2013-08-14, 20:41
Medlem
Mr.Bonds avatar
Har han valt att ligga lågt nu för att döda hypen eller varför hör man inget om hans kommande planer? Ska han fortfarande bli dollar-miljardär? Håller han på med företag? Scammar han? Hur mår han?
Citera
2013-08-26, 23:11
Medlem
är det bara jag som har en känsla över att någon trollar i olofs namn? Både vad det gäller van banco och användaren på flashback.
Citera
2013-09-07, 08:22
Citat:
Ursprungligen postat av tiptronic
är det bara jag som har en känsla över att någon trollar i olofs namn? Både vad det gäller van banco och användaren på flashback.

http://www.whoismind.com/whois/vanbanco.com.html

Registrant:
Olof Gustafsson (GUSTAFSS20137)
P.O. Box 1000
California
Agoura Hills, , 91301
US

Administrative and Technical contact:
Master, Host (HM6761)
One.com
Kalvebod Brygge 24

http://www.whoismind.com/whois/olofgustafsson.com.html

Registrant:
Olof Gustafsson (GUSTAFSS84395)
P.O. Box 1000
California
Agoura Hills, , 91301
US

Administrative and Technical contact:
Master, Host (HM6761)
One.com
Kalvebod Brygge 24

seriehyllan.se: 46.30.211.54
serieplaneten.se: 46.30.211.48
vanbanco.com: 46.30.211.58
olofgustafsson.com: 46.30.211.56
pallas-capital.com: 46.30.211.61

http://octonet.org/black%20list.html listar Olof pa sin blacklist over bedragliga personer med e-mails som harstammar ifran 91.198.169.19, One.com's (Olof's webbleverantor) mailserver. Sidan lankar aven till en mp3-fil som inte finns kvar, men i den har man tidigare kunnat hora klart och tydligt att det ar Olof som skoter bedragerisnacket. Om du inte tar mig pa orden kan du maila dem pa a@octonet.org och fraga om de har kvar sitt inspelade samtal med Olof Gustafsson och kan skicka dig en kopia.

Att nagon trollar har pa Flashback ar inga konstigheter, men att registrera en massa Pajas Capital-bolag kanns inte bara overdrivet utan med Amerikansk byrakrati i bakhuvudet nastintill omojligt. Det ar ingen annan an han sjalv som trasar sonder hans mojligheter.
Citera
2013-10-13, 14:21
Medlem
SavageRSs avatar
Läst en del, lever han..?
Citera
2013-11-07, 21:56
Medlem
R.Hookers avatar
Har hört en sak utav en av hans närmare vänner, vid namn Johan(Ni som skrivet att ni känner han vet vem jag pratar om) att killen har hoppat linan.....

Någon som sitter på mer information?
Citera
2013-11-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Hooker
Har hört en sak utav en av hans närmare vänner, vid namn Johan(Ni som skrivet att ni känner han vet vem jag pratar om) att killen har hoppat linan.....

Någon som sitter på mer information?
Det hoppas jag verkligen inte. Och det menar jag verkligen. Men jag har ingen mer information. Blev lite rädd när jag läste det här/där och var tvungen att kolla igenom tråden igen.

Såg att det var någon som postade en adress till honom i tråden. Och den borde väl inte finnas kvar om han inte levde?

Nej, självmord är ju bland det onödigaste som finns. Enda anledning är väl om man fått en jätte smäll i huvudet och blivit helt psykopat för all framtid. Och hur vet man att det inte blir bättre? Det är ju så j*kla onödigt att ta självmord. För det finns ju alltid dom som har/haft det mycket värre. Visst. Har man blivit slagen som barn så lever man kanske med lite minnen och kanske flashbacks från händelserna. Men det är ju sånt man får leva med, tycker jag. Det finns ju dom som är helt förlamade från nacken och ner också. Eller dom som är både blind och döv. (Inget illa menat, utan bara ett exempel.)
Senast redigerad av Maxjohan1983 2013-11-15 kl. 23:08.
Citera
2013-11-15, 22:10
Medlem
blev han rik eller utblottad?
Citera
2013-11-16, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.S.G
blev han rik eller utblottad?
Tja utblottad och utblottad... Problemet var att han aldrig hade några pengar att tala om till och börja med
Citera
2013-11-16, 09:18
Medlem
OM han tagit repet måste det till ett nytt tv-program - om 17-åringen
som grundlurade hela ankdammen att han skulle bli miljardär men ägde
bara pengar till sin begravning.

Om man har stooora ambitioner blir man bara besviken o mår dåligt o tar kanske repet.

Har man små ambitioner överträffar man både sig själv o sina
förväntningar hela tiden o mår bra o tar inte repet.
Citera
2013-11-17, 23:36
Medlem
Nån som kan bekräfta?
Citera
2013-11-18, 09:19
Medlem
Tralfamadores avatar
Den här tråden är ju otippat en av de roligaste trådarna jag läst på flashback. Lite mer updates om Olof vore skoj, kanske Ganjamannen har lite nytt skvaller om "Olle da man"?

Jag får också en känsla av att det trollas mycket kring honom nu. Har han ett företag som heter Van Banco? Vad sysslar van banco med? Klipper han in sig själv på Daniel Craigs Bondfigur? Är hans uppgift här i livet att starta företag som ingen har något behov av? Och visst är Mr gustavssons konto egentligen bara en annan användare här?

Hoppas på en bra comeback nu av Olle da man!
Citera
2013-11-18, 09:42
Medlem
Kollade precis med skatteverket och karln är inte anmäld avliden. Enligt verkets noteringar lever han och har hälsan. Hade han kolavippen vid datumet som angavs i tidigare post så hade dom fått reda på detta. Case closed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in