Citat:
Ursprungligen postat av nerdbasher
Ja ja, låt säga att det var ett dåligt exempel att blanda in just det bredare konceptet med monstret. Jag skulle bara dra till med något extra osannolikt.
Problemet kvarstår: Det är inte rimligt att anse spekulationer om dolda motiv eller hemliga kontakter och samtal mellan Ardin och Koljonen vara sannolika eller till och med bevisade bara för att jag inte kan motbevisa dem.
Icke-existensen av en hemlig agenda går helt enkelt inte att bevisa. Eller vad skulle någon här nöja sig med? Bortsett från det där med olika våldtäktsintriger parterna emellan eller vad någon nu skämtade om.
Nerdbasher, du tillför inget nytt i tråden, du kommer med samma gamla "kopplingen spelar ingen roll", ni fantiserar ihop samband som finns och försöker sätta foliehatt på alla i tråden.
Sanningen är att "vi" växer och blir mer övertygade om våran sak för var dag som går och även efter varje inlägg du och dina fränder skriver då ni hitills bara lagt bensin på våran eld.
Medans eran kampanj krymper varje dag, fler och fler börjar se sanningen bakom era tveksamma motiv och nu verkar det faktiskt som att #prataomdet är helt utdött(rip) på internet, de enda forum ni har kvar är de där ni själva har 100% kontroll, i tidningar och seminarier där folk som Claes Borgström bara "olyckligt och slumpmässigt" dyker upp.
Det roliga med det är att erat motiv aldrig varit att få folk att "prataomdet" innan eller under sex, utan att dela med sig efter sex, på internet, vilket inte har skett, det gör det hela nästan komiskt, men mest tragiskt att ni fortsätter eran lilla kampanj när den uppenbarligen inte når ut och ni snabbar bara på er egna karriärs undergång.
Och sen ska jag säga att för mig personligen så bryr jag mig inte om era "gömda motiv", det som skrämmer mig är eran elitistiska världsbild som verkar få fritt spelrum i media, detta kommer jag fortsätta försöka sätta stopp för, så kalla mig inte foliehatt, jag har inga konspirationsteorier, det är inte det något handlar om.