2011-02-08, 01:55
Bannlyst
Hur bra stämmer denna forskningen som denna negern i Uganda gjort på bögar?
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w

Gillar ni att ta droger och "fista" varandra i röven?

Gillar ni att äta er sexpartners avföring?
Citera
2011-02-08, 02:23
Medlem
-flame4fame-s avatar
Hur gör ni för att projicera det faktum att ni blir forever barnlösa? Förutsatt att ni inte köper nån billig surrogatmorsa.

Om ni hade fått välja, hade ni fortsatt vara bögar eller ej? Många verkar inte kunna svälja stoltheten och erkänna att de helst hade varit straighta.

Har du som bög någon gång känt dig förnedrad i det ögonblick en annan man knullar dig i röven?
Citera
2011-02-08, 02:50
Medlem
Sydows avatar
Om ni raggar upp ett ONS, går ni på toa då innan ni har sex? Eller är bajs på snoppen något som de flesta bögar är beredda på vid ONS? Känns ju inte lika smidigt som när det är en fitta som skall penetreras, oavsett om det handlar om man/kvinna eller kvinna/kvinna, så känns det ju helt klart som att man/man ONS är det mest omständiga.
Citera
2011-02-08, 03:29
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktarn72
Jag har stött på bögar två gånger på krogen och båda gångerna hade jag min nya tweedkavaj och det var det dom började kommentera. Sen vart dom så sjukt grova i munnen så om jag haft balls hade jag sänkt båda två på plats...

Vad sa dom? Berätta?
Citera
2011-02-08, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktarn72
Jag har stött på bögar två gånger på krogen och båda gångerna hade jag min nya tweedkavaj och det var det dom började kommentera. Sen vart dom så sjukt grova i munnen så om jag haft balls hade jag sänkt båda två på plats...
Har inte råd med en varning till =p, annars hade jag velat säga något i stil med:

"Rätt bögigt att bara stå och ta emot"

Snygg kavaj? Foton?

Bögig på något vis?
Citera
2011-02-08, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hmm. Du gillar att ge den i tvåan då eller?
Mer troligt är väl att de inte brukar knulla röv utan umgås/kyssas/ge varandra avsugningar/avrunkningar/smekas/..
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Jag föredrar de iallafall
Fast då hade jag fel ..

Men kanske inte är så konstigt att man vill stoppa snoppen i något oavsett läggning, känns väl bättre så. Det är ju det den är till för liksom
Citera
2011-02-08, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaxe
Hur bra stämmer denna forskningen som denna negern i Uganda gjort på bögar?
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w

Gillar ni att ta droger och "fista" varandra i röven?

Gillar ni att äta er sexpartners avföring?
Snygga är väl att det är dödsstraff (?) på att vara homosexuell i Uganda nu... Jävla dårar. Just snygga negrer. Men amerikanerna och kineserna är ju lika puckade. Eller ja, inte av samma anledning kanske, men har dödsstraff iaf.

Sista frågan var ju nödvändig.
Citera
2011-02-08, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Okej men vi bögar har ingen "speciell hälsning"

Ljug inte för oss! Alla hemliga och suspekta grupper har speciella hälsningar. Nazi, bolsjeviker, frimurare, muslimer, tonåringar, innerstadsbor mm. Ja, listan kan göras lång. Alla på FB har sett "bögrycket" och vet att det är en av era hälsningskomandon. Hur tror du annars att man kan identifiera er?

Har du ring i örat?
Brukar du ragga teens vid "bögringen" på Stockholms Central?
Har du betalat för sex med minderåriga?
Vart går gränsen mellan bögeri och pedofili? Tänker mest på hur ni som kollektiv ställer er då ni fiskar i samma vatten.
Har du fuktiga händer och är dom alltid avdomnade och uppfattas som döda fiskar när du skakar hand?
Har du rabatt hos blomsterhandlaren/frisören?
Vore det bra med att ni offentliga bögar hade ett eget ID-kort eller sydde på två korsade kukar på era kläder?
Är tyska bögar inne på BDSM?
Blev det fler bögar i Sverige efter EU-inträdet och då främst tyska bögar?
Citera
2011-02-08, 05:35
Medlem
Jopsiks avatar
Brukar ni ploppa?
Tar ni den i tvåan?
Blev ni våldtagna som barn eller?

Har ni haft sex med ett fruntimmer?
Citera
2011-02-08, 06:11
Medlem
Enligt studierna har bögar stora kukar, stämmer detta? Är det därför tjejer gillar dem?
Citera
2011-02-08, 06:12
Medlem
SwiftDeletes avatar
Jag har full respekt för bögar som är normala. Men varför måste vissa bögar vara bögiga? Bögsnack och gestikulerar mer än feta negerkvinnor från getto i USA.

Hur vanligt är det att en normal bögkille vill ha bögiga feminina killar? Jag menar det är ju motsatsen till att ni blev bögar överhuvudtaget? Som hetro gillar man ju kvinnan och som bög måste man ju gilla mannen?
Citera
2011-02-08, 07:55
Medlem
dwgs avatar
1, Får ni stånd när ner ser svettiga killar?
2, Brukar nu pulla er själva i 2:an
3, Tycker ni om att slicka röv eller få den slickad?
4, Sväljer ni sperman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in