Tro mig, den här killen kommer att gå långt, riktigt långt.
Läste en intervju i Metro för ett tag sen.
Han fixade tydligen gymnasiet på 2 år istället för 3 och kommer i höst att börja läsa på Handels och till jurist parallellt. Då har man ambitioner.
Dessutom har han ju redan visat entreprenörsanda som heter duga.
Företagsam kille, den där Olof!
Baserar du hans framtid på hur snabb och duktig han var i skolan?
Finns Van Banco på riktigt på de angivna adresserna, eller är det bara påhitt? Vad omsätter killen per år? Finns det några bolagsfakta någonstans?
Typ "Van Banco, North America 9350 Wilshire Boulevard, 2nd Floor Beverly Hills, CA 9021"2.
Finns Van Banco på riktigt på de angivna adresserna, eller är det bara påhitt? Vad omsätter killen per år? Finns det några bolagsfakta någonstans?
Typ "Van Banco, North America 9350 Wilshire Boulevard, 2nd Floor Beverly Hills, CA 9021"2.
Tyckte jag läste en bit tillbaks i tråden att företaget stod på en "virtuell" adress man kan hyra.
Vem köper serietidningar nu? Dessutom säger han i slutet att han ska starta ett 5e företag, ett teknikföretag men det är hemligt för tillfället.
Bara jag som tycker detta låter allmänt löjligt? Låter det bättre än vad det är?
Detta året borde han fylla 21 år om jag inte misstar mig, hur har det gått för honom?
Bara jag som tycker detta låter allmänt löjligt? Låter det bättre än vad det är?
Detta året borde han fylla 21 år om jag inte misstar mig, hur har det gått för honom?
Vill han lyckas inom serietidningsbranschen så borde han ha startat företaget i USA, där är den industrin enorm oavsett åldersgrupp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!