2023-08-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallebangen
Berätta för mig varför man går in på en aktiv tråd och frågar varför den är aktiv utan att ha en aning om ämnet? Jag är genuint nyfiken.

Jag blev fundersam om hur en tråd om en intetsägande person som Linda Skugge kan vara högst uppe hela dagarna och när jag fick svaret så googlade jag bådas namn och förstod varför de bråkar. Har du eller någon annan tillgång till hela den här artikeln? https://www.expressen.se/kultur/lind...igen-mitt-liv/
Citera
2023-08-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
Jag blev fundersam om hur en tråd om en intetsägande person som Linda Skugge kan vara högst uppe hela dagarna och när jag fick svaret så googlade jag bådas namn och förstod varför de bråkar. Har du eller någon annan tillgång till hela den här artikeln? https://www.expressen.se/kultur/lind...igen-mitt-liv/

Vet inte vilka du menar som bråkar, men tack då förstår jag, och nej tyvärr har jag inte betalat Expressen för att läsa eländet.
Kanske kan någon annan i tråden hjälpa till.
Citera
2023-08-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallebangen
Vet inte vilka du menar som bråkar, men tack då förstår jag, och nej tyvärr har jag inte betalat Expressen för att läsa eländet.
Kanske kan någon annan i tråden hjälpa till.

Linda Skugge och Pernilla Wahlgren, varför är du i så fall inne i tråden om du inte känner till detta bråk?
Citera
2023-08-19, 19:12
Medlem
Citat:
Linda Skugge och Pernilla Wahlgren, varför är du i så fall inne i tråden om du inte känner till detta bråk?

För att tråden handlar om Linda Skugge och hennes helomvändning från konservativ till ja, vad det nu är. Knappt något om Pernilla.Så bråk, det vet jag inte.
Har vi rett ut allt nu? 🙃
Citera
2023-08-19, 20:16
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Jag är inte insatt, kan någon berätta varför den här tråden är så aktiv?

Det är intressant att se hennes liv åka ner i soptunnan, som en bilkrasch i slow motion.
Citera
2023-08-19, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Det är intressant att se hennes liv åka ner i soptunnan, som en bilkrasch i slow motion.

Verkligen!

Huvudsäkringen har ju brunnit. Något har ju hänt i hennes hjärna, frågan är vad.
Citera
2023-08-19, 20:34
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Står visst två födelsedatum.. förvirrande. 😄

Det finns en handfull män med samma namn. Wikipediaartikeln hänvisar felaktigt till en högt uppsatt chef på Nordea, som är den som bor på Scheelegatan. Korrekt exmake bor i Karlstad och har en egen firma som sysslar med musik och artistverksamhet. Case closed.
Citera
2023-08-19, 20:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Verkligen!

Huvudsäkringen har ju brunnit. Något har ju hänt i hennes hjärna, frågan är vad.

Många olika faktorer som tillsammans bidragit till detta. Det började redan med släppet av boken Fittstim på 90-talet:
Citat:
Linda Skugge skrev senare att boken var "det absolut sämsta" hon hade gjort karriärsmässigt, eftersom hon upplevde att hon fastnade i ett fack som journalist där allt hon skrev uppfattades som feministiskt: "Jag kan skriva att jag hatar choklad och jag får kommentarer av typen: "lilla Linda, bara för att ni feminister hatar choklad så gör inte alla det." [5] Samtidigt såg hon jobb gå förlorade på grund av hennes förmodade fack, och hon antogs ställa upp gratis på saker eftersom hon var "engagerad".[5]
Citera
2023-08-19, 20:44
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Många olika faktorer som tillsammans bidragit till detta. Det började redan med släppet av boken Fittstim på 90-talet:

Jag funderade i mer kliniska termer.
Citera
2023-08-19, 20:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Jag funderade i mer kliniska termer.
Hon är vid sina sinnens fulla bruk. Det här är ingen psykos eller liknande.
Citera
2023-08-19, 20:51
Citat:

Det är inte du kan avgöra.
Citera
2023-08-19, 20:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Det låter ungefär lika troligt som när ansvariga på Tjernobyl menade att inget allvarligt hade hänt.

Hon förefaller ha en porr-plan per dag, och lämnar väl aldrig hemmet utan en buttplug.

Hon får "Gräddis", Lennart Bladh, Fader Movitz och Ulla Winblad att se ut som amatörer.

Tydligen påhejad av kultureliten. En resa mot rännstenen som heter duga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in