Citat:
I den här tråden är du rätt ensam om ditt oförtröttliga försvar för media-Sverige jämte din kamp för ditt i övrigt säregna narrativ - utifrån en beslutsam blindhet inför sådant som är uppenbart för alla politiskt intresserade personer.
Man kan ju alltid hoppas, att din tvillingsjäl i MSM (Anders Lindberg) vad det lider, blir lika ensam som du.
Det ska hur som bli intressant att se om någon fler journalist (än Per Brinkemo) vågar närma sig, hur svenska mediahus medvetet har vilselett väljarna. Tyvärr håller jag inte andan inför det.
Man kan ju alltid hoppas, att din tvillingsjäl i MSM (Anders Lindberg) vad det lider, blir lika ensam som du.

Det ska hur som bli intressant att se om någon fler journalist (än Per Brinkemo) vågar närma sig, hur svenska mediahus medvetet har vilselett väljarna. Tyvärr håller jag inte andan inför det.
Ingenting - inte ett enda ord- av det du skriver är sant
- SR/SVT lutar vänster - det vet vi - men du var mer specifik än så
- Jag är inte den ende som motsäger lögner i tråden
- Brinkemo förklarade hur journalister ofta fungerar och resonerar. Criskpykreem har gått igenom det i tråden tidigare också - i detalj. Du gör då hoppet till medvetet vilseledande vilket är ett rejält hopp.
Du försökte inte försvara ett enda narrativ du för fram nu heller men tar upp Lindberg igen. Det gör att jag behöver upprepa: din jämförelse med Lindberg håller inte eftersom det finns gott om folk som motsäger och argumenterar mot Lindberg. Det finns ingen som argumenterar emot något jag har att säga.
Trådens premiss från 2011 är att det journalistperspektiv Brinkemo tar upp ifrågasätts. Och sen sitter du här, mer än tio år senare i tråden om just det, och försöker spinna ett narrativ om ingen diskussion någonsin förekommit.