2025-10-18, 21:48
Medlem
Rikskrim08s avatar
Är Linda diagnostiserad? Om ej är det hög tid nu
Citera
2025-10-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Hon är tillbaka i Stockholm nu och har pilatesgrupper ihop med ”Pt-Tessan”. Sen blir det snart skidåkning norröver, tror hon brukar hyra någon stuga där. Vet ej om hon hinner/vill klämma in porr däremellan…

Linda blev ju uttalad sexköpsmotståndare när OF förbjöds i Sverige och gick ut och sa att hon "hatar sexköpande män", samtidigt som hon utnyttjade Berlin-vistelsen för att spela in porr, så kanske kan hon fortsätta sälja sex i porrfilmsvärlden och ändå fortsätta hata "torskar". Hon brukar inte ha några problem med att hyckla grovt och vara helt motsägelsefull när det passar henne och hon behöver pengar (dvs. alltid).
Citera
2025-10-19, 01:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
L*nda blev ju uttalad sexköpsmotståndare när OF förbjöds i Sverige och gick ut och sa att hon "hatar sexköpande män", samtidigt som hon utnyttjade Berlin-vistelsen för att spela in porr, så kanske kan hon fortsätta sälja sex i porrfilmsvärlden och ändå fortsätta hata "torskar".

Nu har inte OF blivit förbjudet i Sverige, inte än iallafall men hennes uttalande att hon hatar sexköpande män hänger nog ihop med att vara aktiv i porr och sexbranschen är psykiskt påfrestande, har inte kvinnorna psykisk ohälsa innan så utvecklar dom ofta detta pga den påverkan som "yrket" faktiskt har.

Flera andra kreatörer har dessutom sagt att OF är inte för vem som helst och att de likt L*nda välkomnar den nya sexköpslagen.

Det finns en felaktig föreställning att sexköpare och kvinnor som säljer sexuella handlingar/tjänster är varandras bästa kompisar men sanningen är att det finns mycket hat och förakt från båda hållen i den där världen. Vi pratar om två grupperingar som är beroende av varandra på gott och ont.

Jag tycker att det är bra att L*nda tagit ställning här och sagt vad hon tycker och tänker.
Citera
2025-10-19, 09:14
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Är Linda diagnostiserad? Om ej är det hög tid nu
Och vad vore vinsten med det?
Citera
2025-10-19, 12:27
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Och vad vore vinsten med det?

Medicinering
Citera
2025-10-20, 16:19
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu har inte OF blivit förbjudet i Sverige, inte än iallafall men hennes uttalande att hon hatar sexköpande män hänger nog ihop med att vara aktiv i porr och sexbranschen är psykiskt påfrestande, har inte kvinnorna psykisk ohälsa innan så utvecklar dom ofta detta pga den påverkan som "yrket" faktiskt har.

Flera andra kreatörer har dessutom sagt att OF är inte för vem som helst och att de likt L*nda välkomnar den nya sexköpslagen.

Det finns en felaktig föreställning att sexköpare och kvinnor som säljer sexuella handlingar/tjänster är varandras bästa kompisar men sanningen är att det finns mycket hat och förakt från båda hållen i den där världen. Vi pratar om två grupperingar som är beroende av varandra på gott och ont.

Jag tycker att det är bra att L*nda tagit ställning här och sagt vad hon tycker och tänker.

OF har så gott som blivit förbjudet i Sverige, åtminstone för kreatörerna. De flesta andra kreatörer som jag har sett välkomnar absolut inte lagen eftersom den fullkomligt krossar större delen av deras inkomstkälla.

Jag tror bara att Linda Skugge verkligen säger vad hon tycker och tänker i det här citatet: "Entreprenör är absolut en av mina diagnoser. Jag har alltid varit det och jag vägrar ge upp. När dörrar stängs söker jag nya vägar" (https://www.aftonbladet.se/nojesblad...atesinstruktor)

Det är nästan komiskt hur rätt i tiden hon är. Den konservativa stämningen är här för att stanna ett tag framöver, och att tjäna pengar på (eller ens ge uttryck för) en avvikande sexualitet är snart omöjligt att göra på internet. Att tala ut om sin mörka smutsiga period finns det såklart alltid pengar i, men att dessutom bli pilatesinstruktör? Det är så rätt i tiden att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har nog aldrig respekterat Linda Skugge så lite som nu, men fucking hatten av för fingret på pulsen. Smartaste karriärsdraget man kan göra år 2025, om man är för gammal för att bli tradwife.
Citera
2025-10-20, 23:57
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
OF har så gott som blivit förbjudet i Sverige, åtminstone för kreatörerna. De flesta andra kreatörer som jag har sett välkomnar absolut inte lagen eftersom den fullkomligt krossar större delen av deras inkomstkälla.

Jag tror bara att Linda Skugge verkligen säger vad hon tycker och tänker i det här citatet: "Entreprenör är absolut en av mina diagnoser. Jag har alltid varit det och jag vägrar ge upp. När dörrar stängs söker jag nya vägar" (https://www.aftonbladet.se/nojesblad...atesinstruktor)

Det är nästan komiskt hur rätt i tiden hon är. Den konservativa stämningen är här för att stanna ett tag framöver, och att tjäna pengar på (eller ens ge uttryck för) en avvikande sexualitet är snart omöjligt att göra på internet. Att tala ut om sin mörka smutsiga period finns det såklart alltid pengar i, men att dessutom bli pilatesinstruktör? Det är så rätt i tiden att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har nog aldrig respekterat Linda Skugge så lite som nu, men fucking hatten av för fingret på pulsen. Smartaste karriärsdraget man kan göra år 2025, om man är för gammal för att bli tradwife.

Det ska hålla fram till pensionen menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in