Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
Jag skulle vilja veta varför du fick ett sammanbrott av Ivan Johnsons mycket sakliga och relevanta frågor om PP:s agerande i Assange-fallet? Varför blockade du honom och hotade med polis? Killen är ju hur lugn, snäll och saklig som helst. Inser du hur det påverkar din och PP:s image att ni hotar med polis för att en kille yttrar sig och ställer frågor?
Jag har iofs försökt att förklara hur ilsk jag blev
i en postning här, jag tror den har lästs och förakastats i den här tråden redan nån gång. Jag är alltså inte mer än människa. Det som blev otäckt var tipset jag fick om att han skulle sitta på twitter och köra nån kampanj, vilket visade sig vara felaktigt, men som skrämde mig. Som fan. Ivan var jävligt hygglig som fattade grejen och har lämnat det därvid. Jag hotade för övrigt inte med polis.
Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
Fattar du ens hur ert agerande har påverkat oss fd ihärdiga PP-väljare. Jag och min familj har röstat på PP i tre val. Fattar ni inte att vi brinner för frihetsfrågor för alla, inkl män, inte bara för er HBT-gängare. Genom att köra HBT-stuket och radikalfeminismen, har ni förlorat vad som utmärkte er en gång i tiden.
Ja, fast det där stämmer nu inte. Det där med att pp plötsligt är HBT-gängare(?) eller radikalfeminister. Jag har försökt att klura ut varför det ryktet har kommit i svang här, men inte riktigt kopplat, du får jättegärna beskriva vad det är som gett det intrycket! Vad är det för agerande du syftar på?
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Är detta piratpartiets kommunikationsansvariga?!?
They are doomed.
Rollen kallas "kommunikationsledare", och jag har försökt förklara vad den rollen innebär i min inledande första postning.