2019-07-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Kan du inte bara lägga dig ner och dö? Du är hopplös!

Rubriken för den här tråden är "Mediekriget. ..." I krig går man in skogen med såna som du och kommer tillbaka utan såna som du. Fattar du den skämtsamma vinken?

En sak som är väldigt osvensk är att sitta och böla och tycka att hela världen är elak mot en. Svenskar hatar såna fasoner. Svenskar är ett stolt folk som ser ner på folk som gör sig ynkligare än vad som behövs. Hoppas Wollo läser det :-)

Kamrater! Upp med humöret! Fienden 1.06 är oskadliggjord 30 dagar mera! Inga autistisk expertråd i onödan. Kungen borde dela ut en hedersmedalj till den som skadesköt 1.06!

Är det bara jag som tycker att regimmedia är ovanligt tysta om den judiske predator Jeffrey Epstein? Vad är det för galet med alla som heter -stein? Weinstein, Epstein och Silberstein?

You Can't Make This Shit Up!!!!

Till alla som tänker okynnesanmäla mig - jag är ironisk på det svenska sättet!

Vad vill du att jag skall skriva? Att världen bara blir bättre? Kalla problem för utmaningar? Jag gnäller inte. Jag bara påpekar fakta och ni blir upprörda för att jag inte hyllar svensken utan snarare tittar på andra aspekter. Det är som en del i tråden: skyller allt på judar, romer och muslimer. Vem var det som släppte in dem från början? Det var svenskar. Hur som helst. För att återgå till mediekiget.

Jeffrey Epstein har tydligen åkt fast igen. Han satt 13 månader i fängelse 2008 för att ha ägnat sig åt att sälja 15-16 år gamla flickor i en sexring. Tydligen har FBI tagit honom igen och han tänker tydligen snacka om han får ett milt straff. Wikipedia har redan börjat censurera kopplingarna till Demokraterna. En tråd på Unz behandlar det här;

https://www.unz.com/isteve/forward-j...for-the-goyim/

Tydligen har Epstein koppling till en massa rika människor så som journalister, politiker och affärsmän. En del anser att Epstein var en "Honey Pot" av Mossad men det kan de nog inte bevisa. Zerohedge är också förundrade över hur Epstein blev miljardär. Han var rik men inte miljardär så hur har han råd med en 747 och ett tjugotal fastigheter och en ö. Anne Coulter gissar därför på Mossad och menar att det handlade om att pressa politiker.

https://www.zerohedge.com/news/2019-...evealed-filing

Vad de kan säga är om killen börjar snacka kan det bli en jätteskandal.

Annars har nu finska och japanska forskare att människans påverkan på klimatet är 0.01 procent och slår undan benen för klimatalarmismen.
https://www.zerohedge.com/news/2019-...exist-practice

Två goda nyheter på två minuter. Världen är inte helt hemsk.
Senast redigerad av Edgerton 2019-07-12 kl. 00:57.
Citera
2019-07-12, 00:58
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anenome
Väl talat.

Jag hatar liberalismen, och jag avskyr också mycket av det som blivit av vår svenska kultur de senaste femtio åren (Helt klart krävs det en pånyttfödelse, en renässans för den svenska - och västerländska - kulturen som går långt mycket längre tillbaks än femtio år), men jag älskar den svenska (Och västerländska) kulturen för att den är min. Det är den kultur jag är hemma i, det är den mina gener utvecklats i samklang med, och det är i den jag vill leva.

Det är också därför jag inte avskyr Islam, jag bara konstaterar att Islam inte hör hemma här då den här är främmande - både för våra svenska sinnen och för vår svenska tradition. Men vad muslimer gör i t ex Iran eller Indonesien bryr jag mig mycket litet om (Som kuriosa kan nämnas att Saudiarabien är en annan femma eftersom de sponsrar jihad mot västvärlden med sina oljepengar, men eftersom Israel ser Iran som faran och Saudiarabien som vännen så är det nu Saudiarabien, den verklige fienden, som väst behandlar som vän).

Jag skulle hellre dö än att leva assimilerat i Israel eller Dubai eller Malaysia. Dock är det självklart så att Kina kommer bli vår nästa hegemon efter USA (Men Edgerton tar inte hänsyn till varken IQ eller psykologisk profil hos invånarna där när han pratar om en möjlig västasiastisk eller afrikansk ekonomisk eventuell storhetstid) - men vad gör det oss, vi kommer kunna anpassa oss och oavsett vad lever jag mycket hellre i ett Sverige som existerar i skuggan av den livskraftiga, antiliberala, icke-dekadenta, icke-politiskt korrekta kinesiska kulturen än den idag judiskt kolonialiserade amerikanska motsvarigheten.

Vidare, även om den svenska staten går under finns det svenska (Och europeiska) folket kvar, vilket innebär att spelet är inte förlorat förrän det svenska (och europeiska) folket är utrotat eller i praktiken förslavat (Som i Sydafrika).

Som i stort sätt alla andra paleokonservativa (Förresten lustigt med en paleokonservativ som hatar liberalismen, såsom ju sprungen ur det amerikanska liberala projektet paleokonservatismen är, om än i viss opposition mot vissa delar av detta projekt) är Edgerton bara ytterligare en pessimistisk gnällspik som pratar om hur allt är förlorat - ännu en Peter Hitchens.

Och vad Edgertons senaste utläggningar har att göra, ens tangentiellt, med mediakriget förstår inte jag heller.
Tror att ni missar målet här. Edgertons dyrkan av islam och muslimer gör att han helt har avsagt sig sin eventuella svenskhet. Syftet är att sprida islam genom att modfälla all massinvandringskritiker. Patetiskt är vad det är. Dessutom jävligt långrandigt och alltmer lögnaktigt.
Citera
2019-07-12, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repatriera
Tror att ni missar målet här. Edgertons dyrkan av islam och muslimer gör att han helt har avsagt sig sin eventuella svenskhet. Syftet är att sprida islam genom att modfälla all massinvandringskritiker. Patetiskt är vad det är. Dessutom jävligt långrandigt och alltmer lögnaktigt.
Ja,eller hur. Jag måste fråga. Har Stefan Löfven och Ulf Kristersson också avskaffat sin svenskhet? Har de 82 procent eller så som röstat på etablissemangspartierna avskaffat sin svenskhet? Det måste ju vara fallet för du menar väl inte att 82 procent av väljarna är lurade?

Vidare - vart ljuger jag i det jag skriver? Det skulle vara rätt bra om du pekade på mina så kallade lögner.
Senast redigerad av Edgerton 2019-07-12 kl. 01:09.
Citera
2019-07-12, 01:05
Medlem
fasligts avatar
Oj, oj, oj. Nu blir det jobbigt i skruvfabriken igen. En av den liberala globalismliberalismens grandiosa superstjärnor snärtar den svenska regimen på fingrarna för rättsväsendets rasistiska bemötande av svartkroppad ghettorappare. Dessutom ser han rashatsbeteende hos våra speciellt omhuldade afghanska skäggbarn. Den gode Mark Brzezinski ser sig nödgad att personligen ingripa i svensk inrikespolitik, något som han nogsamt påpekar inte är första gången. Vad som tidigare föranlett exambassadörens handfasta agerande på svensk inrikespolitisk domän framgår dessvärre inte men nu gäller det som sagt en svartkroppad rappare och dessa ska, av en eller annan anledning, just för tillfället hårdlanseras i projekt dekadentisering av det vita västerlandet. Frugan - Natalia Brzezinski - är ju VD för stiftelsen Brilliant Minds som härförleden höll spektakel i Stockholm. Bland prominenser som Greta och Obamas fylkades en uppsjö rappare så det verkar väldigt viktigt att dessa ska ges extra propagandautrymme framöver. Och så klampar vår något oborstade afghanska skäggbarnsimport fram och beter sig tölpaktigt mot den svartkroppade ghettorapparen med entourage, vilket - eftersom det nu är som det är i Sverige med total rättslig fridlysning av afghanska nidingar - slutligen ledde till att den svarta globalismpromotade kroppen (plus två satellitkroppar) hamnade i svenskt häkte. Som extra salt i såren har nu den svartkroppade ghettorapparen tvingats ställa in Europaturnén och därmed har viktig propagandaoffensiv gått till spillo. Inte undra på att globalismhärföraren är upprörd.
Mark Brzezinski var USA:s ambassadör i Sverige under åren 2011-2015. Han är ett känt namn och en tung diplomat, i dag verksam i USA.

Han hörde talas om gripandet av rapparen ASAP Rocky, som är häktad misstänkt för misshandel, genom medierapporteringen, och har reagerat mycket kraftigt.

– Jag har kontaktat Sveriges utrikesminister, vars privata mejladress jag har; jag har kontaktat Sveriges ambassadör i USA Karin Olofsdotter, och jag har kontaktat det svenska kungahuset. Den enda som har svarat är kungahuset. De skickade länkar till artiklar om att Rocky var frihetsberövad. Jag är bestört över hur man agerar på högsta nivå i Sverige, där man borde ha ett starkt egenintresse av att värna Sveriges rykte. Man borde titta närmare på det här fallet, säger Mark Brzezinski i en intervju med DN.

För att komma från en tidigare diplomat är det skarpa ordval. Han uppmanar den svenska regeringen att ingripa i en svensk brottsutredning om en amerikansk medborgare.

Mark Brzezinski utsågs till ambassadör av den dåvarande presidenten Barack Obama, och har vuxit upp med utrikespolitiken. Hans far, Zbigniew Brzezinski, hade närmast legendarisk status, och var rådgivare till bland andra president Jimmy Carter, och förblev en framträdande utrikespolitisk kommentator fram till sin bortgång 2017.

I samtal med DN hänvisar Mark Brzezinski gång efter annan till de filmklipp som visar delar av händelseförloppet i Stockholm, där ett par personer följer och provocerar ASAP Rocky och hans medarbetare.

Rapartisten och två andra amerikaner sitter nu häktade för misshandel.

– För Sverige är detta är ett tillfälle av rasrelaterad orättvisa. Man ser i filmerna att två personer tydligt provocerar Rocky och hans säkerhetsvakter, som i sin tur agerar med stor återhållsamhet och tålamod. De samarbetar med ordningsmakten, men de hamnar i fängelse. Det är inte rätt. Det tragiska med detta är att det inte är första gången jag är direkt inblandad i fall där amerikanska medborgare hålls frihetsberövade för, ska vi säga, högst oklara händelseförlopp.

Han fortsätter:

– I det långa loppet skadar sådant här det svenska varumärket.

Sveriges rykte, menar han, vilar mycket starkt på försvaret av mänskliga rättigheter och människors lika värde.

Vad får dig att tro att det här handlar om rasism?

– Om du tittar på filmklippen ser man att angriparna som ger sig på Rocky och hans team inte verkar vara ute efter till exempel pengar. De vill skada dem. Jag vet inte vad som motiverar dem, men det tycks som att de måste vara rasmässigt hatiska personer. Jag vet inte vad som rör sig i dessa unga människors huvuden, men det verkar som om de vill börja bråka.
Palestina-Margot och hennes hjälpredor har inte kommit på något bra svar så de håller tyst än så länge. Lite ofint att mopsa mot den väldigt betydelsefulle globalisten genom hänvisning till att i Sverige har vi ett system där män utan asylskäl från Iran som låtsas att de är barn som flytt undan personlig förföljelse av talibaner i Afghanistan trots att de aldrig ens besökt det landet, står över såväl lagar som rättvisa på grund av att högljudda batikpersoner tycker att det ska vara så. Batikmänniskorna tycker att afghanska skäggbarn från Iran är mycket mer värda än svartkroppade rappare så därför kunde det inte komma på fråga att frihetsberöva något skäggbarn även om det uppfört sig opassande och varit uppenbart påverkat av förbjudna substanser. Det är så svårt att förklara det hela och bevisa att afghanska skäggmän absolut inte kan vara rasister utan endast kan utsättas för rasism så Palestina-Margot, Hemlige Mållgan och Svetsar-Steffe tiger tills vidare som muren. Även Karinambassadörskan instämmer i tigandet bortifrån Washington. Den enda av Mark B:s brevkompisar som - förutom DN då - än så länge bevärdigat globalistgeneralen ett svar är vårt gravt perverterade kungahus som varit behjälpliga genom att posta medialänkar om den tråkiga händelsen med den svartkroppade ghettorapparen och de påtända men fridlysta afghanerna. Hovet kände sig kanhända förpliktigat eftersom vår Porrprinsessa och Rallyprinsen var gäster på Fru Brzezinskis planetförstörande PR-jippo dit alltså svartkroppade ghettorappare flögs in i förfärande stort antal tillsammans med andra högdjur.
Men svenskt rättsväsende är oberoende av regeringen, vad vill du att den ska göra?

– Jag vill att den svenska regeringen ser till att häktningen av Rocky, som skett under oklara juridiska omständigheter, återkallas, att han släpps ur häktet och tillåts resa. Ingenting i de bevis som hittills framkommit visar att han har gjort något fel, så jag undrar: är det rättvist? Demokratiskt? Ja, visst är rättsväsendet skilt från regeringsmakten, men det fungerar inte i ett vakuum. Folk kan argumentera för vad som verkar rätt och inte, och det här verkar inte ha gått rätt till. Vad vill du se?

– Jag skulle vilja veta om svenska myndigheter är beredda att försvara beslutet att hålla honom fängslad i flera veckor och hindra honom från att arbeta. Rocky har tvingats ställa in en hel Europaturné. Det som har hänt visar dåligt omdöme av det svenska rättsväsendet. Tyvärr är det inte första gången jag har sett det.
[...]
Han är inte överraskad över den uppmärksamhet fallet har fått i USA, där ett upprop för artisten på kort tid fick nära en halv miljon underskrifter.

Hur påverkar en sådan här händelse relationerna mellan USA och Sverige?

– Ett lands rykte är aldrig konstant, det ökar eller minskar. Unga människor får sin bild av andra länder inte genom historieböcker, utan genom mänskliga berättelser. Det här är en sådan. Ungdomar som följer en stjärna på sociala medier, och som ser detta, får en viss bild av Sverige.

Har din egen bild av Sverige förändrats av detta?

– Det är som sagt inte första gången jag ser något som det här. Jag älskar Sverige, det är ett makalöst land och en fantastisk världsmedborgare, men det här är ingen vacker historia.
https://www.dn.se/kultur-noje/usas-t...et-asap-rocky/

Kanske kunde DN berätta för Mark Brzezinski om vår inhemska Generation Villebråd? Så han kunde finna viss hugsvalelse i det faktum att det inte bara är på grund av svartkroppningen som en ghettorappare kan råka illa ut för såväl påtända afghanskäggisar som en socioekonomisk Sarneckigeneration och ett genompolitiserat rättsväsende. Nu när DN har alldeles färsk information i ämnet, VDN-märkt av BRÅ och allt.
Det som sticker ut är brott mot minderåriga, bland annat ökade misshandel mot personer under 18 år med 9 procent, till 12.700 brott, under perioden.

– Jag har ingen information om gärningsmännen i rapporten, men det kan till exempel vara våld i skolmiljö eller från någon vuxen, säger Linn Brandelius, produktionsstatistiker på Brottsförebyggande rådet.

För rån mot barn har anmälningarna mer än fördubblats på tre år. Första halvåret 2016 anmäldes 545 rån mot personer under 18 år, motsvarande siffra för 2019 är 1.247 anmälningar.

– Från 2016 har den brottstypen ökat kontinuerligt, det är en rak uppåtgående linje, säger Linn Brandelius.

Brå har inte analyserat vad som ligger bakom förändringen, men det kan hänga ihop med den senaste tidens rånvåg. Polisen från hela landet har larmat om att barn och unga allt oftare rånas på mobiler, kläder och cyklar eller mopeder.
https://www.dn.se/nyheter/sverige/ny...och-unga-okar/

Ps.
– Ökningen av våldtäkter har pågått sedan 2015, säger Linn Brandelius.
Man undrar verkligen vad det kan bero på.
Senast redigerad av fasligt 2019-07-12 kl. 01:19.
Citera
2019-07-12, 01:07
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Vad vill du att jag skall skriva? Att världen bara blir bättre? Kalla problem för utmaningar? Jag gnäller inte. Jag bara påpekar fakta och ni blir upprörda för att jag inte hyllar svensken utan snarare tittar på andra aspekter. Det är som en del i tråden: skyller allt på judar, romer och muslimer. Vem var det som släppte in dem från början? Det var svenskar. Hur som helst. För att återgå till mediekiget.

Jeffrey Epstein har tydligen åkt fast igen. Han satt 13 månader i fängelse 2008 för att ha ägnat sig åt att sälja 15-16 år gamla flickor i en sexring. Tydligen har FBI tagit honom igen och han tänker tydligen snacka om han får ett milt straff. Wikipedia har redan börjat censurera kopplingarna till Demokraterna. En tråd på Unz behandlar det här;

https://www.unz.com/isteve/forward-j...for-the-goyim/

Tydligen har Epstein koppling till en massa rika människor så som journalister, politiker och affärsmän. En del anser att Epstein var en "Honey Pot" av Mossad men det kan de nog inte bevisa. Zerohedge är också förundrade över hur Epstein blev miljardär. Han var rik men inte så miljardär så hur har han råd med en 747 och ett tjugotal fastigheter och en ö.

https://www.zerohedge.com/news/2019-...evealed-filing

Vad de kan säga är om killen börjar snacka kan det bli en jätteskandal.

Annars har nu finska och japanska forskare att människans påverkan på klimatet är 0.01 procent och slår undan benen för klimatalarmismen.
https://www.zerohedge.com/news/2019-...exist-practice

Två goda nyheter på två minuter. Världen är inte helt hemsk.

Skojar bara med dig!

Det brann nåt förfärligt på Epstein Island i början av året? Undanröjande av bevis?

https://cloverchronicle.com/2019/01/...ffrey-epstein/

I amerikansk media talas det om att Epstein var en underrättelseoperation av främmande makt. Han hade företag som är som gjorda för svarta pengar. Tror ZeroHedge skrev att han kan sitta på filmer och krävt mutpengar för att filmerna inte ska spridas.

Sen ska det finnas fyra filmer på Hillary Clinton och assistenten Huma. De ska ha lekt nån lek med en liten flicka och leken slutade med att Hillary och Huma tog på sig flickans bortskurna ansikte och började dansa.

Sverige ska vara en kopia av USA. Vilka makthavare kan tänkas vara horbockar? Vilka namn fanns i Kapten Klännings svarta bok?

Varför skriver inte Wollo, SvD eller Aftonbladet nåt om Epstein? Börjar det bli svettigt med sexuella förbrytare av judisk härkomst? Kulturprofilen, Weinstein, Epstein? Varför roade sig Kent Ekeroth med en porrfilmskung ett tag?

Varför råkar aldrig judiska eller arabiska kvinnor illa ut? Är deras bruna kroppar skydd mot övergrepp begångna av deras landsmän?

Varför denna tystnad i medierna?
Senast redigerad av rough-justice 2019-07-12 kl. 01:10.
Citera
2019-07-12, 01:16
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Down the rabbit hole!

Det brann nåt förfärligt på Epstein Island i början av året? Undanröjande av bevis?

I amerikansk media talas det om att Epstein var en underrättelseoperation av främmande makt. Han hade företag som är som gjorda för svarta pengar. Tror ZeroHedge skrev att han kan sitta på filmer och krävt mutpengar för att filmerna inte ska spridas.

Sen ska det finnas fyra filmer på Hillary Clinton och assistenten Huma. De ska ha lekt nån lek med en liten flicka och leken slutade med att Hillary och Huma tog på sig flickans bortskurna ansikte och började dansa.

Sverige ska vara en kopia av USA. Vilka makthavare kan tänkas vara horbockar? Vilka namn fanns i Kapten Klännings svarta bok?

Varför skriver inte Wollo, SvD eller Aftonbladet nåt om Epstein? Börjar det bli svettigt med sexuella förbrytare av judisk härkomst? Kulturprofilen, Weinstein, Epstein? Varför roade sig Kent Ekeroth med en porrfilmskung ett tag?

Varför råkar aldrig judiska eller arabiska kvinnor illa ut? Är deras bruna kroppar skydd mot övergrepp begångna av deras landsmän?

Ann Coulter har skrivit intressant om detta. Ingen vet varifrån Epstein fått sina pengar. Att han som han påstår tjänat dem på att vara kapitalförvaltare åt de superrika verkar vara en lögn. Dels har inga kunder bekräftat, dels har han knappast haft tid med kapitalförvaltning eftersom lolitaverksamheten upptog så mycket av hans vakna tid. Någon finansierar honom alltså, någon person eller stat som nu har hållhakar på amerikansk elit.

Pressen är inte så intresserad eftersom Trumps inblandning verkar vara begränsad till ett foto tillsammans med Epstein, sedan livstidsportade han honom från Lago o Mar efter att Epstein förgripit sig på en minderårig flicka. Däremot är Clintons garanterat sexuellt inblandade.
Citera
2019-07-12, 01:49
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ann Coulter har skrivit intressant om detta. Ingen vet varifrån Epstein fått sina pengar. Att han som han påstår tjänat dem på att vara kapitalförvaltare åt de superrika verkar vara en lögn. Dels har inga kunder bekräftat, dels har han knappast haft tid med kapitalförvaltning eftersom lolitaverksamheten upptog så mycket av hans vakna tid. Någon finansierar honom alltså, någon person eller stat som nu har hållhakar på amerikansk elit.

Pressen är inte så intresserad eftersom Trumps inblandning verkar vara begränsad till ett foto tillsammans med Epstein, sedan livstidsportade han honom från Lago o Mar efter att Epstein förgripit sig på en minderårig flicka. Däremot är Clintons garanterat sexuellt inblandade.

Frågan är om det går att få in den onda anden i flaskan igen och att i så fall få korken att sitta kvar? Till och med Bloomberg rapporterar.
After Jeffrey Epstein’s latest arrest on sex trafficking charges, some famous people may be squirming. His notorious little black book and private-jet manifests contained a long list of boldface names, including Victoria’s Secret mogul Leslie Wexner and former president Bill Clinton.

U.S. prosecutors on Monday encouraged anyone with information about Epstein’s conduct to come forward, not just potential victims. To the socialites, celebrities and politicians who attended lavish parties at Epstein’s homes in Manhattan or Palm Beach in the early 2000s -- or hitched rides on his private jet nicknamed the “Lolita Express” by the tabloids -- the request carried a clear message: Come talk to us before we seek you out.
[...]
Considering the dozens of alleged victims and hundreds of names on Epstein’s contact list, the Epstein affair could be far from over. Some of the alleged victims have claimed they were farmed out to other men.

Although the alleged crimes date back to 2002, new information continues to arise. Epstein’s little black book was published by Gawker in 2015, years after he pleaded guilty in Florida for soliciting an underage prostitute. On Saturday the FBI, using a crowbar on one of the most expensive properties in Manhattan, executed a search warrant on Epstein’s Manhattan townhouse
[...]
The call to action by prosecutors and the discovery that Epstein, a registered sex offender, possessed explicit photos could lead to additional charges, Frenkel said.

In this way, prosecutors’ request for more evidence poses a threat to any of Epstein’s associates who also engaged in sex with minors. It also raises the stakes for those who attended his parties and might have inferred that something was wrong with the fact that so many grown men were surrounded by girls who appeared to be teenagers.

To be sure, Epstein’s contact list includes many prominent people, both men and women, who are fixtures in the celebrity party scene..
https://www.bloomberg.com/news/artic...to-talk-to-you

Och visst finns Clinton på listan.
https://gawker.com/flight-logs-put-c...lio-1681039971

Intressant nog har Naomi Campbell flugit Lolita Express. Samma Naomi Campbell som var gäst på Fru Brzezinskis Brilliant Mind-jippo. Utrymmet är bra trångt på toppen. Gretas - barnet med den ännu barnsligare personan - medverkan hamnar plötsligt i ett nytt besvärande ljus ...
Citera
2019-07-12, 01:58
Medlem
Citat:
Skojar bara med dig!

Jag har läst om den här historien tidigare och det är en infekterad historia. Jag tror knappast Hillary Clinton har mördat någon och det kan ju vara tacksamt om du tonade ned ”Råttan i Pizzan” och Alex Jones snacket. Varför göra en intressant skandal oseriös? Det som har framkommit är att Epstein har ägnat sig åt trafficking av prostituerade där bland tonåringar. Den yngsta skall ha varit 14 år. Det handlar inte om en ”pedofilring” men om tonåriga prostituerade och de här sexlekarna ägde rum utanför USA i länder där minimum åldern för sex är 14-16 år. USA har exceptionellt hög minimum ålder för sex. I Sverige ligger gränsen på 15 år. Den här sexringen skall ha pågått från 1990 till 2005 och flickorna var från 14 år till 25 år. Jeffrey Epstein åkte fast 2006 och lade därför ned verksamheten. Bill Clinton var närvarande på planet 26 gånger mellan 2001 och 2003. De som skall ha varit involverad med honom; Alan Dershowitz, Ghislaine Maxwell, Leslie Wexner, Prince Andrew, Tom Barrack, Kevin Spacey, Chris Tucker, Donald Trump, Mort Zuckerman, Woody Allen, Larry Summers, Bill Barr, Ken Starr, Lawrence Krauss, Harvey Weinstein, Katie Couric, George Stephanopoulos, Chelsea Handler, Stephen Pinker, Naomi Campbell, Chauntae Davies, Bill Clinton, Sergey Brin, Ron Burkle, David Blaine, Wilbur Ross och Peter Mandelson samt många fler. Det handlar inte nödvändigtvis om sexuella tjänster av minderåriga utan det kan också handla om helt vanlig prostitution. En del är också bara vänner.

Det som Anne Coulter tror är Mossad har använt det här för att pressa politiker, affärsmän, kändisar osv. Det är sant att Epstein hade kameror överallt. Samtidigt fanns det ju så många andra involverade i detta. Det finns ingen chans i helvete att det blir en stor sak av det här. Vidare är det inte olagligt att köpa 18+ prostituerade i Latinamerika. Däremot är det pinsamt för de involverade. Notera också att detta ägde rum för snart tjugo år sedan. De flesta bevis är borta och jag tror knappast det handlar om våldtäkter och i synnerhet inte mord. Men som sagt – om Epstein snackar så är det nog många if.d. politiker och miljonärer som kommer få löpa gatlopp i medierna. Det som Epstein åkte fast för av FBI är det han gjorde 2003-2005 och inte det som ägde rum när Clinton var involverad med honom. Donald Trump var involverad med honom i mitten av 1990-talet men sparkade ut honom ur gemenskapen eftersom Epstein tafsade på miljonärernas döttrar.

Citat:

Alla medier skriver om det här. Det är vad jag kan se bara svensk media som mörker som vanligt. De som pratar om det är Fox News, CNN, The Guardian, New York Post, Forward osv. Det är inte Hillary Clinton som är insyltad men Bill Clinton. Jag tror att känsligheten ligger i att det är mängder av demokrater och liberaler insyltade varav många är judar. Det är det som Steve Sailors bloggpost på Unz handlar om. I Sverige blir det som sagt en total syntax error. Själv tror jag det är mindre allvarliga saker som hänt i de här kretsarna. Läser man om det gamla fallet handlar det om porrskådespelare, prostituerade (vuxna), unga skådespelare som vill ha en karriär osv. Det är inget du åker in på kåken för men det är sådant som definitivt sabbar din karriär. Nu var detta 20 år sedan men som sagt - pinsamt för Demokraterna och den liberala eliten.
Senast redigerad av Edgerton 2019-07-12 kl. 02:13.
Citera
2019-07-12, 03:34
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Ja,eller hur. Jag måste fråga. Har Stefan Löfven och Ulf Kristersson också avskaffat sin svenskhet? Har de 82 procent eller så som röstat på etablissemangspartierna avskaffat sin svenskhet? Det måste ju vara fallet för du menar väl inte att 82 procent av väljarna är lurade?

Vidare - vart ljuger jag i det jag skriver? Det skulle vara rätt bra om du pekade på mina så kallade lögner.
Löfven och Kristersson är svenska landsförrädare. Islam är oförenligt med Sverige. Muslimer kan göra vad de vill i sina länder.

Du har ljugit om brottsstatistik, påstått att brottsligheten går ner när vålds och sexualbrott mot svenskar tvärtom går upp kraftigt. Mindre dödlig brottslighet? Vi har mycket bättre medicinsk kunskap än på 70-talet. Som någon skribent påpekade så räknas inte längre hembränning som ett brott vilket har fått ner den allmänna brottsstatistiken betydligt. Men det viktigaste är väl att politikerna gör precis vad som helst för att dölja invandrarnas brottslighet och du försöker sälja detta i tråden för att skydda dina älskade muslimer. Du påstår vid upprepade tillfällen att vi svenskar stör oss på islam därför att muslimer är konservativa när du mycket väl vet att det vi stör oss på är deras ambition att ta över vår civilisation och att utnyttja och förnedra ursprungsbefolkningen så mycket det bara går på vägen.

Jag fattar inte varför du inte tar ditt pick och pack och flyttar till ett muslimskt land så slår du alla flugorna i en smäll: du slipper liberalerna och svenskarna och kan på nära håll njuta av dina underbara skyddslingar och deras gudomliga arkitektur.
Citera
2019-07-12, 05:48
Medlem
OK, ett parti i Sverige gör ett utspel för att stärka gayrättigheter. Man stöter på patrull -från en professor i mänskliga rättigheter! Professorn, som heter Hans Ingvar Roth, menar iofs att:

”Förslagen är klart rimliga med tanke på alla de diskrimineringsproblem som homosexuella fortfarande erfar i många länder.”

Så vad är då felet? Avsändaren. Inget jävla annat än avsändaren. Partiet som vill skydda homorättigheter är ju SD. Professor Roth avstår från en intellektuell analys, hans text utgår istället ifrån vad hans S-märkta reptilhjärna känner och tycker:

”SD har tillika framfört åsikter som står i en tydlig konflikt med mänskliga rättigheter. Att SD knutit begreppet samhällsmedborgare till den etniska och kulturella bakgrunden hos invånarna går nämligen stick i stäv med tanken att ingen ska diskrimineras utifrån etnicitet eller religion när det gäller grundläggande fri- och rättigheter i vårt land. En ytterst restriktiv invandrings- och flyktingpolitik, viket SD gjort sig till talesperson för, går också emot humanitära föreställningar om att skydda människors liv i krissituationer. SD:s ofta svepande och generella kritik av minoriteters rätt att få bevara centrala religiösa sedvänjor negligerar dessutom rätten till religionsfrihet (en uppfattning som även KD nu verkar vilja anamma).”

https://www.svd.se/akesson-vill-bara...sa-rattigheter

Ja, så tendentiöst, ohederligt, rentutav lågpannat argumenterar alltså en professor (!) vid ett svenskt universitet. Detta, mina damer och herrar, är den svenska, havererade, genompolitiserade universitetsvärlden i sin prydno: nyfiket kunskapssökande och objektivitet är intet, partipolitiken är allt. Pragmatismen får vika sig för dogmerna.

”Professor”, jo tack.

Man storknar.
Citera
2019-07-12, 06:37
Moderator
Siegfrids avatar
Jeff Epstein har egen tråd, diskutera honom där.
(FB) Miljardären Jeffrey Epstein gripen - Vilka politiska ringar på vattnet?
/Mod.
Citera
2019-07-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Ursäkta att jag flikar in här, men Clintans rullar producerades väl av judar på den tiden?

Unforgiven är liksom många andra Eastwood-filmer producerade av hans eget bolag, har jag för mig.

Dock så är faktiskt många äldre Eastwoodfilmer väldigt pk. Det är rasblandning, onda vita rasister och massa andra pk-indoktrineringsteman i de flesta av hans filmer.

Clintan sägs ju dessutom vara en regelbunden besökare på Bohemian Grove, där rika, mäktiga och berömda män umgås, tillber en stor uggla av sten och i många fall har bögsexorgier med manliga prostituerade och med varandra.

Clintan är en förkämpe för mångkultur, rasblandning och allmän pk. Han är inte någon mediakrigare mot mångkulturen iaf.
Senast redigerad av Tumidanda 2019-07-12 kl. 10:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in