Inatt drömde jag att jag fick reda på att jag hade en syster! Denne person, som jag gick på dagis med sa till mig att hon var min syster och att hon bodde i ett jättestort hus där jag kunde få bo, hon var väldigt övertalande och jag trodde seriöst att hon var min syster. Sedan så kommer jag ihåg att vi höll i endarna på två fiskelinor (eller liknande) där vi stod på en brygga med vatten runtom givetvis. När jag försökte komma loss så gick det, det var bara att dra hyffsat hårt så gick linan av, jag kände hur trycket släppte och linan stramades mot huden på min hand. För övrigt så är hon rätt så lik mig till utseendet.
När jag vaknade kände jag mig upplyst, som om detta verkligen var sant, hon var min syster och jag började göra upp anledningar i mitt huvud till varför vi inte har levt tillsammans osv. Men efter några sekunder när drömmen hade lagt sig på plats lite i mitt huvud så förstod jag givetvis att detta inte var fallet (men man kan aldrig vara säker

)
Kan också tillägga att jag idag bor med brorsan och farsan i en lägenhet (en 3a), mor min dog när jag var väldigt liten. Jag tolkar den som så att det beror på min nuvarande situation, det är inte det att jag är olycklig eller någonting, men en viss tomhet finns väl.
Någon som har någon annan teori?