Alex Bengtsson @alexbengtsson 10h
Nu har jag bloggat om några av de tråkigheter som har uppstått i samband med debatten om Omar Mustafa
http://expoidag.blogspot.se/2013/04/...a-villkor.html … #svpol
Mats Skogkär Mats Skogkär @Skogkar 9h
@alexbengtsson Tycker du det är rimligt att placera @pjolsson på samma hylla som "sverigedemokrater och nazister"?
Alex Bengtsson Alex Bengtsson @alexbengtsson 9h
@Skogkar Jag placerar inte @pjolsson på samma hylla som sd:are och nazister men inlägget var ett övertramp och ja PJ, jag har läst det.
Mats Skogkär Mats Skogkär @Skogkar 9h
@alexbengtsson @pjolsson Enligt dig består texten, vill jag minnas, av "grumliga stereotyper". Du kan väl räkna upp några, utöver rubriken.
Alex Bengtsson Alex Bengtsson @alexbengtsson 9h
@Skogkar Det sammanfattar mediebruset på ett bra sätt:
http://www.mediebruset.se/2013/04/pr...-j-olsson.html … Antar att ni redan läst @pjolsson
Mats Skogkär Mats Skogkär @Skogkar 8h
@alexbengtsson @pjolsson Tycker inte alls det är särskilt bra samt, men du kan väl svara för dig själv istället för att hänvisa till andra?
Peter J Olsson Peter J Olsson @pjolsson 8h
@Skogkar @alexbengtsson Hur ska jag tolka att diskussionen avbröts?
Alex Bengtsson Alex Bengtsson @alexbengtsson 8h
@pjolsson Ni kan tolka det som att jag sitter i möte @Skogkar
Peter J Olsson Peter J Olsson @pjolsson 8h
@alexbengtsson Ok, jag tycker du efter mötet ska läsa och fundera om din beskrivning av mitt blogginlägg är rättvist.
Alex Bengtsson Alex Bengtsson @alexbengtsson 8h
@pjolsson Läste igen. Din beskrivning av att säkra väljare är problematisk. Och nej "Herr Omar" var inte roligt. God natt.
Mats Skogkär Mats Skogkär @Skogkar 51m
@alexbengtsson @pjolsson Finns uttalande av t ex Weiderud som ger stöd åt sådan tolkning. Då är det väl S förhålln sätt som r problematiskt?
Peter J Olsson Peter J Olsson @pjolsson 48m
@Skogkar @alexbengtsson Det blir absurt när mitt konstaterande att inval i S:s PS ofta sker av sådana skäl blir ”stereotyp”.
Alex Bengtsson Alex Bengtsson @alexbengtsson 45m
@pjolsson Självklart ska jag länka. Länkfunktionen funkade inte igår kväll. @skogkar
Peter J Olsson Peter J Olsson @pjolsson 43m
@alexbengtsson @Skogkar Fast tycker nog borde korrigera texten då du inte har någon grund i att den ”består av stereotyper”.
Alex Bengtsson Alex Bengtsson @alexbengtsson 41m
@pjolsson Nej. Jag tycker att den gör det men jag kommer lägga in din synpunkt och ett svar från mig längst ner. @skogkar
Peter J Olsson Peter J Olsson @pjolsson
@alexbengtsson @Skogkar Påhoppet känns faktiskt absurt, t ex pga 2 debatter den dan, jag i andra: antisemitisn har inte med islam att göra