Kommentar till sofias krönika idag
Öppet komentators fält, tveka inte att göra er stämma hörd!
Skrivet 3 mar 2011 20:03 O.s.a. (Ej registrerad)
Sofia kastar sten i glashus!
Hon anses själv ha varit med och startat en mediekampanj till stöd för en av målsägarna, som hon dessutom är bekant med vän till, den s.k. #Prataomdet-kampanjen.
Från ett forum på internet: "Sofia Mirjamsdotter och Johanna Koljonen var centrala personer i att få igång Twitterkampanjen #prataomdet. De har beskrivit hur ett nätverk av bloggare, redaktörer och journalister snabbt bildades och inom ett par dagar lyckades få ut kampanjen i och utanför Sverige.
Ledande svenska feminister, bevisligen nära vänner till minst en av målsägarna, driver kampanjer ägnade att påverka utgången av ett pågående juridiskt ärende!"
Från Twitter: "Det sagt så tror jag att alla som skriver på måndag ska vara tydliga och hålla allt till något nära Assangesituationen." "..vi siktar på måndag och då måste alla prata med sina redaktioner senast torsdag."
Sofia,då är det väl ändå magstarkt att kritisera ställningstagande för den ena eller andra sidan ?
Citat:
citat: svar mirjamsdotter
"Ett forum"? Säg som det är, du sitter på Flashback och tror att allt som skrivs där är sant.
Citat:
Skrivet 3 mar 2011 22:45 Mea Requiem (Ej registrerad)
Varför tog du bort mitt inlägg som handlade om Bjästa parallellen ? Jag har följt villkoren och inte brutit mot nån lag.
Vad är detta för censur? Är det inte bra med för mycket kritik eller?