Nu inatt hade jag två udda drömmar (eller ja, vad är en dröm om den inte är udda/skum?

)
La mig sent, runt 04:00-04:15.
Första drömmen handlade ungefär om att jag, min brorsa & två kompisar umgicks med varandra. Mina kompisar & brorsan var klädda i några gråa kappor (tänk munkar så fattar ni) & av någon anledning kom jag inte överens med de (minns tydligt att jag försökte slå en av mina kompisar/strypa honom).
Vaknade sen runt kvart i 5. Just den här drömmen kändes inte så värst förvånande faktiskt, drömmar brukar ju vara någon slags sammanfattning vad man upplevt under dagen/den senaste tiden & nu försökte väl min hjärna smälta samman att jag & en polare småtjafsat med varandra (men tagit det till en lite mer extrem nivå)
Den andra drömmen som var betydligt längre var att jag befann mig på en strippklubb i stan (har för mig att det var
Kino även om den var rätt så annorlunda inredd) där jag medverkade i ett nybyggt hemligt rum som användes för inspelningar av P-rullar (jag, 1-2 tjejer & nån shemale tror jag?

Minnet har börjat bli svagt på den punkten).
Det slutade iallafall med att jag "hoppade av" inspelningen, gick runt i de små filmsalongerna med bar överkropp & sen betalade för att gå in på strippdelen
Förmodligen min längtan efter att se kvinnokött igen