Citat:
Soros - Ständigt denne Soros!
Likt Ture Sventons nemesis så ser man hela tiden ondskans svarta myggjagare stick fram under draperierna.
En en nyligen utkommen intervju som Tucker Carlsson har med Mike Benz så redogör Benz för hur personer som Soros utnyttjar sin NGOs (non Gowernmental Organisations) för att dels omstörta länder som Sverige och dels berika sig själva.
Likt Ture Sventons nemesis så ser man hela tiden ondskans svarta myggjagare stick fram under draperierna.
En en nyligen utkommen intervju som Tucker Carlsson har med Mike Benz så redogör Benz för hur personer som Soros utnyttjar sin NGOs (non Gowernmental Organisations) för att dels omstörta länder som Sverige och dels berika sig själva.
Ok. Soros såg till (mycket oklart hur) att SD blev ett samarbetsparti till en borgerlig regering och nu är Sverige omstörtat. På något sätt, återigen oklart hur, tjänade Soros pengar på det.
Ok. Vad förväntar du dig att jag ska svara på detta?
Citat:
Soros förekommer inte mindre än i tre separata delar under intervjun. Festligast blir det när Benz med angivande av källa klargör att Soros under en period hade så stort inflytande över diverse frågor inom utrikespolitiken att Imperiet ansåg sig tvunget att anpassa sin utrikespolitik efter Soros agenda.
Soros såg till att det blev ett Iran-avtal 2015 då Obama var president. "Lobbyn" motsatte sig detta avtal men Soros vann.
Ok.
Citat:
https://rumble.com/v6ty40n-mike-benz...ow-theyre.html
För de som enbart är intresserade av Soros så går det att hitta de delar som handlar om honom i anteckningarna under programmet. Själv upptäckte jag att avsnittet i sin helhet var så späckat med information som gjorde det möjligt att binda samman olika disparata informationspunkter att jag lyssnade på helheten. Det var omvälvande!
För de som enbart är intresserade av Soros så går det att hitta de delar som handlar om honom i anteckningarna under programmet. Själv upptäckte jag att avsnittet i sin helhet var så späckat med information som gjorde det möjligt att binda samman olika disparata informationspunkter att jag lyssnade på helheten. Det var omvälvande!
Tack för tipset!