Blockchain.info är nog den säkraste av alla webwallets så är det säkerhet du är ute efter så tror jag nog det är rätt val. Den största fördelen med blockchain är att de aldrig har tillgång till dina bitcoins. Din plånbok återskapas lokalt på din dator varje gång du loggar in, så om hemsidan blir hackad så finns det inga bitcoins att stjäla. Inte ens blockchain själva skulle kunna sno dina bitcoins eftersom du aldrig skickar någon mer information till dem än en krypterad backup av din plånbok. Det någon skulle kunna göra är att ändra koden på sidan så att du skickar en okrypterad version av din plånbok istället för att återskapa den lokalt, så mitt tips är att du laddar ner
javascript verifier också så du skyddar dig mot detta.
En annan webwallet som jag brukar rekommendera är instawallet.org. Det är en väldigt smidig plånbok, där nyckeln till dina bitcoins är en privat url som skapas när du besöker sidan. Du behöver alltså inte ens skapa ett konto eller logga in. Du saknar dock två-form-authentisering eller skydd mot att ägaren (eller hackare) springer iväg med dina bitcoins, men sidan har funnits länge och jag tror det är en av de mest trovärdiga sidorna. Jag föredrar sidan när det handlar om transaktioner där smidighet prioriteras över 100% säkerhet.
Vad menar du med "riktigt" konto?