2023-08-13, 16:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vad hette JB och var finns tråden om han?
Se några sidor bak, jag länkade tråden.
Citera
2023-08-13, 16:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hon har i intervjuer berättat om sin, ofta, usla ekonomi.

Hon har inte funderat på att skaffa sig ett jobb?

Är tanken att behålla bostaden genom att sälja underkläder fram till 65?

Nej, den här OF-planen är alldeles för knäpp för att komma från en vid sunda vätskor.

Frågan är varför samhället tillåter försäljning av sex, när det går ut över familj, m.m.
Citera
2023-08-13, 16:59
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Hon har inte funderat på att skaffa sig ett jobb?

Är tanken att behålla bostaden genom att sälja underkläder fram till 65?

Nej, den här OF-planen är alldeles för knäpp för att komma från en vid sunda vätskor.

Frågan är varför samhället tillåter försäljning av sex, när det går ut över familj, m.m.

Ja, självklart görs inte detta pga ekonomi utan pga psykiska problem.
Citera
2023-08-13, 17:28
Medlem
septors avatar
Såg precis hennes bilder på DS, måste instämma med en tidigare kommentar.

"Jag måste tvätta mina ögon med Klorin nu"

Fanns inget som var fint, smakfullt eller tändande. Enbart sunk från en uppenbarligen sjuk person som behöver hjälp.
Citera
2023-08-13, 17:56
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jallajallabro
För mig, är det helt obegripligt, hur kreti och pleti, försöker analysera sönder hennes liv och livsval.

Via gissningar?!!!

Vad i helvete, har ni med det att göra?!

Era pissluffaranalyser, där ni leker storkloka, och låtsaspsykologer, är barnkammartrams..

Håll käften. Låt vuxna människor ha sitt liv i fred.

Om det bidrar till att låta dig bli åskådare, var åskådare..

Ingen är intresserad av ert enfaldiga bräkande, eller dito pissiga uppväxt..

Fy fan vad jag är less på er sort../ lågbegåvningen härinne.

Håll käften och sitt.

Spyr
Missat att L.S är en offentlig person som gärna haft en hel del del åsikter och hobbyanalyserande publicerat i MSM?

Är också märkligt att du inte finner något som helst nyhetsvärde i att denna helomvändning diskuteras på Flashback. Man kan nästan tro att du har någon privat koppling till det hela.

OnT Folk får naturligtvis ägna sig åt vilken typ av sexualitet de själva vill. Men L.S tycks knappast analyserat konsekvenserna av att göra det som en offentlig person. Det hela tycks också ha en självdestruktiv klang och ger inte sken av att vara en sexuell frigörelse. Kombinera detta med hur L.S propagerat för något helt annat skapar utrymme för spekulationer.

Jag ser inte porren i bilderna utan snarare en mani som gått överstyr. Det har inget med utseendet att göra men en känsla iallafall jag får när jag betraktat bilderna. Det ligger något mörkt över hela situationen (det har inget med att L.S är kvinna att göra).
Jag hoppas att det hela bara år någon form av studie eller ett sätt att väcka debatt. Att bilderna och texterna skulle vara A I genererade och hur någon kan skapa oönskade situationer genom den nya tekniken.

Tragiskt nog tror jag att L.S är död inom några månader...
Senast redigerad av Reverend.Camden 2023-08-13 kl. 18:01.
Citera
2023-08-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om du bara visste hur många dumma män det finns som betalar tusenlappar för ett tiominuters klipp i linje med deras fetisch. En del betalar 500 spänn per smusig trosa och någon hundring för väl använda strumpor. Så, jo, det finns pengar att hämta...

En snabb googling avslöjar att medelinkomsten för Onlyfans är 150$ i månaden för kvinnor, så inga gigantiska summor. Nu är hon visserligen hyfsat känd i Sverige så det ger väl en del extra.
Citera
2023-08-13, 18:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
En snabb googling avslöjar att medelinkomsten för Onlyfans är 150$ i månaden för kvinnor, så inga gigantiska summor. Nu är hon visserligen hyfsat känd i Sverige så det ger väl en del extra.

Tror hon tjänar bra mycket mer än så. Går man in på hennes OF så kan man se att vissa av inläggen är gillade av 29st personer, så som absolut absolut minst tjänar hon 4350kr/mån (29st*150kr) och då utgår man från att exakt alla som prenumererar gillat inlägget. (På sidor som Youtube, Tiktok och Twitter är det ungefär var 10:de-20:de person som gillar en video, eller ett inlägg).

Sen verkar hon lägga ner mycket tid på att betygsätta kukar och skicka privata filmer för mellan 100-300kr styck.
Citera
2023-08-13, 18:19
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jallajallabro
För mig, är det helt obegripligt, hur kreti och pleti, försöker analysera sönder hennes liv och livsval.

Via gissningar?!!!

Vad i helvete, har ni med det att göra?!

Era pissluffaranalyser, där ni leker storkloka, och låtsaspsykologer, är barnkammartrams..

Håll käften. Låt vuxna människor ha sitt liv i fred.

Om det bidrar till att låta dig bli åskådare, var åskådare..

Ingen är intresserad av ert enfaldiga bräkande, eller dito pissiga uppväxt..

Fy fan vad jag är less på er sort../ lågbegåvningen härinne.

Håll käften och sitt.

Spyr

Nu har ju Linda Skugge själv haft väldigt bestämda (minst sagt) åsikter själv genom åren om just kvinnor som visar lite hud* i media.

Åsikter som hon dessutom har kunnat uttrycka och förmedla till hela svenska folket via sitt jobb på Expressen/Aftonbladet och dylikt.

Så varför skulle hon då plötsligt inte få ifrågasättas när hon själv tidigare varit den som kastat inte bara första stenen utan hela jäkla grustaget?

* varken Wahlgren eller Rosings bilder var i närheten av dom bilder Skugge själv lägger ut på nätet nu.
Citera
2023-08-13, 18:36
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Att finansiera sin träning kostar inte mer än ett gymkort och lite annorlunda mat, jämfört med den vanliga husmanskosten. Det är inga pengar alls. Har hon det så pass illa att hon har det sämre ställt än vad en med socialbidrag har?

Det låter som att hon försöker hitta en ursäkt till sitt gränslösa beteende.

Tycker också att det låter som att hon försöker rättfärdiga det för sig själv.
Om hon har låga eller ojämna inkomster kan hon komplettera med akassa.
Det finns en särskild arbetsförmedling för kulturarbetare och de har lägre krav på sig (så att de kan fortsätta vara verksamma).
Citera
2023-08-13, 18:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av septor
Såg precis hennes bilder på DS, måste instämma med en tidigare kommentar.

"Jag måste tvätta mina ögon med Klorin nu"

Fanns inget som var fint, smakfullt eller tändande. Enbart sunk från en uppenbarligen sjuk person som behöver hjälp.
Det enda "fina" är sugbilder med fläta och leende, resten ren tragik.
Citera
2023-08-13, 19:25
Medlem
HasseBanans avatar
Så avtändande med en kropp full med piskränder. Brösten nästan obefintliga. Och hon menar att hon har en "killer-body". (underförstått att hon vill bli "killed")?

Föredrar Linda som hon var för 20 år sedan, feminismen till trots.
Citera
2023-08-13, 19:33
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Missat att L.S är en offentlig person som gärna haft en hel del del åsikter och hobbyanalyserande publicerat i MSM?

Är också märkligt att du inte finner något som helst nyhetsvärde i att denna helomvändning diskuteras på Flashback. Man kan nästan tro att du har någon privat koppling till det hela.

OnT Folk får naturligtvis ägna sig åt vilken typ av sexualitet de själva vill. Men L.S tycks knappast analyserat konsekvenserna av att göra det som en offentlig person. Det hela tycks också ha en självdestruktiv klang och ger inte sken av att vara en sexuell frigörelse. Kombinera detta med hur L.S propagerat för något helt annat skapar utrymme för spekulationer.

Jag ser inte porren i bilderna utan snarare en mani som gått överstyr. Det har inget med utseendet att göra men en känsla iallafall jag får när jag betraktat bilderna. Det ligger något mörkt över hela situationen (det har inget med att L.S är kvinna att göra).
Jag hoppas att det hela bara år någon form av studie eller ett sätt att väcka debatt. Att bilderna och texterna skulle vara A I genererade och hur någon kan skapa oönskade situationer genom den nya tekniken.

Tragiskt nog tror jag att L.S är död inom några månader...
Något mörkt stämmer precis, pastorn. Det finns ett mörker i detta. Jag ser inga soliga leenden. Andra gör det kanske. Det har gått för fort. Hon resonerar för mycket själv kring sin livssituation i texterna på DS, hur hon ska motivera detta, etc. Det är inte naturligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in