara internet som gäller eller? (Jag förutsätter här en "normal" svensson-uppväxt med heterosexuella manliga kompisar och heterosexuella föräldrar och släktingar)
3. Vilken specifik sak var det som fick er att komma på er egen homosexualitet? Ger några svarsalternativ. Ta det som känns primärt.

a. Kukar överlag
b. Den manliga kroppen i övrigt.
c. En "okontrollerbar" kärlek till andra män.
d. Dåliga erfarenheter av kvinnor.
e. Annat. Nämligen: ?
1. jag har absolut ett öga för snygga kvinnor, men det rycker inte det minsta i baguetten.
2. det är ju olika. en del söker sig till rfsl och dylika sammanslutningar för att få homovänner, andra klarar av det på barer och klubbar, eller internet. andra återigen vänder hela bögkulturen ryggen och umgås bara med straighta.
3. mina runkfantasier och det faktum att jag dragits sexuellt till män så länge jag kan minnas, och då drog jag slutsatsen att jag måste vara bög.
Citera
2011-02-08, 19:14
  #132
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Vi verkar vara många (bögar och straighta) som undrar över fjollbögar. När homosexuella medverkar i media verkar det till 90% vara schlagerbögar som hysteriskt piper i falsett. Varför inte den stora majoriteten vardagsbögar den plats i media de förtjänar?
hur har de förtjänat den? givetvis är extravaganta personligheter mycket intressantare för mediala ändamål.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback