2014-12-21, 19:27
Medlem
Ratis avatar
Drömde att en släkting satt och läste tidningen och hela tidningen var fullproppad med dödsannonser. Hoppas det inte betyder någonting.
Citera
2015-01-03, 11:46
Avslutad
Jag drömde att Kim Jong-Un klippte gräsmattan...
Citera
2015-01-03, 12:20
Bannlyst
Jag var på resande, satt i ett tåg helt naken. Alltså helt naken. Hade stånd, jag var sexuell. Inte alls blyg för att jag var utan kläder. Satt brevid två tjejer på tåget, de hade kläder på sig. Jag fick nån filt sen fortfarande sexuell inte alls blyg. Sen började hon känna lite på kuken.

Sen kom jag fram och jag kom på att jag tappat plånboken, alltså utan pengar. Kunde inte köpa mat.
I drömmen tänkte jag, tur att jag drömmer för då slipper jag ångesten när jag vaknar att plånboken är borta.
Citera
2015-01-03, 12:24
Medlem
nonameds avatar
Drömde att jag var inlagd på psykakuten och alla där käftade med mig. Jag konfronterade alla. Sen gick dom på mig när jag låg och sov varje gång jag sa i från eller käftade tillbaka.
Citera
2015-01-03, 13:44
Medlem
Var ute och åkte 4hjuling naken med en kompis och hans tjej. åkte typ överallt med den där! blev jagade av nå idioter. så när vi skulle åka iväg fick han som körde i 3an istället för att backa.. Sen helt plötsligt så från 4hjulingen så satt jag i baksätet på en gammal volvo kombi. satt och bajsade på en inbyggd toalett. kompisen körde och hans tjej satt i skuffen och filmade mig när jag torkade mig i röven!

Vet inte vad drömmen betyder, men hoppas det inte händer!!
Citera
2015-01-05, 13:57
Medlem
Jag kommer bara ihåg dem sista sekunderna av det jag drömde, jag vaknade dock till en sömnparalys.
Som tur var så låg jag på magen med ansiktet mot kudden, så jag slapp se en massa vidriga hallucinationer. Det som hände var att jag hörde ett högfrekvent ljud som gick upp och ner, och varje gång det ökade i volym så kändes det som att kroppen skulle implodera eller något.
Citera
2015-01-08, 09:48
Medlem
BeeGeesnoses avatar
Första gången jag somnade, ( 2 dagar sedan, tjackat), så var jag på landet och
dikena vid sidan av grusvägen var fyllda med högar av döda människor på flera platser.

Inga hade hår och ben / armar var brutna i olika riktningar så såg för jävligt ut.
Knackade dörr på ett par hus för att berätta och människorna var fientliga.

Minns inget mer.

Andra gången jag somnade så var jag på resande fot med någon annan
människa, åkte tåg. Helt plötsligt var jag själv, så gick av på första stationen.
Kom fram till ett stort gymnasium, ( med köpcentra i samma byggnad ).

Frågade något till en grupp människor ( minns ej vad ), de tog tag i mina armar
och ben och slog mig i magen. Därefter står jag utanför byggnaden och det ser
ut som studenten. Någon nämner för mig att gruppen med män cirka 40 meter bort
tillhör Cosa Nostra. Ett 10-15-tal män i kostymer som är sjukt stora. Kostymerna
alltså. Ärmarna nuddade nästan marken. Såg knäppt ut men då visste jag att det inte var
vanliga människor av någon anledning.

Det jag minns efter det är att jag fick skjuts av dessa männen in till centrum. Vet inte vad
jag skulle göra i centrum, så går ut mot en bred kanal. Och så blir vägen förbannat smal
som jag går på och vattnet strömmar som in i helvete runt mig. Vägen är inte bred nog för
att täcka bredden på sulan under skorna.

Minns ej mer från...hmm...Måndagsnatten.

Förra veckan, eller kanske 2 veckor sedan. Så mötte jag en stor tant med en mössa som såg
ut som skinn. Men passformen var inte perfekt alltså.

Frågade vad det var då det inte såg ut som någon mössa. Då började hon grina och berättade
att det var hennes barn som dog i födseln. När hon kom ut så vände hon ut och in på henne,
tog ut inehållet och trädde henne på huvudet.

Och precis därefter så drar hon fingret på mössan och luktar.
Ingen reaktion alls. Riktigt sjukt. Alla dessa drömmar har uppkommit efter "lekande"
med olika droger. Innan dess så var drömmarna en dans på moln i jämförelse.

Så håll er borta från drogerna horungar
Senast redigerad av BeeGeesnose 2015-01-08 kl. 09:52.
Citera
2015-01-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag drömde att jag knullade en fet och inte särskilt fager tjej och sprutade i henne... Riktigt äckligt och jag kände en oerhörd lättnad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Förhoppningsvis kommer det aldrig att ske för mig i vaket tillstånd.

Du verkar ju vara en väldigt "trevlig" person.. Inte okej att döma folk för de har ett speciellt utseende
Citera
2015-01-09, 07:18
Medlem
RonnyRasks avatar
Hade en ganska underlig dröm inatt. Tog tåget till Riga för att inhandla alkohol till morgondagens partajj. Väl framme checkar jag in på ett oerhört sunkigt hotell i något ghetto. Sedan beger jag mig ut på jakt efter alkohol. Jobbigt nog, hittar jag inga ställen som säljer alkohol med högre procentsats än 3,5, alltså folköl. Börjar bli riktigt förbannad. Går runt hela dagen tills jag äntligen hittar något som ska likna ett systembolag. Packar på mig med drycker och går mot kassan. Väl där tar butiksbiträdet mig åt sidan och säger att mitt leg inte är giltigt, och att jag dessutom kommer få 1200 kronor i böter. Börjar nu bli riktigt förbannad och bråkar med personalen tills jag blir utslängd.

Det är nu natt och det är helt jävla becksvart ute. Fumlar runt i mörkret och försöker leta efter mitt hotell. Jag ser massvis med mörka gestalter som tittar på mig, och rädslan kickar in. Efter ett tag kommer det fram någon gubbe och ska hjälpa mig hitta, men det slutar med att han tar min plånbok och sticker iväg. Sedan vaknar jag. Tror inte jag tänker besöka Riga något mer efter den här upplevelsen.
Citera
2015-01-11, 16:00
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Drömde massor, men det som jag fann mest relevant var precis innan jag vaknade i morse, jag kollade till på en skärm i något rum fylld med små meddelanden med vit text i ljusblåa rutor. Det sista jag såg innan jag vaknade var "puzzle: solve yourself"

Exakt vad jag behövde! Tack undermedvetna, högre jag och eventuella guider.
Citera
2015-01-11, 16:03
Medlem
en1kronas avatar
Drömde om att jag var ombord på Titanic II. Och då alla fick reda på att den första Titanic sjönk så blev alla panikslagna och båten kantrade och sjönk. Sen såg jag John Terry och tog tag i han sen kom en helikopter och räddade oss.
Citera
2015-01-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 30231
Jag kommer bara ihåg dem sista sekunderna av det jag drömde, jag vaknade dock till en sömnparalys.
Som tur var så låg jag på magen med ansiktet mot kudden, så jag slapp se en massa vidriga hallucinationer. Det som hände var att jag hörde ett högfrekvent ljud som gick upp och ner, och varje gång det ökade i volym så kändes det som att kroppen skulle implodera eller något.

Jag har varit med om exakt samma sak! Jag vaknade upp från någon dröm och hörde ett ljud som lät som en bas "Wubb wubb wubb" samtidigt som jag var i sömnparalys. Vid varje tillfälle som jag hörde ljudet så kändes det i hela kroppen på något sätt?

Jag drömde även en sjukt konstig dröm igår. I drömmen så liksom låg jag i min säng och försökte somna samtidigt som jag såg någon mörk skugga över min säng. Jag ställde mig sedan upp för att försöka få bort skuggan och började då slå i luften. När jag slutade att slå så kändes det som att hela min kropp la av och jag ramlade baklänges från min säng i slowmotion och landade på golvet. Jag trodde då att detta var verkligt och kände att jag höll på att svimma och försökte att andas lugnt samtidigt som mitt hjärta slog i 200. Sedan så lyftes jag upp från golvet (antagligen av den där skuggan) och flög runt i cirklar i mitt rum sjukt snabbt. Först så var jag rädd men efter några varv i luften så fattade jag att det var en dröm och vaknade sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in