Citat:
Ursprungligen postat av
Jallajallabro
För mig, är det helt obegripligt, hur kreti och pleti, försöker analysera sönder hennes liv och livsval.
Via gissningar?!!!
Vad i helvete, har ni med det att göra?!
Era pissluffaranalyser, där ni leker storkloka, och låtsaspsykologer, är barnkammartrams..
Håll käften. Låt vuxna människor ha sitt liv i fred.
Om det bidrar till att låta dig bli åskådare, var åskådare..
Ingen är intresserad av ert enfaldiga bräkande, eller dito pissiga uppväxt..
Fy fan vad jag är less på er sort../ lågbegåvningen härinne.
Håll käften och sitt.
Spyr
Missat att L.S är en offentlig person som gärna haft en hel del del åsikter och hobbyanalyserande publicerat i MSM?
Är också märkligt att du inte finner något som helst nyhetsvärde i att denna helomvändning diskuteras på Flashback. Man kan nästan tro att du har någon privat koppling till det hela.
OnT Folk får naturligtvis ägna sig åt vilken typ av sexualitet de själva vill. Men L.S tycks knappast analyserat konsekvenserna av att göra det som en offentlig person. Det hela tycks också ha en självdestruktiv klang och ger inte sken av att vara en sexuell frigörelse. Kombinera detta med hur L.S propagerat för något helt annat skapar utrymme för spekulationer.
Jag ser inte porren i bilderna utan snarare en mani som gått överstyr. Det har inget med utseendet att göra men en känsla iallafall jag får när jag betraktat bilderna. Det ligger något mörkt över hela situationen (det har inget med att L.S är kvinna att göra).
Jag hoppas att det hela bara år någon form av studie eller ett sätt att väcka debatt. Att bilderna och texterna skulle vara A I genererade och hur någon kan skapa oönskade situationer genom den nya tekniken.
Tragiskt nog tror jag att L.S är död inom några månader...