2013-04-11, 01:01
Medlem
bohrdohrs avatar
Haha helt sjukt att djurgåtdens fakk#ng if styr världsmarknaden i ekonmi atm! MPs försäljning av Kasper för x antal btc till polen som nu dumpas till underpris är bland de sjukaste kupperna någonsin?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanfest
30K idag.

60K under hela tiden.
var inte för girig nu, satsa inte mer än vad du har råd med. Lyckas man tjäna 30k per dag blir det en ordentlig årslön
Citera
Medlem
Urbanfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
När du säger tjänat? (och folk i allmänhet) menar ni som ni faktiskt har tagit ut och har tjänat eller som ni ligger plus?

Plockade ut 70k i SEK idag. Sitter och tradar med resten.
Citera
Medlem
Fyfan det får bli en all nighter det här, hade tur som gick in vid 126$ nyss och sålde vid 167$
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
När du säger tjänat? (och folk i allmänhet) menar ni som ni faktiskt har tagit ut och har tjänat eller som ni ligger plus?

Ligger +8000 från lite gammal mining
Citera
2013-04-11, 01:12
Medlem
Urbanfests avatar
Nu lyfter det igen.
Citera
2013-04-11, 01:47
Medlem
Citat:
Nu lyfter det igen.

Verkar så. Gick upp med 200 kr på ett par minuter på kapiton. Man ångrar att man inte hoppade på från början men tänker inte ge mig in i det nu, har tillräckligt med pengar ingen mening att bli girig, bara jobbigt för nerverna att hålla på.
Citera
2013-04-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife
Verkar så. Gick upp med 200 kr på ett par minuter på kapiton. Man ångrar att man inte hoppade på från början men tänker inte ge mig in i det nu, har tillräckligt med pengar ingen mening att bli girig, bara jobbigt för nerverna att hålla på.

Bra tanke!
Citera
2013-04-11, 01:53
Medlem
Urbanfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife

Visst är det volatilt, men långsiktigt är det bra oavsett vad som händer. Tänker dock inte lägga mig förrän det blir stabilare.
Citera
2013-04-11, 02:28
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Visst är det volatilt, men långsiktigt är det bra oavsett vad som händer. Tänker dock inte lägga mig förrän det blir stabilare.
Får jag fråga vilken sida du tradar på? Mtgox? Kapiton?
Citera
2013-04-11, 02:41
Medlem
attackspades avatar
Citat:

Finns väldigt många stora företag och tekniktjänster som varit väldigt stora på sin tid för att sen försvinna så att lita på bitcoins långsiktigt ser jag som ganska riskfyllt. Inte direkt fedreserve som backar upp dom om vi säger så även om jag inte skulle köpa stora mängder $ idag heller.

Tror du att stabilare är på en jämn hög eller låg nivå för det går väll inte att blanka bitcoins i dagsläget?
Citera
2013-04-11, 02:45
Medlem
Urbanfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Får jag fråga vilken sida du tradar på? Mtgox? Kapiton?

Citat:
Ursprungligen postat av attackspade
Finns väldigt många stora företag och tekniktjänster som varit väldigt stora på sin tid för att sen försvinna så att lita på bitcoins långsiktigt ser jag som ganska riskfyllt. Inte direkt fedreserve som backar upp dom om vi säger så även om jag inte skulle köpa stora mängder $ idag heller.

Tror du att stabilare är på en jämn hög eller låg nivå för det går väll inte att blanka bitcoins i dagsläget?

Mina goda herrar, jag tradar på flertalet siter och utnyttjar arbitrage från olika ställen. Vissa svarar snabbt ibland och andra inte. Nu lyfter vi. Och långsiktigt menar jag inte år utan att man inte går in för en dag eller en vecka.

Det är riskfyllt, men avkastningen är därefter också. Har plockat ut alla pengar jag har satsat och spekulerar endast med "vinstpengar".

Jag är vaken nu och kan se den stabila uppgång som pågår nu när japsarna tradar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in