Drömde ganska mycket i natt, dock var det mest osammanhängande, med omgivningar och karaktärer som ändras i snabbt takt - så går inte att återge så mycket. Men detta minns jag:
Låg och myste med en riktigt fin tjej, brukar inte vara tänd på kortklippta tjejer, men i drömmen var jag det, eftersom hon var riktigt fräsch - I början verkade hon inte gilla mig, men sedan så började jag slicka henne på bröstvårtan å lite överallt, pillade på hennes fitta och hånglade lite, tror ingen brud i verkligheten skulle blivit tänd av mitt tafatta sätt

Sedan när jag trodde vi skulle knulla, så skulle vi helt plötsligt äta istället... Någon jävla tjockis kom med mat vi beställt - Han såg lite förvånad över att vi satt nakna i en säng - Vi satt där i sängen och åt ett tag och pratade (vet inte riktigt vad det var för mat, såg ut som chicken nuggets, men smakade ingenting).
Det var en sidekick-dröm.. Drömde att jag var
Sam i LoTR och sedan var det någon annan, men det har jag glömt, även om jag kom ihåg det direkt efter jag vaknat - Men nu har det bara försvunnit från huvudet.
I vilket fall, när jag hade lämnat tjejen så träffar jag på Frodo som sitter på en häst, hoppar upp på den och så ger vi oss iväg: Omgivningen var inte något alls som i LoTR, utan det var som våran värld. När vi tillslut ändå är ute på en grusväg i naturen så vi blir omkörda av en MC och jag säger till Frodo, "
Jag visste inte att det fanns motorcyklar och andra moderna grejer i Tolkiens värld" och han svarar, typ: "
Nej, Tolkien var lite motsägelsefull i sina böcker, i början så beskrev han hur moderna uppfinningar kunde uppträda i världen, t.ex hade ju Sam i början av boken en verkstad där han lagade bilar. Men i de senare delarna så verkade det utspela sig i medeltid. Men det var det som gjorde Tolkien till ett geni". Sedan fortsatte vi att diskutera böckerna.