Vi vill att dessa människor åker hem
Ja Det Goda Samhället är en intressant plats i medias krig mot svenskarna. Rickard Sörman har ju tagits upp i tråden tidigare och idag tar han återigen bladet från munnen rörande Den Stora Hemvandringen.
Två stycken ur texten:
Citat:
“Bla, bla, bla!” “Integration”, “segregation”, “gängkriminalitet”, “svaga skolresultat”, “klankulturer”, “bidragsfusk”, “de låga förväntningarnas rasism…” “Bla, bla, bla.” Ärligt talat: Jag orkar knappt längre läsa alla dessa artiklar (och jag har skrivit ett antal själv) om de problem som kommit med massinvandringen. Jag förstår att de måste skrivas. Jag förstår att många svenskar lever i förnekelse. Jag förstår att vi ropar för döva öron om vi tar i för mycket. Men ändå: Handlar inte allt detta egentligen om en enda sak? Vi vill att dessa människor åker hem.
Svårare än så är det inte. Visst kan vi klaga på gängkriminaliteten, segregationen och skolresultaten. Faktum kvarstår att det verkliga problemet är folkutbytet. Vi svenskar håller på att göra oss till flyktingar i vårt eget land. Jag accepterar det inte. Jag kommer aldrig acceptera det. Aldrig. Ett återvandringsprojekt är oundvikligt. Låt det ske under ordnade former. På sikt blir det bäst för alla.
https://detgodasamhallet.com/2021/06...em/#more-45104
Man kan förmoda att en god del av de borgerliga läsarna av Det Goda Samhället nickar gillande när de sitter med sina paddor vid morgonkaffet. Fisk och gäster börjar ju lukta den tredje dagen och det är skick och bruka att gäster ska åka hem när de inte längre är önskvärda. Men vad tror trådens giganter och följare?