2010-01-08, 18:53
Medlem
Krafses avatar
Jag drömde att jag fick Jon Schaffers gitarr. Den var skitfin men jag skämdes som en hund för att jag inte kunde spela alls.
Citera
2010-01-08, 19:00
Medlem
NewDeers avatar
Jag drömde om mina persienner. Ena stunden var de som vanligt och i nästa så var de tilltrasslade. Jag tror det var ett spöke Men ingen trodde mig
Citera
2010-01-10, 21:11
Medlem
smides avatar
Drömde att jag var i lumpen och jag var på skjutövning. Det var svinkallt och jag tilldelades ett par "tumvantar".
Det gick inte att komma åt avtryckaren med dessa, och jag skulle visa detta för befälet. Av någon konstig anledning gjorde jag det genom att sikta mot mitt eget huvud och säga "det går inte".
Men helt plötsligt hade jag inte tumvantarna längre, och jag skjöt sonika huvudet av mig. Hann tänka ordet "fitta." precis när jag tryckte av.
Och då vaknade jag med ett ryck. Helt jävla sjukt, men rätt kul ändå
Citera
2010-01-10, 22:16
Bannlyst
Drömde att jag återigen gick i nian. Av någon mysko anledning var jag endast iklädd kalsonger när jag traskade runt på skolgården med mina kamrater. Att det var snö på marken och bör ha varit jävligt kallt var tydligen inget som störde mig nämnvärt då jag stannade och pratade med några personer som vad jag vet inte existerar. Ingen reagerade på min sparsamma klädsel heller för den delen.
Citera
2010-01-10, 22:28
Medlem
Drömde detta för några dagar sedan.
Jag var i en stor väntsal, förmodligen en flygplats.
Går igenom folkmassan tills jag kommer till mitten. Där knäpper jag med fingrarna och alla människors huvuden lossnar från deras kroppar och dunsar ner i golvet och kort därefter rasar alla huvudlösa kroppar ner till golvet. Var säkert över ett hundratal människor. Sen vaknade jag

Kan tillägga att jag kände mig väldigt mäktig och nöjd efter mitt fingerknäppande.
Citera
2010-01-10, 23:59
Medlem
Weejays avatar
Inatt drömde jag om att jag köpte bil och körde iväg... skoj...
Citera
2010-01-12, 17:45
Medlem
Slapsticks avatar
Drömde att jag blev jagad av någon/något över ett stort öppet gräsbevuxet fält. Vi nästan flög över fältet. Vad det än var som jagade mig fick det till slut tag i mitt ben. Jag kastades omkull, hävde mig runt så att jag blev liggandes på rygg och gjorde mig beredd på att försvara mig.

Vaknade med ett ryck av att jag avgrundsvrålade ilsket och lyckades drämma handen i väggen bredvid. Jag blev helt konstig efteråt och sov med lampan tänd för första gången på minst 15 år.
Citera
2010-01-14, 02:00
Bannlyst
Drömmer rätt ofta om zombies.. Inatt var det att jag och två till försökte ta oss in på en krog och skulle sno jordnötter, var helflummigt. Så var det kravaller på gatan som försökte bygga en stor barrikad av bord, stolar och allt jävla skit som fanns till godo.

Vet att jag försökte samla min familj också och märkte då att min mor var infekterad Så jag fick ta det hårda beslutet att döda henne. Jävla störda dröm
Citera
2010-01-14, 07:16
Medlem
nestesaippuas avatar
Drömde att jag lanade i skolans matsal och att mina gamla klasskamrater ville att vi skulle spela fotboll i gympasalen istället. Vi tog på oss våra skriller och åkte bort till andra änden av skolan för att steka pannkakor innan vi började fotbollsmatchen. Dom sa att om vi inte åt upp alla pannkakor så skulle vi få kramp under matchen och det skulle börja regna inomhus.
Citera
2010-01-14, 16:00
Medlem
-Moon-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nestesaippua
Drömde att jag lanade i skolans matsal och att mina gamla klasskamrater ville att vi skulle spela fotboll i gympasalen istället. Vi tog på oss våra skriller och åkte bort till andra änden av skolan för att steka pannkakor innan vi började fotbollsmatchen. Dom sa att om vi inte åt upp alla pannkakor så skulle vi få kramp under matchen och det skulle börja regna inomhus.

Hahaha, vad härligt! Det är just såna här konstiga, ologiska saker och plötsliga vändningar i drömmar som är så kul att tänka på efteråt. Det är fascinerande att hjärnan kan sammanfoga så många olika scener och idéer så att det blir som berättelser och som ofta är ganska kreativa.

Själv drömde jag i natt att jag åkt buss till Egypten med familjen och några vänner. Långt dit på riktigt, men här gick resan såklart på ett kick. :P Väl där sprang alla iväg åt olika håll och skulle göra en massa olika saker. Och där gick jag ensam på en väg bredvid stora sanddyner. En bit bort gick sanden uppåt och formade konstiga skulpturer som stod i en lång rad. Det var ganska mörkt och en kolsvart himmel med stjärnor syntes bakom skulpturerna. Jag kände en konstig oro för något och sedan började jag fundera på om man skulle stoppa ner handen i sanden. Kom dock på att det kanske kunde gömma sig en giftig spindel eller skorpion där, så jag skippade detta och promenerade vidare. Efter en liten stund kom en kompis fram till mig som hade med sig en av sina kompisar. Vi snackade lite och skrattade åt något. Sedan följde jag med dem och några till nerför en backe och gick ut bland sanddynerna som nu var snö... Det var ganska många människor här - alltifrån barn till gamla. Och så åkte vi skridskor! Hahahaha!
Citera
2010-01-14, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Drömde att jag var i lumpen och jag var på skjutövning. Det var svinkallt och jag tilldelades ett par "tumvantar".
Det gick inte att komma åt avtryckaren med dessa, och jag skulle visa detta för befälet. Av någon konstig anledning gjorde jag det genom att sikta mot mitt eget huvud och säga "det går inte".
Men helt plötsligt hade jag inte tumvantarna längre, och jag skjöt sonika huvudet av mig. Hann tänka ordet "fitta." precis när jag tryckte av.
Och då vaknade jag med ett ryck. Helt jävla sjukt, men rätt kul ändå
hahahahahahhhahahahha riktigt kul!
Citera
2010-01-14, 16:45
Medlem
Drömde om att jag var på semester och hade glömt Nolvan hemma när jag började få bt-känningar.

Ujujuj vilken mardröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in