Citat:
Kan du inte bara lägga dig ner och dö? Du är hopplös!
Rubriken för den här tråden är "Mediekriget. ..." I krig går man in skogen med såna som du och kommer tillbaka utan såna som du. Fattar du den skämtsamma vinken?
En sak som är väldigt osvensk är att sitta och böla och tycka att hela världen är elak mot en. Svenskar hatar såna fasoner. Svenskar är ett stolt folk som ser ner på folk som gör sig ynkligare än vad som behövs. Hoppas Wollo läser det :-)
Kamrater! Upp med humöret! Fienden 1.06 är oskadliggjord 30 dagar mera! Inga autistisk expertråd i onödan. Kungen borde dela ut en hedersmedalj till den som skadesköt 1.06!
Är det bara jag som tycker att regimmedia är ovanligt tysta om den judiske predator Jeffrey Epstein? Vad är det för galet med alla som heter -stein? Weinstein, Epstein och Silberstein?
You Can't Make This Shit Up!!!!
Till alla som tänker okynnesanmäla mig - jag är ironisk på det svenska sättet!
Rubriken för den här tråden är "Mediekriget. ..." I krig går man in skogen med såna som du och kommer tillbaka utan såna som du. Fattar du den skämtsamma vinken?
En sak som är väldigt osvensk är att sitta och böla och tycka att hela världen är elak mot en. Svenskar hatar såna fasoner. Svenskar är ett stolt folk som ser ner på folk som gör sig ynkligare än vad som behövs. Hoppas Wollo läser det :-)
Kamrater! Upp med humöret! Fienden 1.06 är oskadliggjord 30 dagar mera! Inga autistisk expertråd i onödan. Kungen borde dela ut en hedersmedalj till den som skadesköt 1.06!
Är det bara jag som tycker att regimmedia är ovanligt tysta om den judiske predator Jeffrey Epstein? Vad är det för galet med alla som heter -stein? Weinstein, Epstein och Silberstein?
You Can't Make This Shit Up!!!!
Till alla som tänker okynnesanmäla mig - jag är ironisk på det svenska sättet!
Vad vill du att jag skall skriva? Att världen bara blir bättre? Kalla problem för utmaningar? Jag gnäller inte. Jag bara påpekar fakta och ni blir upprörda för att jag inte hyllar svensken utan snarare tittar på andra aspekter. Det är som en del i tråden: skyller allt på judar, romer och muslimer. Vem var det som släppte in dem från början? Det var svenskar. Hur som helst. För att återgå till mediekiget.
Jeffrey Epstein har tydligen åkt fast igen. Han satt 13 månader i fängelse 2008 för att ha ägnat sig åt att sälja 15-16 år gamla flickor i en sexring. Tydligen har FBI tagit honom igen och han tänker tydligen snacka om han får ett milt straff. Wikipedia har redan börjat censurera kopplingarna till Demokraterna. En tråd på Unz behandlar det här;
https://www.unz.com/isteve/forward-j...for-the-goyim/
Tydligen har Epstein koppling till en massa rika människor så som journalister, politiker och affärsmän. En del anser att Epstein var en "Honey Pot" av Mossad men det kan de nog inte bevisa. Zerohedge är också förundrade över hur Epstein blev miljardär. Han var rik men inte miljardär så hur har han råd med en 747 och ett tjugotal fastigheter och en ö. Anne Coulter gissar därför på Mossad och menar att det handlade om att pressa politiker.
https://www.zerohedge.com/news/2019-...evealed-filing
Vad de kan säga är om killen börjar snacka kan det bli en jätteskandal.

Annars har nu finska och japanska forskare att människans påverkan på klimatet är 0.01 procent och slår undan benen för klimatalarmismen.
https://www.zerohedge.com/news/2019-...exist-practice
Två goda nyheter på två minuter. Världen är inte helt hemsk.

Senast redigerad av Edgerton 2019-07-12 kl. 00:57.
Senast redigerad av Edgerton 2019-07-12 kl. 00:57.