Citat:
Ursprungligen postat av nerdbasher
Dock att jag aldrig sagt att man ska känna sig traumatiserad, inte heller har kampanjen uttryckt detta.
Däremot tror jag att mäns ovana att reflektera över om allt är schysst mot en själv gör att man bara kan välja att se sig själv som "schyssta killen" eller "våldtäktsman", det senare inget som någon ser sig som, samtidigt som kvinnor bara kan välja offer eller inte. Det är problemet. Vi har alltid varit tydliga med att det inte handlar om att få fram offer eller förövare, sajten är bara en arena för berättande. Däremot har flera berättelser varit av ett tydligare övergreppsslag.
Problemet är väl att eran kampanj befäster precis vad du säger där? :S..
Kvinnor har enbart lagt in offerhistorier och män nästan uteslutande tvärtom.
Detta har det t.om uppmanats till.
Så, antingen är kampanjen ett totalt misslyckande, eller så ljuger du, eller så har du bara inte följt kampanjen som jag har.
Eller så får du förklara närmare.
Citat:
Ursprungligen postat av nerdbasher
Det beror väl på om hon är bra eller inte? Ser inget principiellt hinder för en schizofren (vilket var det enda jag hittade med snabb titt) att föreläsa, nej.
Sammanfattat kan man väl säga att Berny P Var den som gjorde det riktigt trendigt att skära sig i armarna och käka mer piller än en cancersjuk.
Detta blev efter att hon skrev sin bok "vingklippt ängel" som blev jättepopulär.
Det är ett exempel på hur fel det kan gå, hur goda intentionerna än må vara.
Sjuka människor ska inte föreläsa för andra.