2007-12-29, 07:48
Medlem
countingcrowss avatar
Dr'o'mde inatt att min kompis fatt en styvpappa, som visade sig vara Bass Rutten.

En j'a'vla massa skumma saker h'a'nde och dr'o'mmen var r'a'tt jobbig.
Citera
2008-01-02, 09:26
Medlem
Igår natt drömde jag att jag gjorde ett inbrott i en mans lägenhet för att hitta något att stjäla. Det slutade med att han var där och kom på mig. Jag dräpte honom, och sedan kom tre andra in dit och jag dödade dem alla. Jag kommer inte ihåg vad jag använde mig av, men jag tror att det var en kofot eller något annat slagvapen.

Den här natten drömde jag att jag var i en lada med en tjej och jag hörde ormar låta här och där. Jag såg bara ett fåtal till en början, så jag tänkte att vi lika gärna kunde stanna där. Vi höll på att undersöka några viktiga texter eller något där inne. Men sen hörde jag att det var asmånga ormar där och man kunde knappt gå ett steg utan att trampa på en. Jag skrek åt henne att vi skulle sticka därifrån, och mirakulöst klarade jag mig utan att bli biten i fötterna.
Efter det befann jag mig i Polen 1939, under den tyska invasionen; detta hände för att jag kollade Winds of War, där Tyskland invaderade Polen, den natten. Jag kommer ihåg det väldigt vagt; jag vet inte vilken sida jag stred på, och inte ens om jag stred överhuvudtaget.
Citera
2008-01-02, 15:41
Medlem
Nazipolizeis avatar
I natt drömde jag följande:

Ligger i sängen och kollar in min mage, jag har tydligen fått en liten blåsa höger om navlen, jag verkligen älskar att pilla bort saker från min kropp så självklart började jag dra bort skinnet, samtidigt som jag gör det upptäcker jag en likadan blåsa lite längre upp, fortsätter med mitt projekt samtidigt som jag ser att i det röda märket som blir kvar efter en söndrig blåsa nu kommer upp en ny blåsa.
Börjar nu bli ganska förbryllad och kollar runt över hela magen, ser nu ännu fler blåsor och dessa blåsor är mäkta förbryllande då de börjar växa och ha sig och skapa blåsor runt sig.
Ju mer jag tar sönder blåsorna desto mer förökar dem sig på de söndriga områdena på kroppen. Pysslar med det här en stund, tills hela magen är helt röd och svällande, det börjar nu också ryka (?!?!) och ha sig på magen, precis som det kokar i magen vilket får huden att svälla... kollar ner på benen och blir ännu mer förskräckt, då de är helt röda och kletiga av var och blod.
PANIK! ropar på min mor som får bära ner mig till köket, vi väntar på min bror som skall köra mig till sjukhuset, men han kommer inte så jag börjar skrika och ha mig, sen vaknar jag.

Någon kunning som är beredd på en analys? bland de besynnerligaste drömmar jag har haft faktiskt, inte bara pga. att den va skum men också pågrund av känsolorna jag fick under hela drömmen...
Citera
2008-01-03, 22:26
Medlem
NkpgTettes avatar
Drömde inatt att jag och några nära polare gick runt och skrev grafitti på stenhus i stan med tuggumi. En gubbe blev arg och jagade oss och vi sprang och sprang. Därefter med inget som helst sammanhang kom jag hem till en tjejkompis jag har och där sitter jag hon och hennes syster och tittar på varandra. Slut!
Citera
2008-01-05, 13:17
Medlem
urbanexplorers avatar
Jag drömde att jag och en kompis var inne i ett Starwarsspel..
Citera
2008-01-05, 17:28
Medlem
Drömde en otäck dröm. Kanske den mest hemska jag någonsin drömt. Jag drömde att jag blev torterad i ett okänt tortyrcentra ute i djungeln. De band mig och krossade mina ben, brände mig med järn och hela köret. I drömen fanns massor med andra människor som även de blev torterade, i små järnburar m.m. På något vis lyckades jag inleda ett flyktförsök men fångades in av vakterna och då vaknade jag...
Citera
2008-01-05, 17:36
Bannlyst
Jag drömmde typ att jorden gick under och så kom det folk som skulle ta oss till en lokal. De var klädda som folk på romartiden ( 2 st ) och medans vi gick mot den stora lokalen spelade de trummor, och sen blev jag tvingad att lägga till afrikansk rytm. När vi kom till lokalen litade jag inte på dom och trodde att de vill döda oss alla och ville inte äta av deras mat

Fast snart vakna jag av min kusin skicka sms
Citera
2008-01-05, 22:57
Medlem
Gateways avatar
Dröm #1:
Drömde att någon bjöd mig på kokain (har aldrig provat det). Jag sniffade det från hans fingertopp. Jag blev skitglad och lite småspeedad. Däremöt brände det som fan i näsan, och jag tänkte "Men vadå, det här är ju överskattat".
Dröm #2:
Jag gick in i ett rum, där tjejen satt med sin kompis, och pratade i telefon. Hon lade snabbt på, när hon såg att jag kom in. När jag frågade vem det var ville hon inte svara. Senare visade det sig att det var en kille och att hon var otrogen. Till en början ville jag inte förlåta henne, och hon bönade och bad, men sedan ville jag ha tillbaka henne, medans hon drog på ett enat flin och sade, "Jag är med han nu". Sedan vaknade jag. Hade en jobbig känsla i kroppen hela dagen, p.g.a. det .
Citera
2008-01-06, 00:19
Medlem
SharkBombs avatar
Jag drömde exakt det jag drömmer varje natt. om zombies...blir alltid jagad av massa zombies...alltid... alla drömmar kommer alltid in till det. de kan vara en våt dröm. till att zombie brakar in genom dörren. och jag flyger upp och gör nån Die hard konst o kastar mig ut för ballkongen eller något o flyr.

Någon som vet varför?.
Citera
2008-01-06, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SharkBomb
Jag drömde exakt det jag drömmer varje natt. om zombies...blir alltid jagad av massa zombies...alltid... alla drömmar kommer alltid in till det. de kan vara en våt dröm. till att zombie brakar in genom dörren. och jag flyger upp och gör nån Die hard konst o kastar mig ut för ballkongen eller något o flyr.

Någon som vet varför?.
kanske för att du har en satans zombie på avataren?
Citera
2008-01-06, 05:35
Medlem
Boones avatar
Drömde om att det var några bovar som åkte runt i en buss och kidnappade kändisar runt om i USA, kommer ihåg att jag och en kompis också åkte dit för att vi var i närheten av Mischa Barton. Väl utanför detta mycket konstiga lägenhetskomplex så verkade vi vara de sista som skulle på, men bussen hade inte bensin så jag drog ett skämt om det och höll på att bli skjuten på fläcken. Efter en stund så fick de igång bussen och drog iväg med oss ståendes kvar på trottoaren. Strax därefter upptäckte jag och min vän att de hade lämnat en kille på en blå sporthoj som åkte och sköt efter oss. Trodde verkligen jag skulle dö på platsen, men jag hann springa in på någon bakgård och gömde mig där.
Citera
2008-01-06, 15:01
Medlem
NewDeers avatar
Jag drömde att jag satt på en kontorsstol och såg ut genom ett fönster. Det var mörkt ute och plötsligt såg jag ett brunt klot som närmade sig. Det kom närmare och närmare och blev större och större. Till sist inser jag att det är en meteor. Och jag inser att this is it. Nu kommer jag att dö. Fick nån konstig dödsångest, men inte så farlig som jag hade väntat mig.

I nästa "scen" svävar jag, forfarande på stolen, ute i rymden. Jag snurrar runt jättefort och blir åksjuk. Försöker hålla fast mig i något men det finns ju inget. Riktigt obehagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in