Citat:
Ursprungligen postat av Vinterjacka
För det vore fruktansvärt konstigt att man utvecklas och förändras i åldrarna 15-17 och ändrar åsikt? Eller har du samma åsikter och värderingar nu som du hade när du var 15?

Har, lyckligtvis, aldrig stött på Olof så har själv ingen aning om vart han står politiskt. Varför det är intressant förstår jag heller inte.
Har jag påstått att han har samma politiska ställning nu som då? Nej? Håll käften då.
Tycker inte heller det är intressant vilket parti han håller på, men vissa är nyfikna ändå.
Olof verkade introvert, och var en sådan som redan första veckan på gymnasiet hade planerat sina tre(läs:två) år på gymnasiet. Nu att han framstår som en pretentiös tönt vill jag bara säga, han har suttit och konstruerat på sina idéer under en lång tid och ägnat sitt liv åt att kapitalistiskt lyckas, och efter att ha fått bekräftelse av sina vänner på att de är exceptionella så söker han nu mera.
Döm honom som ni vill, jag känner honom knappt för att ens kalla honom en bekant, men tänk också på att ni bildar en uppfattning baserat på mediakällor.