Citat:
Jag känner till honom. Men som sagt är han en global youtube-personlighet vilket innebär att han kan få många följare av typen Droidlife. Det är inte många normala människor som tittar på sånt här. Jag har sett lite videos och jag tycker att jag kan komma med överlägset bättre "argument" än både Spencer och Sargon, argument som folk dessutom kan relatera till. Någon typ på internet som "debunkar" feminism är och kommer alltid att förbli marginella fenomen. De tilltalar bara vissa ungdomar (under en kort period) och marginaliserade människor.
Edit: förtydligar här att jag inte försöker säga att du är en sådan, det verkar mer som att du letar efter saker och har för stora förhoppningar på saker som för mig är dödfödda och irrelevanta.
Edit: förtydligar här att jag inte försöker säga att du är en sådan, det verkar mer som att du letar efter saker och har för stora förhoppningar på saker som för mig är dödfödda och irrelevanta.
"The skeptic community" (left over fedora tippers ifrån ateism VS kristendom på YT) har länge ägnat sig åt att mjölka "lolcows", så som feminister och SJW-dårar, men nu har landskapet skiftat. Dessa centrister befinner sig nu i krig med alt-right, eftersom de tror att Hitler lurar bakom husknuten. Dessa centrister har ändock fungerat som en pipe line över till alt-right genom att de serverat "babbys first red pills" till sin fanskara, då de exponerat tokvänsterns alla exter. Striden hos unga medvetanden nu, de som känner på sig att tiden är ur led, står mellan alt-right och dessa aktörers alt-lite. I takt med att västvärlden kukar ur allt mer, så kommer tidigare centrister att glida över till den mer radikala högersidan.
Jag förstår att äldre människor kanske fnyser åt gröna grodor och annat, men om man tar sig en ordentlig titt på vad de yngre generationerna sysslar med, så ser man embryot till vad som komma skall. Rasrealism och liknande är nu uppe på banan, och diskuteras av dessa tänkande, unga personer. De är ett avant garde för en kommande skärpning i dialogen. Vi lever i en brytningstid nu, där internet eroderar ned alla sagor, med ökande kraft och hastighet. Detta är den nya miljön som kommer bli normen framöver. Centern kollapsar när tiderna blir bistra, och höger och vänster möts i en åsiktsbatalj som högern kommer vinna, iom att gamla sanningar diskuteras igen. Sanningar som inte längre kan censureras bort ur den sovande fårskockens medvetande.
Motreaktionen nu i närtid kommer bli ökad volym på fördummande propaganda, tillsammans med hårda, Orwelliska nypor också förmodligen, men i sluttampen så kommer vi nå en plats där allt måste tas upp till sansade samtal, inklusive tidigare hyperkänsliga ämnen som tex JQ.
Det som emanerar ifrån msm idag är stendött.
Idag producerar grodornas arme sådana här saker.
RACE REALISM EXPLAINED
https://www.youtube.com/watch?v=yN8Jclaqf0Q
Senast redigerad av Droidlife 2018-01-10 kl. 12:06.
Senast redigerad av Droidlife 2018-01-10 kl. 12:06.