Drömde jag var en koreansk Starcraft 2 stjärna och skulle vinna några games, sen när jag vunnit så skulle jag sova för att sedan spela ännu mer, Det var någon våningssäng av något slag och jag låg underst och sängen ovanför mig var några cm ifrån hela min kropp, fick riktig jävla klaustrofobi och ångest för att jag inte fick göra något annat förutom att spela Starcraft

Jag kallades/nickade även något speciellt och hade legat på toppen i 2 års tid.
Sen i den andra drömmen så ringer en polare mig och övertalar mig att köpa en Wii U , och att jag får den asbilligt, ALLA spel kommer komma till den och Ps4 kommer floppa, sa han snackar strunt och slängde på luren.
Sedan ringer han igen och berättar han låst in den i en källare för ingen jävel ska tydligen sno den, sticker ner i denna källaren som förövrigt är som värsta labyrinten, står en trälåda med ett hänglås på som jag inte lyckas få upp, tänkte att det säkert finns något man kan knippsa upp skiten med, går in i ett annat rum och en utländsk snubbe (liknar italienare) frågar vad jag håller på med, säger att jag letar efter mina öl som jag gömt där nere och att jag bor i huset, varpå han genast blev trevlig. Blackout
Helt plötsligt är jag och en kompis mitt ute i ingenstans, han ska visa mig något riktigt häftigt säger han, tar mig till ett ställe där det ligger nya mobiltelefoner av alla dess slag, gamla modeller och en massa gamla konsoler i nyskick, kommer i princip bara ihåg Playstation one, den var så vit att den bländade mig, Tydligen så skulle jag ha en mobil och en konsol, för det skulle fylla något syfte, exakt vad vet jag ej. Blackout
Har ni drömt att ni ska åka buss någonstans nån gång?
i exakt alla drömmar där jag ska åka buss så går dom alltid fortare samt skiter totalt i linjerna, kör förbi en station fast man plingat och det slutar man att man kommer ut på andra sidan stan i princip och man missade att göra det man var på väg att göra för klockan blev för sent
En gång drömde jag även att jag åkte någon form av transportmedel som var obemannat och gick på autopilot, där var sånna trådar den gick på uppe i luften precis som en trådbuss går efter. och hållplatserna var stolpar där man kunde dra sitt bankkort/kreditkort samt välja destination, sen kom saken åkande, en dörr öppnades och en liten trappa fälldes ner. Detta var endast nattetid då stadsbussarna slutat gå.
Även handlat på en obemanad butik som var helt kameraövervakat, dörren öppnades endast om man drog sitt kort, stod automater överallt med alla varor typ, när man tryckt alla varor man ville ha så betalade man med kort för att sedan få allt i en påse, även detta nattetid. rätt coolt faktiskt