Citat:
Ursprungligen postat av Pu
:-D
Det svenska folket kommer inte heller att räddas av några judemedvetna skribenter. När förutsättningarna är de rätta kommer åter en man med järnnäve stiga upp ur de europeiska folkdjupen och skapa förutsättningar för fred, frihet och välstånd för européerna.
En icke sönderrunkad, celibatär och i sanning titanisk man?

Vi får väl se vad de väldiga krafter som befinner sig på kollisionskurs i vår turbulenta och överbefolkade värld kommer att leda till för händelseutveckling, det är mycket svårt att sia om. Jag vet inte om någon "stor ledare" kommer att infinna sig eller vara möjlig, men att "mångkulturen" och samhällssönderfallet kommer att kasta de europeiska nationerna in i ett historiskt skede där det dolda blir uppenbart tror jag man kan utgå från. Det dolda och förnekade är bl.a. det Nordin ordfäste i DN-intervjun:
Citat:
De unga ser inte skörheten i vår moderna civilisation. De ser inte förutsättningarna – att all civilisation uppehålls av makt och våld. Allt som hände före 1989 tycks vara bortglömt. Att läsa om världskrigen har blivit som att se en spännande film. För dem som fötts rakt in i den moderna och globaliserade världen kan historien uppfattas som tillryggalagd. Unga människor lever i illusionen om att det finns någon förutbestämd harmoni.
– Vi lever i en brutal värld. Rivaliteten finns där och är en del av tillvarons grundvillkor.
(MItt godmodiga om än måhända en aning oborstat rabulistiska

skämt i första meningen av detta inlägg kanske kräver en kort kommentar: det syftar på ett inlägg (sedermera raderat) som Pu gjorde om omskärelse och vådan av den onaniepidemi han anser gripit om sig i västvärlden och som gjort de unga männen försvagade.)
Vad har mina herrar för prognoser inför 2012 vad gäller "mediakriget om mångkulturen", som fortfarande inte i egentlig mening tycks äga rum i etablissemangsmedia, utan snarare mellan å ena sidan etablissemangsmedia och Särskoletankesmedjan Ullenhag, å andra sidan nätets många oberoende aktörer och vanliga svenska människor som talas vid IRL? Jag citerade tidigare Da-Buzz och tycker han/hon i princip har rätt i sak:
Citat:
Stör mig otroligt mycket på att den enda "debatt" som släpps fram när det gäller denna viktiga fråga är den diskussion som förs mellan massinvandringsförespråkarna från DN/Aftonbladet/Expo/Regeringen och massinvandringsförespråkarna från Axess/Timbro/Luf.