Det fina med BTC är ju de ostabila vågorna i konjukturen pga. att det är en så pass ny valuta. Nyligen sköt värdet i taket och föll sedan platt några dagar senare. En god ide om man handlar droger på SR eller så är att stocka upp och handla när värdet är riktigt högt.
Om priset är garanterat att gå upp, varför spenderar du dom på knark?
Hur fungerar egentligen BitInstant och liknande? Jag förstår första steget online då man fyller i adress, summa och e-mail men undrar sedan hur betalning via 7/11/Walmart går till lite mer i detalj. Hoppas någon med erfarenhet från detta kan svara. (Jag befinner mig snart i US)
Jag antar att den metoden är bättre än BitcoinNordics med banköverföring?
add funds på eu, banköverföring till kontonummret, byter jag mina euros mot bitcoins efter det?
Rena rama mardrömmen det här för en kontantbonde som mig själv...
Undrar samma sak, och samtidigt om det blir billigare att använda någon av de andra valutorna att köpa genom? Vad kostar det dessutom att omvandla ens pengar till valfri valuta för att sedan köpa bitcoins för?
Har googlat massor men jag hittar bara massa bullshit snack som vill skicka iväg en till andra sidor
Jag vill köpa 5 bitcoins och skicka det till mitt silkroad account, HJÄLP!
Jag reggade ett konto på Mt Gox. Jag har en "unverified" account, dvs jag har inte angett mitt namn osv. Frågan är kan jag fortfarande sätta in pengar på mitt konto hos Mt Gox för att köpa bitcoins?
När man går in under "funding options" så står det såhär: "Funds deposited with Mt.Gox must come from the bank account with the name that matches the owner of the Mt.Gox account."
Jag fattar inte riktigt, måste jag ange mina uppgifter innan jag kan sätta in pengar på min Mt Gox konto? För att man får ju också alla överförings uppgifter längre ner på sidan, med deras bankkonto nr och mitt unika konto "ID" som man ska skriva som ett meddelande..
Köpte bitcoins inatt vid 01.00 på btcx.se vio banköverföring från Nordea och fick mina BTC runt 13.00 idag. Skitsmidigt och bra! Rekommenderar hemsidan