2022-05-07, 00:56
Medlem
Totiuss avatar
Alla som försökt att resonera med företrädare för MSM känner till problemen. En ny biträdande politisk redaktör på VLT, Jesper Ahlin Marceta, är ett bra exempel:

Jesper Ahlin Marceta: Gå inte på Paludans lögner om journalister
https://www.vlt.se/2022-05-06/ga-int...m-journalister

Artikeln är bakom betalvägg men som vanligt skuldbeläggs budbäraren. Det är samma mantra hela tiden: Medierna gör ett bra jobb och alla fel finns hos kritikerna.

Det är ofattbart att detta billiga knep kan fungera år efter år.
Citera
2022-05-07, 01:31
Medlem
Droidlifes avatar
"Journalism". Ett sådant NPC bete. De värsta personligheterna ur bonnapopulasens material dras till det yrket. De som "vill bort", "vill någonting mer" än hemortens lervälling. De dras in till staden av Vampyrerna och blir konkubiner till dem och deras syn på världen.

Killen och tjejen bakom "Boston Antifa" på YT hade en annan rolig kanal kallad "Approved Journalism" där de drev med dessa drönares ytliga och tomma mind set. Hittar inte nu.

Ju mer jag betraktar skeendena i vår värld så inser jag att det i mångt och mycket handlar om en kamp mellan personlighetstyper och känslor. Hon den Mary Poppins kacklande honan som skall styra över sanning i Usa nu, hon har en personlighet som vi i denna tråden HATAR, och vi hade fått pressa oss igenom ett "kul get together" med henne och hennes psykopatvänner där de spelade ukulele och sjöng på scen osv, men det finns de som är tillfreds i en sådan situation. De som FÖREDRAR den.

Hon är samma typ av gränslös och cringe-immun judefoid som hon som stod för "sex junk" numret.
Rachel Bloom hette hon.

För de som har missat: https://www.youtube.com/watch?v=VtJFb_P2j48
Senast redigerad av Droidlife 2022-05-07 kl. 01:40.
Citera
2022-05-07, 01:42
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
"Journalism". Ett sådant NPC bete. De värsta personligheterna ur bonnapopulasens material dras till det yrket. De som "vill bort", "vill någonting mer" än hemortens lervälling. De dras in till staden av Vampyrerna och blir konkubiner till dem och deras syn på världen.
OK. Hur menar du att man bäst angriper problemet konkret?
Citera
2022-05-07, 01:55
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
OK. Hur menar du att man bäst angriper problemet konkret?

Såvida ingenting revolutionerand händer som kan användas av "oss" som propaganda, så tror jag att det är våld som gäller faktiskt. Makten måste tas tillbaka med våld. Orka hålla på och konversera med yids eller "eliter". Konverserandet är deras vapen med syfte att hålla borta våld.

Globohomo är uppskakat nu eftersom Putin levererar våld, emot deras avtal och överenskommelser och klausuler och annan heeb shit.

Jag menar, optimalt så tar du ju bara och lyfter bort de som fuckar upp tillvaron för dig.
Detta med snack är en psy op. En väldigt djup sådan för oss.
Man vill ju inte "gå full vit" och "bli som Hitler" *jazz hands*

Det är FEL att döda!
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senast redigerad av Droidlife 2022-05-07 kl. 01:58.
Citera
2022-05-07, 02:10
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Såvida ingenting revolutionerand händer som kan användas av "oss" som propaganda, så tror jag att det är våld som gäller faktiskt. Makten måste tas tillbaka med våld. Orka hålla på och konversera med yids eller "eliter". Konverserandet är deras vapen med syfte att hålla borta våld.

Globohomo är uppskakat nu eftersom Putin levererar våld, emot deras avtal och överenskommelser och klausuler och annan heeb shit.

Jag menar, optimalt så tar du ju bara och lyfter bort de som fuckar upp tillvaron för dig.

Det är FEL att döda!
Instämmer.
Citera
2022-05-07, 02:29
Medlem
Droidlifes avatar
Världen är så grisig och deprimerande nu att jag tom stödjer smålirare av alla de sorter. Som Tarrant. Fuck temporär outrage och "drev" i "pressen". Spelar ingen roll vad en enskild tycker iofs. Det är sannolikt att de blir mer kaosvåld ifrån alla håll framöver, medans "approved journalism" sjunger på samma visa hela vägen in till det sista panik rummet i Elysium.
Citera
2022-05-07, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
För ett tag sedan nämndes det i tråden att Ganman skrev nånting om att folk bara skulle veta vad vissa uppburna människor egentligen anser om mångkulturen privat.

I senaste (?) avsnittet av Den sista måltiden så säger någon av programledarna att han hade debatterat mot Damberg i något sammanhang och efteråt suttit och diskuterat med honom.

Damberg hade då tydligen sagt att han egentligen höll med den här Navid, Mustafa eller vem det nu var men att han som politiker inte kan säga det eftersom det skulle skapa panik!
Ganska anmärkningsvärt ifall det är sant måste jag säga även om det också är sant att ifall sanningen kom ut så skulle det nog bli panik.

Sanningen om vad och vilka skulle få panik? Uppriktig fråga.

Citat:

Det är FEL att döda!

"Ni" (/pol) kan inte göra propaganda. Det är oerhört värdelöst där. Med det sagt är det bra att du håller dina våldsfantasier här i "tråden" - av alla ställen. Låt dem stanna här.
Citera
2022-05-07, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Sovjetunionen finns inte längre. Kina är på sitt vis kapitalistiskt och har mycket att göra med kapitalflöden. Så mycket för "rötterna". Det finns inget där. Dessutom finns det mycket få eller ingen vänsterperson under 45 år som har sina rötter i Sovjetkommunism. Det här är med "rötter" är alltså totalt felaktigt.

"Soros" avoga inställning mot just Kina går inte riktigt ihop med det du skriver. "Soros" har på något sätt hypnotiserat hela vänstern? Det är inte en fråga jag väntar mig ett svar på. Det är uppenbarligen inte sant.

Anledningen till att inget av detta går ihop är att du börjat med slutsatsen, d.v.s "Soros". Och jag förstår det. Tråden har givit oss "Soros" och dasspapper.
Men snälla du, det räcker med lite egen research. Kolla upp vissa vänsterorganisationers finansiering. Allt som oftast hittar man Open Society bland bidragsgivarna.

Du gillar säkert inte källorna men här har du:

Läckan avslöjar: George Soros betalade Expos ”gräsrotsrörelse” för att påverka valet 2014

https://nyheteridag.se/lackan-avsloj...ka-valet-2014/

https://sv.metapedia.org/wiki/Open_Society_Foundation

Riktigt klurigt faktiskt av George Soros att få vänstern att jobba för det multikulturella "öppna samhället" vilket innebär i grund botten att jobba för den globala liberala världsordningen.
Citera
2022-05-07, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Men snälla du, det räcker med lite egen research. Kolla upp vissa vänsterorganisationers finansiering. Allt som oftast hittar man Open Society bland bidragsgivarna.

Läckan avslöjar: George Soros betalade Expos ”gräsrotsrörelse” för att påverka valet 2014

Riktigt klurigt faktiskt av George Soros att få vänstern att jobba för det multikulturella "öppna samhället" vilket innebär i grund botten att jobba för den globala liberala världsordningen.

För att utan "Soros" skulle ju Expo inte ha något emot SD? Trams. Och det här det här jag syftar på. Det är rent vansinne att inbilla sig att Expo skulle vara helt ok med SD om det inte vore för "Soros". Det avfärdas totalt och fullständigt utan någon motivering eller resonemang.

Jag har ingenting emot Chang Frick personligen så "källorna" är helt ok för min del men jag har inte klickat på någon av länkarna.

Vi får hoppas att "Soros" öppnar plånboken igen så att SD mer än fördubblas i september. SD 40%?
Citera
2022-05-07, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
För att utan "Soros" skulle ju Expo inte ha något emot SD? Trams. Och det här det här jag syftar på. Det är rent vansinne att inbilla sig att Expo skulle vara helt ok med SD om det inte vore för "Soros". Det avfärdas totalt och fullständigt utan någon motivering eller resonemang.

Jag har ingenting emot Chang Frick personligen så "källorna" är helt ok för min del men jag har inte klickat på någon av länkarna.

Vi får hoppas att "Soros" öppnar plånboken igen så att SD mer än fördubblas i september. SD 40%?
Varför babblar du om SD? Om du frågar mig så har man satt sin sista potatis ungefär. Först släppte man EU-frågan och nu senast har man inget emot att gå med i NATO. Inte nog med det, man har släppt sin kärnfråga och manar nu Sverige att öppna upp dörrarna på vid gavel för flyktingar.

Särskilt NATO-frågan är anmärkningsvärd och relaterar till trådämnet. SD visar med sitt ställningstagande att man inte alls begriper sig på vilka mekanismer i världen som lett till de stora flyktingströmmarna vi sett mot Europa de senaste decennierna.
Citera
2022-05-07, 12:37
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:

Ja alltså ryssarna har förstått att den globala liberala världsordningen med massinvandring, vänsteraktivism, cancel-kultur, klimatfrågor med mera gör västerländska samhällen instabila. Självklart vill då ryssarna finansiera och stötta rörelser i väst som skyndar på den samhällsomstörtande utvecklingen.
Citera
2022-05-07, 12:51
Medlem
Citat:

Vilken bär den globala fasciststatens prägel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in