2013-04-11, 17:12
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Även lite kritik mot hans kompisars böghat.
Det handlar inte bara om hans kompisar:
Citat:
Omar Mustafa förklarade i P1:s Studio Ett (24 mars 2010) att ”om man lever som muslim…då lever man i ett äktenskap som är byggt mellan man och kvinna”. I en intervju med Devrim Mavi, införd i RFSL:s tidning ”Kom Ut” (nr 8, 2006) deklarerade Mustafa (som då företrädde Sveriges Unga Muslimer) att Koranen är fulländad, att Koranen har fungerat i 1400 år och att där står det tydligt att sex är förbjudet utanför äktenskapet. Och eftersom äktenskapet bara är tillåtet mellan man och kvinna finns det alltså inget utrymme för homosexualitet. Slutsatsen kan inte bli någon annan än att muslimska homosexuella måste välja: endera vara muslim och då avstå från sin kärlek. Eller också vara homosexuell och då inte godkännas som muslim. Med andra ord: välj mellan hjärta och lungor. Endera får ditt hjärta slå, men då får du inte andas. Eller också väljer du dina lungor, men då får du stanna ditt hjärta. Ett val lika grymt som döden.

Så talar tydligen en äkta sosse nuförtiden!

http://www.newsmill.se/artikel/2013/...g-i-homofr-gan
Senast redigerad av FritzDaCat 2013-04-11 kl. 17:17.
Citera
2013-04-11, 17:37
Medlem
neckbeards avatar
Nu jävlar blommar löken! Ku-klux-klan och SAP, hahaha http://blog.svd.se/kultur/2013/04/11...ux-klan-nasta/
Citera
2013-04-11, 17:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neckbeard
Nu jävlar blommar löken! Ku-klux-klan och SAP, hahaha http://blog.svd.se/kultur/2013/04/11...ux-klan-nasta/

Underbart, Ku Klux Klan, en ny variant av Godwins lag har sett dagens ljus.

Detta är fanimig lyteskomik på hög nivå.
Citera
2013-04-11, 17:43
Bannlyst
Har ni missat detta? http://www.friatider.se/lundberg-kas...edrande-former
Citera
2013-04-11, 17:56
Medlem
Durgas avatar
Detta spiller självklart också över till M och Waberi ,om någon lyfter sambandet (värdegrund ) kan det bli verkligt intressant!

Som någon uttryckte det , kan vi få mera popcorn!
Citera
2013-04-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neckbeard

Underbart. Jag satt och väntade på hur man skulle försöka få in onda vita rasister i det här.
Citera
2013-04-11, 19:07
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Antisemitismen är förstås bara en liten del av den gigantiska surdeg som såssarna av okänd anledning baxat ombord. Omar är uttalad fiende till Sverige och det svenska, detta framkom när han "konverterade" från snäll hus-arab till taggad islamist för några år sedan. När man betat av jude-vinkeln finns det alltså en hel del annat att tugga på vad gäller Omar, och de andra sakerna lär beröra svenskar (och såssar) mer än det eviga MENA-tjafset kring judar och araber.

Det är för mig fullständigt obegripligt vad såssarna sysslar med här. Det är som att Moderaterna skulle tagit in Ulf Ekman från Livets Ord i partistyrelsen--nackdelarna är oräkneliga, fördelarna så små att de knappt går att mäta.

Vad fanken gör de inom (s)? Inte ens Måna hade hittat på något sånt här. Har jag missat något?
Dock är det knappast det eventuella Sverige-hatet som kritiken kommer att handla om. Det vore ju att "fiska i grumliga vatten".
Citera
2013-04-11, 19:35
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Dock är det knappast det eventuella Sverige-hatet som kritiken kommer att handla om. Det vore ju att "fiska i grumliga vatten".

Säg inte det. Hela PK-bygget är numera så uppluckrat att det är omöjligt att förutsäga var nästa bastion faller. Dock tänkte jag framför allt på fotfolket och de vanliga väljarna, vilka knappast är roade av att ha en arabisk, muslimsk, Sverige-hatare i partiledningen.

Vilket jävla giftpiller. Måste erkänna att jag inte har en susning om hur man har resonerat i (s)-bunkern, jag ser bara ett gigantiskt, oförklarligt misstag.
Citera
2013-04-11, 19:38
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Antisemitismen är förstås bara en liten del av den gigantiska surdeg som såssarna av okänd anledning baxat ombord. Omar är uttalad fiende till Sverige och det svenska, detta framkom när han "konverterade" från snäll hus-arab till taggad islamist för några år sedan. När man betat av jude-vinkeln finns det alltså en hel del annat att tugga på vad gäller Omar, och de andra sakerna lär beröra svenskar (och såssar) mer än det eviga MENA-tjafset kring judar och araber.

Det är för mig fullständigt obegripligt vad såssarna sysslar med här. Det är som att Moderaterna skulle tagit in Ulf Ekman från Livets Ord i partistyrelsen--nackdelarna är oräkneliga, fördelarna så små att de knappt går att mäta.

Vad fanken gör de inom (s)? Inte ens Måna hade hittat på något sånt här. Har jag missat något?

Det är inte så svårt. 56% av sveriges invandrare röstar på sossarna, eller, nästan var tredje väljare sossarna har är invandrare. För muslimska invandrare är nog tendensen ännu starkare. Det är nog en större andel än t.ex. LO-anslutna. Det är en grupp man vill knyta till sig och då vill man ge blattarna någon, här i form av en plats i partistyrelsen. Man trodde nog att omar var immun mot sånt här i och med att han är blatte. Man hade tydligen inte fattat att jude trumfar blatte/muslim.

Som jag skrivit tidigare så tror jag det här blåser över. I slutänden har judar, muslimer och sossar starka gemensamma intressen när det gäller att bekämpa och förstöra för svenskarna, och då klarar man att lägga sina egna meningsskiljaktigheter åt sidan. Kom ihåg var ni läste det först.
Citera
2013-04-11, 19:46
Medlem
Fula Gubbens avatar
Åkesson & co måste skåla i champagne på partikansliet, svårt att tänka mig ett mer effektivt sätt att jaga över (S)-märkta svenskar som börjat "få nog" till SD än utnämningen av en radikal och erkänt aggressiv muslim till partiledningen. Eftersom såssarna redan har en stor del av invandrarrösterna finns det inte så mycket mer att hämta där, inte alls lika mycket som t ex en mer invandringskritisk linje skulle ge. Obegripligt. Bara att tacka och ta emot.
Citera
2013-04-11, 20:16
Medlem
baggebo1s avatar
Hela mediaeliten i totalt sammansvetsat drev (med något undantag som själv får skit typ Anna Ardin) mot en muslim som har bjudit in påstådda antisemiter till nån konferens. Undrar hur de människorna tänker som alltid har hävdat att "ingen vågar säga emot islamisterna" och att "pk-etablissemanget håller på att islamisera Sverige". Borde de inte känna sig ganska korkade?

Vissa människor har i många år hävdat att judarna styr och att islamisterna inte tillåts avancera om de inte svär extrem trohet till pk-linjen (älska judar, feminister, hbtq etc). Aldrig någonsin har det varit tydligare att de människorna har, och alltid har haft, rätt.
Citera
2013-04-11, 20:36
Medlem
Guitarsmokes avatar
Bahareh Andersson ifrågasätter både Mustafa Omar och Abdirizak Waberi lämplighet att representera partierna i TV4-nyheterna.

http://www.tv4play.se/program/nyhete...ign=tv4play.se

Att det är islamisterna som hamnar i fokus är intressant. Det islamska samfundet borde kanske fundera på att röja bort alla problematiska representanter så att inte siktet på allvar ställs in på hela organisationen (moskéerna, förbunden, föreningarna etc).

Fast det är givetvis otänkbart, skulle man skala bort alla icke-demokratiska krafter bland muslimernas representanter så får man nästan inga kvar. Dessutom är inte muslimer beredda att kompromissa. De kan tänka sig att ljuga och säga vad media och politiker vill höra, men bakom lyckta dörrar fortsätter allt som vanligt.

Så media väljer att sätta press på partierna. Så länge inte islamisternas ansikten syns utåt så bryr man sig inte vad som händer bakom fasaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in