Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Jag har skrivit i och följt den här tråden i ett par år och det finns nog ingen tråd som väcker ett sådant hat bland Flashbacks (ibland nyfrälsta) antisemiter. Med kuslig regelbundenhet kommer det sådana här samlade attacker, som moderatorn tvingas bryta ut i en egen tråd, ofta föranledda av att något tolkat in mer i något uttalande eller artikel än vad som egentligen är befogat.
Den senaste som anser sig ha något att bidra med i denna tradition är den här Durcherrs som jag citerar och som har sammanlagt sex inlägg på Flashback. Det borde vara förbjudet att registrera sig på ett diskussionsforum om man inte har annat att tillföra än det man läst av andra forumdeltagare.
Du bör inte förväxla samlade attacker med en bred samstämmighet i analysen av judens roll i mediakriget
Även åsiktskloaken flashback har ett finrum som heter
Början på ett mediakrig om mångkukturen. Många prettoskribenter vill ju inte se tråden smutsas ner med 'antisemitiskt hat'. He he. Ja det är väl lite för mycket för flashbacks mest pretentiösa tråd?
Att diskutera något som har med media att göra utan att också beakta judefrågan är helt enkelt efterblivet. Den judiska agendan i bemärkelsen en slags åsiktshegemoni slash narrativ och nätverkande slash etnisk nepotism är elefanten i rummet för den som är för fin för att sutsa ner sig med tankefigurer som för tankarna till nazism.
Mediakriget om mångkulturen är extra kontroversiellt av det skälet eftersom beaktandet av judefrågan aldrig kan leda till en bekväm slutstation utan obevekligen tvingar fram andra frågeställningar; kan jag tro på Förintelsen utan att tro på gaskammrarna? Et cetera.
Vilka mediajudar predikar mångkultur för Israel? Ingen. Att judens position i Sverige är intimt ihopflätad med utfallet av massinvandringsexprimentet är oundvikligt och givetvis judens eget fel och ansvar.