Tjena grabbar!
Av rena slumpen igår natt hittade jag ett Youtube klipp på Olof Gustavsson. Efter detta gjorde jag 2 timmars research på snubben i princip... Läste alla hemsidor, tittade igenom alla forum, läste alla hatbrev...
Hittade även sidor där folk hade kommit i kontakt med honom och tydligen hade han försökt blåst dem..
Ja ni kan hela historien vid detta laget..
Alla hans sidor är för övrigt kopior och idéer på redan existerande sidor haha. Men skitsamma! Till saken, jag gick in på hans Sitesolutions (?) och där hittade jag ett telefon nummer. **** - 103 203 ...
Ringde detta telefonnummer bara för sakens skull. DET ÄR HAN!!! Grabbar, identisk röst.. Varför var det så enkelt att få tag i snubben?? Jag är nästan helt säker, även om jag inte är överdrivet insatt, att det är han.
Rösten matchar den röst jag har hört genom alla klippen på nätet.
Efter att jag ringde honom så började han skicka massa konstiga sms

Hahaha, ni ska se sms:en
Detta är en av de skummaste grejerna jag någonsin gjort, denna människa är ju inte frisk.
Så fort jag nämnde att jag visste att det var "Olof Gustavsson", så skrev han "Gå och lägg dig.", "Pizzeria Zorba", "I Göteborg", "Vem är du?"....
Han ringde även upp en gång till efter vårat första samtal som löd: - Hej har du ringt fel? Därpå svarade jag (efter att ha hört hans röst) - Ja, ber om ursäkt, söker Olof? Då blev han tyst i 5-6 sekunder. För att svara -Nej, du har ringt fel med en knackig röst.
Jag bad om "ursäkt" och la på. Men tio sekunder efter detta ringde han tillbaka och sa inget i telefonen i tio sekunder, hahaha för att sedan lägga på!
Jag misstänker att han fattade och försökte med något de tio sekunderna...
Är det några frågor så får ni ställa de, så skall jag försöka klargöra vad som hände haha.
Jävligt NOLIFE av mig oxå att sitta o göra det, klockan 02 på natten. Men det hela hände av en slumpt bara.