2012-07-10, 09:51
Medlem
[PHP][/PHP]
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag drömde nån skräckdröm att jag blev torterad av galna japaner. De högg av armar, händer, ben o fötter. Sen brände de en med glödgat järn. Men i slutet av drömmen visade sig allt vara ett TV-spel...

Spelat mycket på sistånde? ;-)

Själv drömde jag om bacon, osäker på i vilket sammanhang men jag reflekterade över det i annonsbladet jag läste när jag vakna ^^
Citera
2012-07-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
[PHP][/PHP]

Spelat mycket på sistånde? ;-)

Själv drömde jag om bacon, osäker på i vilket sammanhang men jag reflekterade över det i annonsbladet jag läste när jag vakna ^^

Hahaha grattis, drömma om bacon...
Själv drömde jag att en tjej jag var tillsammans med för tio år sen (hon var mycket snyggare än mig och det varade inte så länge) kom förbi, jag var förkyld och låg i sängen, hon var på väg till en fest och hade en flaska årsgångsvin i handen. Kan inte jag få smaka, sa jag - jo, då korkade hon faktiskt upp. Jag gick ut i köket och letade glas, tyckte alla var fula eller smutsiga men hittade ett vinglas och ett vanligt dricksglas och gick ut med. Sen var drömmen slut.
Citera
2012-07-11, 20:12
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Drömde att jag var i ett hemsökt hus. Jag skulle sova över där. Jag lade mig och försökte sova, och hade fått berättat för mig att en flicka för länge sedan blivit mördad i huset. Jag tänkte att nu smyger hon sig säkert på mig, men det gjorde hon inte. Jag somnade (i drömmen) och vaknade av att hon låg bredvid mig i sängen.

Drömmen förändrades och jag var i min högstadieskola. Jag hade lektion i latin. Jag och min kompis, som var måttligt intresserade, tittade ut genom fönstret, ut över bergen. Där såg vi en stor komet på himlen. Jag försökte fotografera den, men det gick inte. Den fastnade inte på bild.
Citera
2012-07-12, 10:59
Medlem
Swoggernauts avatar
Drömde att jag och min tjej flydde från ett vulkanutbrott som i Dantes Peak, men även att jag stod och väntade på ett superutbrott som Woody H gör i 2012...
Citera
2012-07-14, 11:03
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Först drömde jag att jag var på mitt sommarjobb, och satt på kontoret och spelade spel på datorn. Då kom jag på att jag glömt att stämpla in. Jag stack och gjorde det, och gick tillbaka till kontoret. Där satt en av mina kompisar och åt pizza. Han frågade om jag ville ha. Jag tackade artigt nej, eftersom jag inte är förtjust i pizza. Jag kollar ut i korridoren, och ser en tjej, som i verkligheten är medlem här på Flashback. Hon rycker tag i min arm och säger åt mig att följa henne. Vi går ut, det regnar lite lätt, och går upp i ett torn. Där hånglar vi, och hon säger att nu jävlar ska hon ha sex med mig, vare sig jag vill eller inte. Hon var ganska snygg i drömmen, så det var inget mig emot. Men precis innan vi ska börja så stormar hennes pappa in, och ryter att man minsann kan se till Smögen härifrån. Av artighetsskäl, och för att kontra den pinsamma situationen, låtsas jag vara intresserad, och går till ett av fönstren. Mycket riktigt kunde man se till Smögen. Pappan var utom sig av extas.

Drömmen förändras och jag ligger hemma i min säng. Jag har köpt knark, cannabis. Jag röker, men blir besviken av att ingenting händer. Då ändras drömmen igen, den här gången befinner jag mig i Gamla stan i Stockholm, mitt under en jävla prideparad. Min uppgift är att därifrån cykla till Södermalm. Lättare sagt än gjort, kan jag säga. Det slutar med att jag cyklar runt i cirklar och krockar med bögtåget (som är klädda som KKK-medlemmar).

Här någonstans ringer min väckarklocka och räddar mig ur situationen.
Citera
2012-07-14, 12:38
Medlem
Var ut igår. Drack en hel del. När jag sedan inatt sov, så drömde jag en rätt konstig dröm. I drömmen så var jag konstant törstig. Jag drack hur mycket vatten som helst.

Vad kan det bero på? Något undermedvetet som säger att kroppen är uttorkad? När jag vaknade så gick jag och drack en massa vatten i alla fall.
Citera
2012-07-14, 17:02
Medlem
Swoggernauts avatar
Jag drömde om en tjock efterbliven pojke kanske 10-12 år, som var inkontinent och pinkade överallt inne i huset, han hann aldrig på toa, så de var tvungna att lägga ut lådor med kattsand och såna här dynor med uppsugnings förmåga på golvet överallt! Och så ställer sig fanskapet och kissar för fullt på en sån dyna på golvet. Äckligt.
Citera
2012-07-16, 10:41
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Drömde tydligare i natt än jag gjort på länge.

Jag och min pappa skulle gå igenom Amazonas regnskog. Vi stod vid kanten och började gå inåt. Det var mest nedförsbacke, och mycket vacker natur. Vi gick i många timmar, djupare och djupare in i skogen. Det var mulet, så det var inte så varmt. Men då ändras drömmen och jag och båda mina föräldrar står på en flygplats. Min pappa får väldigt ont i bröstet och rasar ihop. Jag ringer efter en ambulans, som kommer direkt. Senare på sjukhuset konstateras det att han fått en hjärtinfarkt, men att han kan åka hem redan i dag. Jag tyckte det var bra, för då kunde vi fortsätta vandra genom Amazonas. Pappa ville dock inte följa med, utan föredrog att vila.

Jag fick alltså själv fortsätta vandringen. Drömmen ändrades igen alltså och jag är ensam mitt i Amazonas regnskog. Jag fortsätter precis där jag slutade, i en lång nedförsbacke. Jag gick nedför den och kom till ett ställe där träden var mycket högre, så det var mörkare. Det var en massa lera på marken, som man lätt fastnade i. En sjö låg i närheten, och i den simmade en hel del krokodiler. Jag såg hur de attackerade en apa. Jag kollade på klockan, och såg att det inte var mer än ett par timmar till natten. Jag hade ingen ficklampa, och jag visste att det vore rent vansinne att irra sig igenom regnskogen i becksvarta mörkret. Jag vände på klacken och gick tillbaka, ut ur skogen. Tyvärr tog det längre tid än jag trodde, jag fastnade i lera flera gånger, så natten hann komma, och jag fick fumla mig fram i mörkret. Det gick emellertid bra, så jag var ute nästa morgon. Då gick jag hem. När jag kom hem såg jag en lapp på dörren, där grannarna hade klagat på att jag spelat alltför hög musik under natten. Jag funderade på vad de menade, men då ringde min väckarklocka så att jag vaknade.
Citera
2012-07-16, 13:21
Medlem
Snooze91s avatar
Drömde att jag började köra Speedway. Första gången jag skulle sätta mig på cykeln visste jag inte ens hur man starta skiten - och vi hade en viktig tävling som började om någon minut.

Men i slutändan fick jag ändå några Speedway-groupies.
Citera
2012-07-17, 11:55
Medlem
Revisos avatar
Jag drömde att jag och sambon var i en lägenhet hos ett par gemensamma vänner som separerat, killen hade flyttat, och kvar stog en säng, och ett nattduksbord med en brun bok på.
Jag tog upp dagboken och började läsa, sedan av nån anledning kom ägarinnan till boken upp i lägenheten, dvs min väninna, och då la jag den ifrån mig fort som fan, man vill ju inte bli ertappad med att snoka.

Sen frågade hon mig i drömmen om jag var stressad.. Sedan skulle jag hjälpa henne bära, då pajade jag en burk cider, som det först stog Monster på, men sen när jag kollade igen var det någon pineapple/lemon cider

Sedan var det helt plötsligt sjukt mycket folk i lägenheten, jag och sambon o en massa andra var höga som hus, så kollade vi på något program där Patrick Swayzey (stava?), var klädd i trikå och gjorde en massa akrobatiska konster.........
Citera
2012-07-17, 15:30
Medlem
Frodoes avatar
Inatt drömde jag att jag stod och väntade på något. Plötsligt anlände ett tåg tåg fullproppad med svenska soldater (en insatsstyrka?). När dem hade klivit av tåget och jag kunde se deras ansikten bättre märkte jag att alla såg rätt glada ut, många gick runt och smålog. När jag sedan frågade en soldat: Vart kommer ni ifrån? Svarade han enkelt: Spanien! Sedan gick jag och satte mig bredvid ett annat tåg (som redan stod där innan) tillsammans med några jämnåriga, kunde inte urskilja vare sig dem var vänner eller ej.
Senast redigerad av Frodoe 2012-07-17 kl. 15:33.
Citera
2012-07-18, 09:48
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Det var en dokumentär som spelades upp i min dröm och det jag minns är att en chimpans filmades och då berättade en speaker-röst att den hade blivit gruppvåldtagen av flera kvinnliga horor. Speaker-rösten berättade att chimpansen sålde knark, använde kokain och cannabis och att den pga sin lathet hade blivit överviktig. Då betalade någon några kvinnliga horor att våldta honom och efter gruppvåldtäkten gick chimpansen ner 10 kg. Under tiden såg jag en del av våldtäkten, horan red apan medan apan skrek och viftade med händerna. Horans bröst var blurrade. Efteråt intervjuades en av hororna, jag minns inte vad hon sa exakt då det nu var ett tag sen jag vaknade men hon verkade inte alls skämmas över det hela utan berättade bara objektivt om vad som hade hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in