Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
Jag har läst dom 8 magiska punkterna [...] ...
* Lesbiska butchflator som vill bli hantverkare på sina egna villkor * Bögar som gillar glittriga skor och spännartröjor * Rasifierade bögar som gillar spännartröjor men hatar glittriga skor * Islamister som vill ha särlagstiftning och könssegregerade öppettider på badhusen * Hängbröstsfeminister som också vill bada topless - gärna på islamisternas badhustider * Nämdemän i tingsrätten som vill bli kallade "hen"
Talar man om grupper, talar man också även om man inte vill det, om männsikors identitet. Det är fulsnyggt, bradåligt och annat 1984-aktigt, i dagens nya Sverige.
För vissa går det i dagens Nysverige fint att vara särskilda. För oss svenskar går det dock inte att vara särskilda. Nästan så man tror att massmedia och våra makthavare tror att vi svenskar är eljest. Jag vet att de tycker så. Och jag vet att de kommer att få en överraskning som heter duga. Men för att anknyta till tråden, så väljer jag att skriva följande.
Varenda en av dem du nämnt, som du listat, har i Sverige en egen beaktansvärd identitet. Den må vara hur konstruerad som helst, identiteten, men äkta och försvarbar är den. Din och min svenska identitet, anses samtidigt föraktansvärd. Som till och med icke existerande. Ej önskvärd.
Och jag undrar, har man inom svensk massmedia ingen som helst kunskap om historia? Vet man inte hur det vanligen har slutat när man trixat och fixat med människors identitet? Eller vet man det men tror att det går att fixa och trixa med min identitet? Tror man på riktigt att jag svensk kommer att tillåta att hur mycket skit som helst slängs i mitt ansikte? Jag tror att det faktiskt är så. Att man tror att jag och andra svenskar kommer att tyst acceptera att förnekas en egen identitet. Samtidigt som alla andra har rätt till en egen identitet.
Dagens svenska makthavare, dagens svenska mediaelit, dagens svenska prästerskap om man så vill, tror på fullt allvar att jag och andra svenskar stillatigande kommer att sitta och ta skit i det oändliga. Man tror till och med att man ostraffat kan påstå att vi svenskar inte finns. Vad jag vet har sktistövlarna i Riksdagen redan lagstiftat bort oss svenskar. Ivrigt påhejade av svensk massmedia.
Den där identitetsgrejen massmedia och andra sysslar med, det kommer att bli deras undergång. Människors identitet är nämligen inget man osrtaffat fixar och trixar med. Åtminstone inte om man ser till historien. Men kanske är Det Nya Sverige annorlunda! I Sverige finns inga riktiga svenskar. Inte som det i Palestina finns riktiga palestinier, som det i Israel finns riktiga judar, som det i Kurdistan finns riktiga kurder, som det i Turkiet finns riktiga turkar, som det i Sapmi finns riktiga samer, som det finns riktiga assyrier, som det finns riktiga romer, som det finns riktiga ... vad du vill. Men svenskar, nej vi finns inte. Inte ens i vårt eget land. Vi är nåt man skrattar åt och säger,
Ha ha ha vad löjligt, vad är en riktig svensk? Svenskar är ju bara en konstruktion! Ha ha ha. Säger juden, palestiniern, kurden, turken, samen och zigenaren. Med ett hånflin på läpparna. Säger på fullt allvar. Och massmedia flinar hånfullt med. Och vår Riksdag lagstiftar bort oss svenskar.
Den nysvenska identitetspolitiken är verkligen spännande. Undrar om sossarna med flera och vår massmedia förstått, att det är ett slags pandoras ask man öppnat, när man slagit in på den vägen. Tror inte de fattat det. Och 2016 kommer att bli ett sjusärdeles mediakrigsår, jag lovar.