2013-04-06, 23:16
Medlem
BarbequeMarinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lper
Man skulle ju kunna köpa en begagnad GPU från ebay med så höga MH/s-värden som möjligt i förhållande till priset.

Det jag håller på med just nu. Fixat 1 kort som skall skickas till mig på måndag.
3 kort kvar samt agg/mobo
Citera
2013-04-07, 01:21
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Vad kör ni med HD7000-serien med för flags/miner?
Citera
2013-04-07, 02:03
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
För den som vill tjäna en slant så tror jag ärligt talat mer på LTC än BTC, då det är fortfarande okänt för dom flesta. Kommer nog inte öka lika mycket som BTCn har gjort men bubblan spricker ju någon gång.

Har ju gått från i princip 0 till ungefär 3 dollar per LTC sedan början av april. Verkar helt klart värt att köpa. LTC verkar helt klart värt att köra mining på, ungefär som BTC var i början.
Citera
2013-04-07, 07:53
Medlem
Bimboankans avatar
Finns det några andra "valutor" så som Bitcoins?.
Senast redigerad av Bimboankan 2013-04-07 kl. 07:58.
Citera
2013-04-07, 10:10
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
Finns det några andra "valutor" så som Bitcoins?.

Litecoin, namecoin och några fler hittar du här https://bitcointalk.org/index.php?board=67.0 Men bitcoin är just nu överlägset störst och mest intressant.
Annars finns det andra olika trevliga projekt på samma tema, typ Loom och open transactions. Är du intresserad rekommenderar jag dig att lyssna på dom gamla avsnitten av cypherpunkd http://agoristradio.com/?cat=4 där du kan hitta en del matnyttig och trevlig information.
Citera
2013-04-07, 10:24
Medlem
Bimboankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Litecoin, namecoin och några fler hittar du här https://bitcointalk.org/index.php?board=67.0 Men bitcoin är just nu överlägset störst och mest intressant.
Annars finns det andra olika trevliga projekt på samma tema, typ Loom och open transactions. Är du intresserad rekommenderar jag dig att lyssna på dom gamla avsnitten av cypherpunkd http://agoristradio.com/?cat=4 där du kan hitta en del matnyttig och trevlig information.

Har försökt testa att mina lite Litecoins nu på morgonen, men jag har inte lyckats fått igång det. jag vet inte riktigt vad felet är. =/
Citera
2013-04-07, 10:59
Medlem
socs avatar
Hur tror ni kursen kommer utvecklas? Nästan uppe i 1000kr nu. Vad gissar ni? Spricker bubblan eller fortsätter den uppåt? Ska man investera lite?

Vilken säljare av bitcoins rekommenderas för tillfället? Jag har använt kapiton men förstått att det blir dyrt i längden. Fast det är en bekväm procedur dom erbjuder. Jag orkar absolut inte gå till nåt kontor med pengar, men kreditkortet kan jag ju använda.
Citera
2013-04-07, 14:32
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Vad kör ni med HD7000-serien med för flags/miner?
Ingen med svar?
Citera
2013-04-07, 15:28
Medlem
BarbequeMarinads avatar
Varför visar CGminer att jag har 280MH/s när sidan som man poolar för visar att man har bara 140Mh/s?

Inte använt CG så mycket utan det har mest varit GUI.
Citera
2013-04-07, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
För den som vill tjäna en slant så tror jag ärligt talat mer på LTC än BTC, då det är fortfarande okänt för dom flesta. Kommer nog inte öka lika mycket som BTCn har gjort men bubblan spricker ju någon gång.

+1 Ni som vill tjäna pengar ska kolla in Litecoin.
Har nyss gått upp 10x och lär gå upp 10x igen inom närmaste månaderna.

Man kan tjäna flera tusen dollar om dagen på daytrading.
Citera
2013-04-07, 15:45
Medlem
BarbequeMarinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullgnome
+1 Ni som vill tjäna pengar ska kolla in Litecoin.
Har nyss gått upp 10x och lär gå upp 10x igen inom närmaste månaderna.

Man kan tjäna flera tusen dollar om dagen på daytrading.
Har du någon guide du kan länka? Hittade en men funkade ej. CG miner var det de använde
Citera
2013-04-07, 15:55
Medlem
Verkar som att litecoin kommer gå ner snart, då alla säljer? Så om man ska köpa är det väl bara att vänta ett tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in