2010-11-19, 07:48
Medlem
Herr.Vakens avatar
drömde att jag var i afrika med två vänner och letade efter nycklar. Det vi visste var att nyckeln vi letade efter låg i ett utav dom döda djuren i en helt gigantisk, och jag menar verkligen,, gigantisk stor säck framför oss. Vi gick därifrån och när vi kommit till en liten by med tält så ser vi en helikopter komma bärandes på den här säcken. Den svävar ovanför oss och tömmer sedan innehållet. Den var fylld med fisk, det regnade fisk som damp ner överallt.

Vi började skära och det uppkom lite problem för mina kompisar visste inte hur man skulle skära. Jag provade att bara skära upp fisken så man kunde se den i genoskärelse eller vad det heter. Och där var magsäcken som ett litet pitabröd. i den första fisken hittade jag flera nycklar. Samma med mina vänner dom hittade flera nycklar i sina första fiskar.

Sen vaknade jag av att en flickvän satte sig upp och skulle gå.

Sen häromnatten drömde jag att jag gick från en fest med en tjej som jag i verkligheten har lite udda relation till. Vi gick från den och det var väl tänkt att vi skulle gå hem till mig. När vi kommit halvvägs ser vi att det brinner på en lekplats, vi kommer närmare och lekplatsen är till vänster om oss. Ser att det står en massa kubmänniskor där och håller på att elda något. Dom har liksom.. kuber istälet för kroppsdelar. Kub som huvud, några flertal kuber till armar, en stor kub till mage osv. Dom ser att vi tittar, tittar tillbaka och börjar gå mot oss. Vi blir förståss rädda och går snabbare, ser att det kommer kubmänniskor framför oss också. Då bestämmer jag mig för att kuta ffort som fan till höger. Vet inte vad som hände med tjejen. Jag kom till slut till en stor snöhög som jag klättrade upp för, vände mig om men hon var borta och längst längst bort såg jag elden. Klättrade över högen och började gå, en massa människor cyklade förbi mig.
Senast redigerad av Herr.Vaken 2010-11-19 kl. 07:52.
Citera
2010-11-19, 07:53
Medlem
zBr9s avatar
Jag drömde att jag fick ordning på mitt nätverk hemma som har strulat senaste tiden. Felet visade sig vara en trasig nätverkskabel. Tur att det var en dröm, skulle vara otroligt pinsamt om det var det som felat hela tiden.
Citera
2010-11-19, 07:56
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelamer
Förmodligen en av de mest obehagliga och detaljrikaste drömmarna jag någonsin har upplevt:

Drömde att jag var på någon slags roadside cafe i en halvöken i USA. Det var natt och de blåa och röda neonljusen lyste upp ökensanden runt om restaurangen. Jag stod vid disken och väntade på att få beställa. Plötsligt började folk runt omkring mig att förvandlas till zombies. De började att äta på de som inte hade blivit infekterade än. Folk skrek medan zombierna slet och bet i deras kött så att man såg skelettet. En kvinna tog tag om mitt ben och vädjade desperat om hjälp medans en zombie slet sönder hennes underkropp. Det fanns inget jag kunde göra för henne så jag skakade mig loss och backade därifrån in i köket. Den enda som zombierna inte brydde sig om var en svart kille som bar på smittan, men som inte blev zombie själv.

Jag lyckades oskadd ta mig ut ur den där restaurangen genom bakvägen och insåg att jag höll en svart kattunge i mina händer. Den var så liten att dess ögon inte hade öppnats än. Jag grabbade tag om svansen på den och slog ihjäl den mot kofångaren på en parkerad bil på baksidan av restaurangen. Fortsatte att slå tills huvudet bara var en blodig klump. Fortsatte därefter fly från zombierna och höll fortfarande kattungen i svansen. Jag kände ett överväldigande behov av att gömma kattungen så att ingen skulle se vad jag hade gjort, men det gick inte att gräva i marken för att överallt var det bara ett jättetunnt lager ökensand och därunder sten.

Vaknade med ett ryck alldeles svettig och illamående.

Den var fan helt random. Var kom kattungen ifrån liksom, och varför döda den? Du kanske tänkte använda den som bete ifall zombiesarna kom nära?
Citera
2010-11-19, 12:52
Medlem
Drömde att jag blev avrättad med ett nackskott, efter mycket "om och men" med badguys och jag vet inte vad... Sjuk känsla var det iaf!
Citera
2010-11-19, 15:53
Medlem
Polacksallts avatar
Inatt drömde jag att jag var en slags barnmorska som skulle hjälpa en ung kvinna vid förlossningen. Hon låg på en säng i mitten av ett starkt upplyst rum och grät och vred sig av smärta. Jag stod med ryggen mot henne, i färd med att skrubba mina händer rena. Jag minns att jag var väldigt orolig att barnet skulle vara vanskapt eftersom barnets far också är dennes morfar.

Incestdrömmar i all ära.
Citera
2010-11-19, 16:02
Medlem
Substantials avatar
Hade en äcklig mardröm om att min syster kom på besök. Hon sket i att stänga dörren och en kort tid efteråt hör vi någonting gå i rask takt utanför min ytterdörr. Eftersom ingen av oss brydde sig speciellt mycket (dagen i ära var en solig sommardag så vi tänkte att ha dörren öppen vore lite skönt).

Så medan vi står och lagar mat kommer en jävla tiger in genom dörren och börjar gå mot min syster. Helt förtvivlad tar jag en glasskål och kastar den bakom tigern. Den går då fram till skålen och sniffar lite på marken - samtidigt som jag tar min syster och går ut.

Vaknar upp med kallsvett och minns inget mer...
Citera
2010-11-19, 18:30
Medlem
Christian IIs avatar
Jag drömde att jag satt i trapphuset och läste en bok, Förbi kommer grannens döttrar i småskoleåldern. De frågar snällt om jag har ett paket cigaretter som de kan få köpa, och det har jag. Kort efteråt får jag panik och tänker "vad har jag gjort, dom där får ju inte röka!!" Sedan går jag hem och sätter på tv:n, där är det telefonväkteri med sd-ledaren jimmie åkesson, och som en händelse så ringer flickornas mamma in till programmet och är jätteupprörd. "Vad tycker du man ska göra åt det här med personer som cigaretter till minderåriga", och han ger något slingrande svar: jaaa, om det bara är något paket cigaretter så är det väl inte så allvarligt, men blablabla....

Totalt osammanhängande precis som drömmar ska vara. Skönt iaf att få sova djupt och drömma och småflickor.

Kul tråd för övrigt. Värd att bumpas, så jag gör det.
Citera
2010-11-19, 19:05
Medlem
stekarekonoms avatar
Drömde att det var sommar och att jag träffade en tjej. Plötsligt slickade jag hennes fitta
Citera
2010-11-23, 00:29
Medlem
Nu inatt hade jag två udda drömmar (eller ja, vad är en dröm om den inte är udda/skum? )

La mig sent, runt 04:00-04:15.

Första drömmen handlade ungefär om att jag, min brorsa & två kompisar umgicks med varandra. Mina kompisar & brorsan var klädda i några gråa kappor (tänk munkar så fattar ni) & av någon anledning kom jag inte överens med de (minns tydligt att jag försökte slå en av mina kompisar/strypa honom).

Vaknade sen runt kvart i 5. Just den här drömmen kändes inte så värst förvånande faktiskt, drömmar brukar ju vara någon slags sammanfattning vad man upplevt under dagen/den senaste tiden & nu försökte väl min hjärna smälta samman att jag & en polare småtjafsat med varandra (men tagit det till en lite mer extrem nivå)

Den andra drömmen som var betydligt längre var att jag befann mig på en strippklubb i stan (har för mig att det var Kino även om den var rätt så annorlunda inredd) där jag medverkade i ett nybyggt hemligt rum som användes för inspelningar av P-rullar (jag, 1-2 tjejer & nån shemale tror jag? Minnet har börjat bli svagt på den punkten).

Det slutade iallafall med att jag "hoppade av" inspelningen, gick runt i de små filmsalongerna med bar överkropp & sen betalade för att gå in på strippdelen

Förmodligen min längtan efter att se kvinnokött igen
Citera
2010-11-30, 01:16
Medlem
Hehe, hade nån skruvad dröm inatt om att det var totalt strömavbrott nere vid min lokala tågstation (helt nedsläckt & mörkt som i en kolscäk) så jag kunde inte ta mig in till stan för att öla!

Då upptäckte jag att huset mittemot stationen (egentligen ett tvåvåningshus med lägenheter, men i det här fallet en gul villa) hade öppet (det strömmade in en massa folk)

Det visade sig att det gjorts om till svartklubb & killen som bodde där serverade öl & annat i farstun, medans vardagsrummet fungerade som "spelhall" där man kunde lira på hans gamla Nintendo64 (tror jag?).

Inte så många tjejer dock (såg bara 2 ME-brudar utanför stationen) mest snubbar

Drömde nåt annat också, som jag dock inte minns helt
Citera
2010-11-30, 03:39
Medlem
Kan man inte säga till läkaren att jag tog anabola och drömde råttor gav sig på en ensam person?
Citera
2010-11-30, 03:43
Medlem
Jag har inte drömt på 5 år. Men kan man inte av anabola få drömmar? Hörde en person som inte är sjuk fixade diagnos hos psykiater (Anna Odell fejkade också diagnos) men sa att han hörde inte avlidna människor utan det vara bara dröm. Det är ju sjukt rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in