Första gången jag somnade, ( 2 dagar sedan, tjackat), så var jag på landet och
dikena vid sidan av grusvägen var fyllda med högar av döda människor på flera platser.
Inga hade hår och ben / armar var brutna i olika riktningar så såg för jävligt ut.
Knackade dörr på ett par hus för att berätta och människorna var fientliga.
Minns inget mer.
Andra gången jag somnade så var jag på resande fot med någon annan
människa, åkte tåg. Helt plötsligt var jag själv, så gick av på första stationen.
Kom fram till ett stort gymnasium, ( med köpcentra i samma byggnad ).
Frågade något till en grupp människor ( minns ej vad ), de tog tag i mina armar
och ben och slog mig i magen. Därefter står jag utanför byggnaden och det ser
ut som studenten. Någon nämner för mig att gruppen med män cirka 40 meter bort
tillhör Cosa Nostra. Ett 10-15-tal män i kostymer som är sjukt stora. Kostymerna
alltså. Ärmarna nuddade nästan marken. Såg knäppt ut men då visste jag att det inte var
vanliga människor av någon anledning.
Det jag minns efter det är att jag fick skjuts av dessa männen in till centrum. Vet inte vad
jag skulle göra i centrum, så går ut mot en bred kanal. Och så blir vägen förbannat smal
som jag går på och vattnet strömmar som in i helvete runt mig. Vägen är inte bred nog för
att täcka bredden på sulan under skorna.
Minns ej mer från...hmm...Måndagsnatten.
Förra veckan, eller kanske 2 veckor sedan. Så mötte jag en stor tant med en mössa som såg
ut som skinn. Men passformen var inte perfekt alltså.
Frågade vad det var då det inte såg ut som någon mössa. Då började hon grina och berättade
att det var hennes barn som dog i födseln. När hon kom ut så vände hon ut och in på henne,
tog ut inehållet och trädde henne på huvudet.
Och precis därefter så drar hon fingret på mössan och luktar.
Ingen reaktion alls. Riktigt sjukt. Alla dessa drömmar har uppkommit efter "lekande"
med olika droger. Innan dess så var drömmarna en dans på moln i jämförelse.
Så håll er borta från drogerna horungar