2023-09-08, 20:01
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Är det realistiskt att vi kan föra samman Linda Skugge, Herrko Siponen och Pia "Gräddrumpan" Nyberg i en trekant?

Vad skulle det kunna tänkas kosta?

Ska vi göra en insamling?

Nu snackar vi konst, big time. En sådan scen skulle bli legendarisk, en tidlös porrklassiker.

Edward Blom vore fräck att ha med på ett hörn, men han verkar förhållandevis normal.

För att inte förglömma magkukmannen & Emelie bumbi!😀
Citera
2023-09-08, 23:36
Medlem
Tror ni Skugge skuggar tråden?
Citera
2023-09-08, 23:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Tror ni Skugge skuggar tråden?

Definitivt. Hon har nämt Flashback på sin DS-blogg. Hon hade hängt upp sig på att någon i den här tråden hade påstått att hon hade en hårig fitta och stora fötter. (Har jag för mig).
Citera
2023-09-09, 07:03
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederhosen
Jag är ju rätt ambivalent, då jag hade en kortare mail-diskussion med henne för dryga tjugo år sedan där hon framstod som rätt vettig och sympatisk innerst inne. Därför blir jag kanske mer beklämd ifall det handlar om psykisk ohälsa som bryter ut på bästa sändningstid, med alla svårigheter det innebär att hämta sig ifrån i framtiden.

Vad som gäller i LS fall är svårt att säga, även om jag inte utesluter båda.

Bipolär i manisk fas eller kluster B-störning som tidigare misstagits för frispråkighet och kritisk penna? Det är inte friskt någonstans som hon håller på vare sig mot sig själv eller andra.
Citera
2023-09-09, 09:04
Kommer hon gola ner sina runkande kunder eller inte?

När kommer Linda Skugges swishlista?

De lila kuverten är svensk kultur. Är hon ett offer kommer hon bli en angivare. Den svenska maoismen är formad så.

Har man legat med halva stan har man iofs hållhakar på alla.
Citera
2023-09-09, 09:06
Medlem
Hur går det för den lilla smiskhoran? Känns som att det hela redan blåst förbi i msm och det måste ju upmärksamhetsknarkaren LS se som ett enormt misslyckande. Kvar nu är väl bara för henne att möta sina döttrars blickar vid middagsbordet och läsa på flashback om hur ful och äcklig hon är. Men det kanske räcker för mongot en stund.
Citera
2023-09-09, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Det är mer hundar, hästar och friidrott som gäller för de töserna. Men tack för att du delar med dig av dina fantasier. Du är nog en färgstark
kille.

Är det inte olagligt med tidelag?? Finns det några bevis?
Citera
2023-09-09, 16:08
Linda Skugge har man uppfattat vara lite speciell. Och efter hennes Onlyfansäventyr är hon nog det
Citera
2023-09-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hur går det för den lilla smiskhoran? Känns som att det hela redan blåst förbi i msm och det måste ju upmärksamhetsknarkaren LS se som ett enormt misslyckande. Kvar nu är väl bara för henne att möta sina döttrars blickar vid middagsbordet och läsa på flashback om hur ful och äcklig hon är. Men det kanske räcker för mongot en stund.

Ja, det finns ju en verklighet bakom allt det här sjuka. Vad säger man till sina barn liksom? "Mamma, varför stoppar du upp saker i stjärten och suger på det samtidigt som du filmar det och lägger upp det på en sida på nätet?"
Citera
2023-09-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Ja.Fast hon skriver i samma inlägg att nu minsann ser hon ut som en fotomodell, det där var förr. Bitter för det som varit.

Jag skrev tidigare att det var tur att hon inspirerades av Cathy Acker och inte Valerie Solanas, men nu syns ju vissa likheter. Fast Solanas hatade männen som förgripit sig på henne när hon var ung ...

Länkar in hennes berömda SCUM-manifest. (Society for Cutting Up Men)
https://editions-ismael.com/wp-conte...-Manifesto.pdf
Ser ut som en fotomodell? Ja om modellen ska efterlikna uncle fester så visst...
Citera
2023-09-09, 18:18
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ja, det finns ju en verklighet bakom allt det här sjuka. Vad säger man till sina barn liksom? "Mamma, varför stoppar du upp saker i stjärten och suger på det samtidigt som du filmar det och lägger upp det på en sida på nätet?"
"För att tjäna pengar såklart"
Citera
2023-09-09, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Linda Skugge har man uppfattat vara lite speciell. Och efter hennes Onlyfansäventyr är hon nog det

Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
"För att tjäna pengar såklart"

Viken förebild hon är för sina döttrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här