2021-07-21, 21:19
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Denna kommentar tydliggör hur fullkomligt värdelösa de allra, allra flesta "memer" är.

Droid säger själv att de inte har någon effekt. Förhoppningen är i stället att de ska upp folk ur gamerstolen och dessa ska ta till våld. Troligt? Som av en händelse har Droid våldsfantasier. Underligt sammanträffande det.

"Memingenjören" på Twitter är det bästa/sämsta exemplet på detta. Värdelös, tondöv, kognitivt begränsad. D.v.s. allt som faller Droid på läppen gällande "kidsen". Tanken på 4-chan får mig att revidera hur jag ser på Hitler-regimens avlivande av "defekta" personer. Kanske ligger nåt i det ändå...

De folkliga och humoristiska memes har ju bara positiv effekt. Tex de som för in "merchants" och andra former av judesvin i sinnet på goyerna. Andra memes har moraliserande och vacker effekt. Se här tex. Detta meme är emot dig och det du säger och din existens om du inte avlägsnar dig snart....

https://i.imgur.com/7z5VNnC.png
Citera
2021-07-21, 21:29
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Tanken på 4-chan får mig att revidera hur jag ser på Hitler-regimens avlivande av "defekta" personer. Kanske ligger nåt i det ändå...

Innan Trump så var /pol/ väldigt roligt, med hialösa konspirationer och milsdjupa "icebergs" där verkligheten slaktades och kunde göra den mest stabile paranoid. 4chan var roligt och exklusivt och hemvist för "big brains" ifrån alla walks of life.

Efter Trump så har stället packats med JDF shills. Det skapas ideligen trådar med "nigger hate" av judar och kommunister för att få "nassarna att se dåliga ut".

Jag vill slakta en jude eller en kommunist bara för hur grisiga de är i sin propagandakrigföring.

Den ÄKTA nassepositionen är den som tex en autist som Patrick Little hade, där han gick till val på att allt stöd till israel borde dras tillbaka och ges till svarta afrikaner som reparations. Äckliga judesvin är inne på /pol/ dagligen och stör samtalet och gör allt, allt det kan, big nigger dicks, asian hate, european VS european hate osv osv för att dela goyerna. Emot planer som den Patrick Little gav uttryck för så startar de ändlösa trådar med "nigger hate" där negerbönnernas dumheter belystes om och om igen.

Allt för att hålla sig själva i skymundan.

En stark krat emot globohomo är vita "nassar" och svarta "hoteps" som dabbar ihop och förenas kring kärnvärden som att manlighet måste tillbaka i fokus. Consumerism osv måste stoppas. Här är yidde direkt framme och söker söndring.

Judar, ni är så jävla annorlunda och fula och vridna och knepiga.
Sluta söka föra fram er särart. Ni står i begrepp nästan att bli "the great filter" som stoppar oss ifrån att utvecklas.
Senast redigerad av Droidlife 2021-07-21 kl. 21:38.
Citera
2021-07-21, 21:35
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nima Dervish, iransk författare, säger vad som borde sagts för länge sedan.

Läs hela inlägget.

https://m.facebook.com/story.php?sto...00044581922841

Det inlägget är en milstolpe i mediekriget då det markerar en helt ny syn på situationen från migranterna själva i medierna.

Från inlägget:
Oavsett hur vettig människa du är, oavsett vilket viktigt arbete du utför… Skippa tugget om vita svenskar och deras ”privilegier”.
...
För deras land är förstört och de är fly förbannade.
Hur jag vet det? För JAG är fly förbannad.
Min farfarsfar var INTE med och byggde upp landet, ändå är jag sekundärkränkt av förminskningarna och förolämpningarna.
Jag är inte blond och blåögd, men känner ändå ”yfff, åk hem då om du inte är nöjd”.
...
Det är deras land. Klart som sjutton att de har det bättre i en del avseenden.
...
Vi invandrade är själva privilegierade jämfört mot dem som inte kunnat ta sig till väst. Dagen då vi inte längre känner att vi är privilegierade är det faktiskt ingen som tvingar oss att stanna kvar.
...
Jag är faktiskt lika förvånad som lättad över att vi inte har drabbats av fler lasermän i Sverige. Hade sakerna som hänt i Sverige begåtts i våra hemländer av någon minoritet hade gatorna färgats av blod.
Det är INTE läge att pissa på svenskar.
...
Många svenskar är förbannade. De har knutit näven i fickan länge nu. Softa invandrare är det sista hindret på deras väg mot The Dark Side.
...
Men sen börjar de softa invandrarna säga saker om ’vithet’ hit och ’privilegier’ dit och då vacklar många svenskar i sin tillit och tilltro. En tanke börjar smyga sig in: Tänk om även de softa föraktar oss? Tänk om även de softa inte är på vår sida?
Hela inlägget från FB

De börjar på allvar bli rädda för de reaktioner som de förstår är fullt rimliga på de systematiska övergrepp som sker på svenskar och svenskhet som sker i mångkulturens namn.
Citera
2021-07-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
Innan Trump så var /pol/ väldigt roligt, med hialösa konspirationer och milsdjupa "icebergs" där verkligheten slaktades och kunde göra den mest stabile paranoid. 4chan var roligt och exklusivt och hemvist för "big brains" ifrån alla walks of life.

Efter Trump så har stället packats med JDF shills. Det skapas ideligen trådar med "nigger hate" av judar och kommunister för att få "nassarna att se dåliga ut".

Jag vill slakta en jude eller en kommunist bara för hur grisiga de är i sin propagandakrigföring.

Den ÄKTA nassepositionen är den som tex en autist som Patrick Little hade, där han gick till val på att allt stöd till israel borde dras tillbaka och ges till svarta afrikaner som reparations. Äckliga judesvin är inne på /pol/ dagligen och stör samtalet och gör allt, allt det kan, big nigger dicks, asian hate, european VS european hate osv osv för att dela goyerna. Emot planer som den Patrick Little gav uttryck för så startar de ändlösa trådar med "nigger hate" där negerbönnernas dumheter belystes om och om igen.

Allt för att hålla sig själva i skymundan.

En stark krat emot globohomo är vita "nassar" och svarta "hoteps" som dabbar ihop och förenas kring kärnvärden som att manlighet måste tillbaka i fokus. Consumerism osv måste stoppas. Här är yidde direkt framme och söker söndring.

Judar, ni är så jävla annorlunda och fula och vridna och knepiga.
Sluta söka föra fram er särart. Ni står i begrepp nästan att bli "the great filter" som stoppar oss ifrån att utvecklas.

Misströsta inte. Det har ju varit några från 8-chan som gjort slag i saken enligt dina rekommendationer. Detta efter valet 2016! Inte bara dina rekommendationer ska sagas - en del andra "trådgiganter" har varit tydliga nog de också.

Det som hände på Nya Zeeland för drygt två år sedan är det främsta examplet.
Citera
2021-07-21, 21:52
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nima Dervish, iransk författare, säger vad som borde sagts för länge sedan.

Läs hela inlägget.

https://m.facebook.com/story.php?sto...00044581922841
Den här Nima Dervish verkar vara en utpressare: https://www.realtid.se/forfattare-pr...inna-pa-pengar

Det kanske är ännu en "skandal" under uppsegling, efter den här polisen som inte gillar judar. Det faller en efter en nu. Först Kaplan, sedan rektorn, sedan polisen...

Tio små blattepojkar skulle gå på bio,
en fick sprucken ringmuskel så var de bara nio.
Nio små blattepojkar skulle gå på potta,
en gillade inte judar så var de bara åtta.
Åtta små blattepojkar skulle hjälpa fru,
en skrev fula email så var de bara sju.
Citera
2021-07-21, 21:58
Medlem
longbow4ys avatar
Att jag ofta citerar Dan korn är inte för att jag håller med honom i alla delar utan för att jag ser det som en form av kremlologi i försöken att forma en ansats till logisk verklighetsbeskrivning som både passar läsaren och uppdraget. Ett stort antal testballonger har levererats men de har dålig bärkraft mot verklighetens storm. Hyckleriet består och det är svårt att ta sig runt det utan att ge upp sina etniska privilegier eller reta etniska svenskar.

Kanske kan han lyckas men mer troligt kommer ha-satan spela rabbinen ett spratt.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Satan#Satan_i_judendomen
Citera
2021-07-21, 22:00
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Misströsta inte. Det har ju varit några från 8-chan som gjort slag i saken enligt dina rekommendationer. Detta efter valet 2016! Inte bara dina rekommendationer ska sagas - en del andra "trådgiganter" har varit tydliga nog de också.

Det som hände på Nya Zeeland för drygt två år sedan är det främsta examplet.

Tarrant hade årtal ifrån Europeisk kamp emot araber skrivna på sina vapen. Årtal ifrån de största slagen, som det vid Wien. Vilken är skillnaden emot hans slaktande av ett näste av araber, och det makten gjorde unter kriget emot Islam förr i tiden? De som förstår sig på försöker ju samma sak med social ingenjörskonst.

Det är också kännt att yidde gillade Tarrants attentat och memade honom friskt pgr av det.
Citera
2021-07-21, 22:00
Medlem
Ett mem är ett koncept. Det kan mycket väl vara så att en bild eller en kort fras når fler eller slår hårdare än en rationell bevisföring i flera led, men där finns inget motsatsförhållande. En argumentation som inte kan sammanfattas i en bild eller liknelse, är antagligen bristfällig. Men ett mem som inte kan förklaras och försvaras i ord är inte bättre. Ett koncept måste ha ett substans.

Ta memet med den tomma äggkartongen som ångestladdad symbol för kvinnors biologiska klocka. Konceptet kan beläggas och utvecklas i det oändliga som en kritik av systemet som skapar olyckliga, barnlösa kvinnor och demografisk kris, samtidigt som det väsentliga förstås är att kortsluta programmeringen på ett förintellektuellt plan.
Citera
2021-07-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn
Den här Nima Dervish verkar vara en utpressare: https://www.realtid.se/forfattare-pr...inna-pa-pengar

Det kanske är ännu en "skandal" under uppsegling, efter den här polisen som inte gillar judar. Det faller en efter en nu. Först Kaplan, sedan rektorn, sedan polisen...

Tio små blattepojkar skulle gå på bio,
en fick sprucken ringmuskel så var de bara nio.
Nio små blattepojkar skulle gå på potta,
en gillade inte judar så var de bara åtta.
Åtta små blattepojkar skulle hjälpa fru,
en skrev fula email så var de bara sju.

Nja, lugn och fin nu. "Polisen" har inte fallit (undantaget Springare förstås men han var ju rasist). "Polisen" är officiellt uppbackad av Sveriges högsta juridiska person, allas vår psykopatdvärg Morgan. Du talar om vår nye Dan Eliasson helt enkelt.....
Citera
2021-07-21, 22:20
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Ett mem är ett koncept. Det kan mycket väl vara så att en bild eller en kort fras når fler eller slår hårdare än en rationell bevisföring i flera led, men där finns inget motsatsförhållande. En argumentation som inte kan sammanfattas i en bild eller liknelse, är antagligen bristfällig. Men ett mem som inte kan förklaras och försvaras i ord är inte bättre. Ett koncept måste ha ett substans.

Ta memet med den tomma äggkartongen som ångestladdad symbol för kvinnors biologiska klocka. Konceptet kan beläggas och utvecklas i det oändliga som en kritik av systemet som skapar olyckliga, barnlösa kvinnor och demografisk kris, samtidigt som det väsentliga förstås är att kortsluta programmeringen på ett förintellektuellt plan.
´

Jag tror att vi är förbi memes nu. Allt är memes. Bonnapopulasen hos unga sitter framför Twitch och tittar på minecraft och byter till en thot när de blir kåta, och runkar till hennes antics. Bada naken i en bäbispool osv. Många av dem är faggots som har sin sexualitet förankrad i Deviant art-vansinne, med påföljande transexualitet och COOM-sökande i allt.

Man kan gå på och på om hur djävligt allt är...

Varför finns det inge "elite" som är på vår sida?
Hur fan LEVER man med den här skiten som "kändis" eller "influencer"?
Varför är det ingen som reser sig upp och HEILAR?

Jag tror det beror på att vi befinner oss i en brytningstid.
Citera
2021-07-21, 22:32
Medlem
Droidlifes avatar
Under globohomo så är polis endast en knektklass till makten. Det är polisen, jazz hands, som kommer tvinga oss in i det som eliten hittar på. Precis som en tyken jude ifrån överklassen säger på /pol/, "you can throw yourself at OUR riot shields, it wont matter".

Tänk er om femton år. Det är "dope" och "coolt" för en ung kille att bli "operator" med det senaste i teknik till sitt förfogande. Han sitter med sina "bro's" i helikoptern svävande över "The Rosengård Sprawl" och söker speciella blattar med framtidens optik.

Det måste komma fram personer inom eliten som serigenom detta jävla cyberpunk MEME.
Det måste komma fram personer som ser bort ifrån "coola mutt @ pintrest" och söker sig tillbaka till nasse-steezen.

DET ÄR VITA SOM SKALL STYRA!
EUROPEISK VIT KULTUR!
KROSSA JUDEKAPITALISMEN!
KROSSA KONSUMERANDET!
NÄMN DEM OCH UTESLUT DEM!
Citera
2021-07-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Det inlägget är en milstolpe i mediekriget då det markerar en helt ny syn på situationen från migranterna själva i medierna.

Från inlägget:
Oavsett hur vettig människa du är, oavsett vilket viktigt arbete du utför… Skippa tugget om vita svenskar och deras ”privilegier”.
...
För deras land är förstört och de är fly förbannade.
Hur jag vet det? För JAG är fly förbannad.
Min farfarsfar var INTE med och byggde upp landet, ändå är jag sekundärkränkt av förminskningarna och förolämpningarna.
Jag är inte blond och blåögd, men känner ändå ”yfff, åk hem då om du inte är nöjd”.
...
Det är deras land. Klart som sjutton att de har det bättre i en del avseenden.
...
Vi invandrade är själva privilegierade jämfört mot dem som inte kunnat ta sig till väst. Dagen då vi inte längre känner att vi är privilegierade är det faktiskt ingen som tvingar oss att stanna kvar.
...
Jag är faktiskt lika förvånad som lättad över att vi inte har drabbats av fler lasermän i Sverige. Hade sakerna som hänt i Sverige begåtts i våra hemländer av någon minoritet hade gatorna färgats av blod.
Det är INTE läge att pissa på svenskar.
...
Många svenskar är förbannade. De har knutit näven i fickan länge nu. Softa invandrare är det sista hindret på deras väg mot The Dark Side.
...
Men sen börjar de softa invandrarna säga saker om ’vithet’ hit och ’privilegier’ dit och då vacklar många svenskar i sin tillit och tilltro. En tanke börjar smyga sig in: Tänk om även de softa föraktar oss? Tänk om även de softa inte är på vår sida?
Hela inlägget från FB

De börjar på allvar bli rädda för de reaktioner som de förstår är fullt rimliga på de systematiska övergrepp som sker på svenskar och svenskhet som sker i mångkulturens namn.

Detta är också ett koncept och en mall som det var enkelt att förutspå: "Vi invandrare måste..." som en mångkulturell förhandling visavi svenskarna. Spelteorin är naken och förtar förstås lite intrycket av autentisk omsorg, trots det empatiska anslaget.

Räcker detta? Nej, på samma sätt som sista ordet om antisemitism aldrig är sagt är detta förstås bara en första avbetalning på ordskulden som växer med ränta på ränta. Däremot är det desto konstigare att nyss nämnde Dan Korn och andra fortfarande är snåla med "vi X måste..."

Att bejaka svensk rättmätig ilska är inte detsamma som att gaslighta svenskar att felet var deras eget.

I båda fallen föreligger det jag beskrivit som en agendaparadox: Om man som minoritet följer den gyllene regeln att kritisera sin egen partikulära ingrupps försyndelser mot det universella samhällsidealet - så legitimerar man samtidigt den svenska ilskan mot dessa övertramp. Om man istället snålar med ömsesidigheten och fortsätter sätta den egna gruppen främst, så exemplifierar man behovet av svensk identitetspolitik och partiskhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in