Citat:
Ursprungligen postat av
Jallajallabro
Det är märkligt, hur ett mentalt sammanbrott, där den sexuella identiteten avslöjas../exponeras..?!
..eller "våldför sig" på sin omgivning via internet..
Kan engagera som just i det här fallet?
Som vissa skribenter redan påpekat är det knappast särskilt märkligt att det vållar uppmärksamhet när etablerad kulturpersonlighet plötsligt inte bara går emot sin tidigare livsgärning att fördöma inblandning i porr som kvinnoförnedrande, utan dessutom deltar i uttrycklig kvinnoförnedrande sunkporr.
Det leder naturligtvis till stora spekulationer, då det i långa loppet är rätt destruktivt för såväl sig själv och anhöriga. Mentalt sammanbrott är en teori som inte känns orimlig, då personer och i synnerhet offentliga sådana mycket väl kan ha en särpräglad sexuell identitet, men är karriärsmarta nog att sköta sitt parallella sexliv på annat sätt. (LS är dessutom ingen Linda Rosing, utan tvärtom någon som i egenskap av "karriärsmart" kommit med pekpinnar hur Linda Rosing skulle bli smartare där).
Citat:
Hade det varit Magda Gad, hade alla sagt, "hon älskar ju krig, offer, elände och död"... Inga konstigheter.
Låt oss säga att jag i högsta grad betvivlar det, för det första är det nog få som tror att Magda Gad gör krigsrapporteringar för att hon har någon mordbid fascination och nöje av krigets elände och hur det drabbar människor, utan som en seriös rapportering av mänsklighetens baksidor som alla inte klarar av att skildra men ändå måste göras.
För det andra är Magda Gad en såpass seriös och välrenommerad journalist, att det vore minst sagt uppsendeväckande ifall hon plötsligt skulle exponera sig i sunkporr av lägsta klass, där min gissning är att folk skulle spekulera att hon fått mental hjärnsmälta från att bevittnat så mycket elände eller så.
Citat:
Men nu handlar det om, den kanske mest hatade krönikören efter den där feta kärringen på Aftonbladet.
Jag tänker så mycket jag inte kan säga rakt ut, om den här tråden, om LS och livet i stort och smått.
Men Tack alla, för att ni håller lågan brinnande.
Mest hatade kan man ju diskutera, men utan tvekan har LS marknadsfört sig som en rätt så skoningslös eller "elak" skribent, där mänsklig respekt och hänsyn inte direkt dominerat.
I vilken mån hon anser sig "sparka uppåt" där offren är mer fair game är annan sak, men personer har iaf blivit upprörda av en orsak.
Vad gäller att hålla lågan brinnande, finns det ingen anledning att hålla igen något i denna tråd, utan det är bara att köra på.