2012-11-09, 18:39
Medlem
TKD_1337s avatar
Dungeon Hunter: Alliance kostar nu £13 på Zavvi.
Citera
2012-11-10, 02:13
Medlem
Assasins creed liberations var tyvärr inte speciellt bra Trist att dom skulle göra sådär, stressa fram ett halvfärdigt spel bara för att släppas samtidigt som ps3 utgåvan.
Citera
2012-11-10, 19:35
Medlem
TKD_1337s avatar
Nu är jag inte särskilt intresserad av sportspel men jag kan tänka mig att det känns surt för de som gör det att det inte finns NBA 2K13 eller NHL 13 till PlayStation Vita. Däremot har Visual Concepts och 2K Sports släppt NBA 2K13 till den utdöda konsolen PSP.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-11-10 kl. 19:39.
Citera
2012-11-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Nu är jag inte särskilt intresserad av sportspel men jag kan tänka mig att det känns surt för de som gör det att det inte finns NBA 2K13 eller NHL 13 till PlayStation Vita. Däremot har Visual Concepts och 2K Sports släppt NBA 2K13 till den utdöda konsolen PSP.

Jag hade velat ha NBA Hoppas på nästa år, Fifa och Formel 1 intresserar inte riktigt mig =/

Btw löste mitt problem som jag hade (en sida bakåt tror ja). Note to self: vita laddarn sitter lika bra upp och ner som på rätt håll
Citera
2012-11-11, 04:47
Medlem
Sitter och glor runt lite på IGN, hitta precis nå spel ja missat Smart as, någon som lirat? Inte ens sett de på ps store?
Citera
2012-11-11, 23:51
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Sitter och glor runt lite på IGN, hitta precis nå spel ja missat Smart as, någon som lirat? Inte ens sett de på ps store?
"Smart as..." är ett braintraining-spel som använder onlinefunktionerna för att trigga en att tävla mot andra och förbättra sina resultat. Finns ett demo på PS store, det verkar lite småskojigt, men jag väntar definitivt med att köpa det tills det sjunkit en bra bit i pris, i dagsläget är det för dyrt.
Citera
2012-11-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
"Smart as..." är ett braintraining-spel som använder onlinefunktionerna för att trigga en att tävla mot andra och förbättra sina resultat.

Hörde att det inte är så många som spelar i Sverige ännu, så kan ju vara kul att komma längst upp på toplistan ^^
Citera
2012-11-12, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Hörde att det inte är så många som spelar i Sverige ännu, så kan ju vara kul att komma längst upp på toplistan ^^

Word up! Älskar när man hamnar i topp på spel, nu är de inte så ofta de händer! Rankad topp 50 i världen på Mushroom wars, sen hamna ja topp 10 ett tag på en bana på motorstorm rc samt topp 20 på ett par andra.
Citera
2012-11-12, 14:24
Medlem
Jole25s avatar
Jag köpte NFS most wanted och Assassins Creed liberation.. Assassins creed var helt okej. Spelet är ju ganska tydligt nerbantad för Vita men vem inbillar sig att dom kan få in hela det spelet i en vita-version? Spelet är bra och har helt klart AC-feelingen..Inget dåligt spel men inget jag är supernöjd med heller..

NFS måste jag dock lovorda. Riktigt bra gamingkänsla och spelet är enormt stort. Kommer ta ett jävla tag att varva. Det som är riktigt kul i spelet är att du kan connecta alla dina vänner med spelet. Vilket betyder att du kommer ha en topplista på varje fartkamera, bana eller hur högt ni hoppat. Utmana dina vänners resultat på olika banor osv osv. Spelet ska vara 98% likt ps3-versionen med enda skillnaden att det är mindre trafik(det är bra med mindre trafik, hade varit extremt jobbigt att undvika crasher jämt och ständigt annars) och man kan bara spela 4 samtidigt i multiplayersektionen. Alltså kan ni även jämföra era framsteg med vänner som har ps3-versionen. Ni får speedpoints efter varje grej ni gör och dom poängen kan ni ta med er överallt. Från ps3 till vitan och till pcn tex.. Mycket praktiskt och kallas autolog.. Bästa spelet till Vitan fram tills nu.. KÖP!
Citera
2012-11-13, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jag köpte NFS most wanted och Assassins Creed liberation.. Assassins creed var helt okej. Spelet är ju ganska tydligt nerbantad för Vita men vem inbillar sig att dom kan få in hela det spelet i en vita-version? Spelet är bra och har helt klart AC-feelingen..Inget dåligt spel men inget jag är supernöjd med heller..

NFS måste jag dock lovorda. Riktigt bra gamingkänsla och spelet är enormt stort. Kommer ta ett jävla tag att varva. Det som är riktigt kul i spelet är att du kan connecta alla dina vänner med spelet. Vilket betyder att du kommer ha en topplista på varje fartkamera, bana eller hur högt ni hoppat. Utmana dina vänners resultat på olika banor osv osv. Spelet ska vara 98% likt ps3-versionen med enda skillnaden att det är mindre trafik(det är bra med mindre trafik, hade varit extremt jobbigt att undvika crasher jämt och ständigt annars) och man kan bara spela 4 samtidigt i multiplayersektionen. Alltså kan ni även jämföra era framsteg med vänner som har ps3-versionen. Ni får speedpoints efter varje grej ni gör och dom poängen kan ni ta med er överallt. Från ps3 till vitan och till pcn tex.. Mycket praktiskt och kallas autolog.. Bästa spelet till Vitan fram tills nu.. KÖP!

Körningen, grafiken och spelmotorn är grym! Men gillar inte att man får tillgång till grymma bilar direkt. Gillar känslan av att få kämpa sig uppåt. Att man inte heller kan modda och custom sin bil mer. Allt man kan göra är att uppgradera lite säker. Vill kunna bestämma allt från paintjob till fälgar. Onlineläget är väl sisådär i mina ögon, lite halvjobbigt upplägg. En till sak är själva banorna. IAF online så ska banorna vara avskärmade, dvs man ska inte kunna köra fel. GPSen är svår att tyda ibland och det är ofta man missar en avfart.

PS: Vet att inlägget verkar lite väl kritiskt, men man lägger ofta mer fokus på svagheterna. Spelet är helt klart värt ett köp! 7/10 i betyg
Citera
2012-11-13, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Körningen, grafiken och spelmotorn är grym! Men gillar inte att man får tillgång till grymma bilar direkt. Gillar känslan av att få kämpa sig uppåt. Att man inte heller kan modda och custom sin bil mer. Allt man kan göra är att uppgradera lite säker. Vill kunna bestämma allt från paintjob till fälgar. Onlineläget är väl sisådär i mina ögon, lite halvjobbigt upplägg. En till sak är själva banorna. IAF online så ska banorna vara avskärmade, dvs man ska inte kunna köra fel. GPSen är svår att tyda ibland och det är ofta man missar en avfart.

PS: Vet att inlägget verkar lite väl kritiskt, men man lägger ofta mer fokus på svagheterna. Spelet är helt klart värt ett köp! 7/10 i betyg

Har sån hatkärlek till de där fenomenet. Samtidigt som jag gillar det för att de blir lite mer match i det hela, att man måste koncentrera sig på att man väljer rätt sväng. Så är man ju helt jävla körd om man väljer fel och folk lämnar direkt så blir ju pannkaka av de ändå.
Citera
2012-11-13, 13:38
Medlem
repeaters avatar
För den som litar på användarrecensioner på Metacritic: CODBLOPS Declassified får just nu oväntat höga betyg. Blir intressant att se om detta står sig över tid och hur de professionella recensionerna ser ut när de ramlar in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in