Citat:
Ursprungligen postat av
Edgerton
Ja, vad pågår i Södertälje? En ytlig bekant till mig berättade att assyrierna/syrianerna nu är på väg att bli den dominerande etniska gruppen. Har du några reflektioner?
Inte mer än vad du kan hitta på flashback samt de reportage som finns i massmedia. Men de är ju den dominerande etniciteten i staden som jag förstått, och dess familjemedlemmar har tagit sig in i den kommunala offentliga förvaltningen samt i riksdagen. Alla kriminella givetvis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Edgerton
Det är orsaken till varför Jomshof ogillar Islam. Han anser att Islam är en illiberal religion. Björn Söder är nog mer en etniska motivering till varför han ogillar Islam precis som Kent Ekeroth hade.
Ja, de flesta aktiva företrädare för SD är liberaler. Gillar Björn Söder även fast han gjorde mig besviken för ett tag sen och kom ut som en neocon som vurmade för amerikanska intressen. SD-väljare, i synnerhet originalen från Skåne, är dock oftast inte lika liberala som företrädarna.
Också därför lika kul varje gång en nybakad Sverigedemokrat stormar in i en AFS-tråd med "Herrejösses, muslimer vill kasta bögar från taket" och blir förskräckta när de får "Du klagar alltså på de enda bra egenskaperna hos muslimer" till svars.