2013-04-11, 02:53
Medlem
Var någonstans håller du koll på allt? Hur japsarna tradear t.ex
Citera
2013-04-11, 03:05
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanfest
Mina goda herrar, jag tradar på flertalet siter och utnyttjar arbitrage från olika ställen. Vissa svarar snabbt ibland och andra inte. Nu lyfter vi. Och långsiktigt menar jag inte år utan att man inte går in för en dag eller en vecka.

Det är riskfyllt, men avkastningen är därefter också. Har plockat ut alla pengar jag har satsat och spekulerar endast med "vinstpengar".

Jag är vaken nu och kan se den stabila uppgång som pågår nu när japsarna tradar.

Gud, bitcoin proffset, kan jag få din autograf?
Citera
2013-04-11, 03:07
Medlem
snwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Gud, bitcoin proffset, kan jag få din autograf?
Är du lite bitter?

Intressant att följa, synd att jag är utfattig..
Citera
2013-04-11, 03:11
Medlem
attackspades avatar
Citat:
Det är riskfyllt, men avkastningen är därefter också. Har plockat ut alla pengar jag har satsat och spekulerar endast med "vinstpengar".

Låter som en bra plan som jag själv brukar följa(+ ta ut en del av vinsten) om jag jag gjort en stor vinst i ett värdepapper av något slag och inte riktigt vet vart åt det barkar. Även om det kan kännas bittert att se det fortsätta stiga och man tänker på den potentiella vinsten man kunde gjort. Men det är väldigt lätt att bli girig och få en rejäl näsbränna om man väljer att skjuta upp försäljningen för man tror att den kan ge än mer.
Citera
2013-04-11, 03:13
Medlem
Urbanfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loelz
Var någonstans håller du koll på allt? Hur japsarna tradear t.ex

http://bitcoin.clarkmoody.com/

Där ser du orderdjupen på ett bra sätt.

Tråkigt att ni inte har råd att trada snwk och Pederson.
Citera
2013-04-11, 03:23
Medlem
snwks avatar
Citat:
http://bitcoin.clarkmoody.com/

Där ser du orderdjupen på ett bra sätt.

Tråkigt att ni inte har råd att trada snwk och Pederson.

Tror du att bitcoin kan vara någonting som är värt att investera i på lång sikt?
Jag är verkligen för att inte stödja dem centrala bankerna på något sätt möjligt, men eftersom människor blir dödade av drones för att dem ska ha kvar makten att trycka pengar så är jag minst sagt skeptiskt till att detta kommer att fungera i framtiden. Hur länge har du spelat?
Citera
2013-04-11, 03:31
Medlem
Urbanfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snwk
Tror du att bitcoin kan vara någonting som är värt att investera i på lång sikt?
Jag är verkligen för att inte stödja dem centrala bankerna på något sätt möjligt, men eftersom människor blir dödade av drones för att dem ska ha kvar makten att trycka pengar så är jag minst sagt skeptiskt till att detta kommer att fungera i framtiden. Hur länge har du spelat?

Jag vet inte riktigt vad de ska göra för att stoppa det. Det är en fiat-valuta som alla andra och har lägre kostnader än paypal som är ett betalningsmedel men ingen valuta. Alla valutor har ju stor risk, även dollar har ju extrem volatilitet. Det fina med bitcoin är ju att man kan sälja den till vilken valuta som helst på ett flexibelt och billigt sätt. Å andra sidan finns det inget land som backar valutan, men om man kollar på svaga länder så finns det ingen riktigt backning heller.

Det andra stabila med bitcoin är att den används av underground-marknaden och kommer alltid ha ett värde för dessa personer.
Vidare, desto fler e-handlare som anammar betalningssättet gör ju bara att utbudet kommer att öka.

Bara mina tankar. Men som sagt det kan lika gärna gå åt helvete. Risken är skyhög men det är avkastningsmöjligheterna också.
Citera
2013-04-11, 06:31
Bannlyst
Well, verkar som att vi kommer ligga på 1000-1200nu ett tag.

Grattis till er som blev rika igår!

MtGox bekräftade ju att detta skedde pga överbelastning+tillskott.
Senast redigerad av UncleDolanPls 2013-04-11 kl. 07:12.
Citera
2013-04-11, 07:27
Medlem
Bimboankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantpenis2002
1 dollar styck så köper jag.

Ja då lär du ju aldrig få köpa garanterat.

EDIT: Någon som vet om man kan köpa BitCoins med sms saldo på någon sida?
Senast redigerad av Bimboankan 2013-04-11 kl. 07:35.
Citera
2013-04-11, 08:09
Medlem
Lpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Well, verkar som att vi kommer ligga på 1000-1200nu ett tag.

Grattis till er som blev rika igår!

MtGox bekräftade ju att detta skedde pga överbelastning+tillskott.

Varför skulle man bli rik när valutan sjunker? Gratulerar du dem som köpte igår när valutan var som lägst?
Citera
2013-04-11, 08:39
Medlem
Baskis avatar
Frågan är vilken sida det är mest värt att kasta in pengar på, tänkte på btcx med Swish men där sätts bitcoinsen då överföringen sker, vilket kan ske om 23 timmar som senast, vilket inte lät bra. Kapiton är ju som en auktion, men där tar det ett tag innan jag har pengarna ...
Citera
2013-04-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snwk
Är du lite bitter?

Intressant att följa, synd att jag är utfattig..

På vilket sätt är han intressant att följa?
Han förtäljer ingenting, det är bara massa (kanske) påhittade skrytinlägg.

Hade han däremot kommit med lite tekniska/fundamentala analyser så hade han varit intressant.
Men så är ju inte fallet, så hans inlägg är väldigt ointressanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in