2014-07-19, 18:25
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag drömde om att jag var på gymmet och där fick jag se Martin "Axon" Löwgren insmord i olja som dom har när dom poserar på tävlingar. Han flexade sina muskler och var en djävel på att stretcha. Han böjde sig dubbelt. Så här höll han på: http://1.bp.blogspot.com/_vo6hYbGZ7YA/SKLQiv1yIuI/AAAAAAAAA88/8n41bSYhSY4/s1600-h/vig_och_smidig_1.jpg

http://tranastyrka.se/storsta-bluffen-traningssverige-martin-lowgren/
Citera
2014-07-23, 15:43
Medlem
Drömde jag skulle träffa några jag kände för jag hade beställt weed och vi skulle blaza. Sen på vägen mötte jag en annan jag känner och hans flickvän tydligen, (som han egentligen inte har), han vill verkligen få köpa mitt weed så han försökte byta bort det mot sitt egna weed ... ?

Men när jag kollade närmare på det så såg jag att det var nån grön geleklump som han hade satt små buds på. I drömmen uppfattade jag detta som ett normalt byte.. liksom byta weed mot weed.. wtf. Men jag neka den traden, och han blev fett ledsen.. wtf
Citera
2014-07-24, 13:17
Bannlyst
Att jag träffade Rihanna och vi dansade och hade kul, så var det bara en dröm... drömmer om henne nästan varje natt.
Citera
2014-07-28, 21:01
Medlem
Acid-Brains avatar
Drömde om att jag och någon annan kuf spelade poker tillsammans med en något labil blekfet patient på ett sjukhus. Den blekfete patienten verkade stum, för han yttrade inte ett enda läte under hela spelsessionen. Han hade tydligen varit med om en olycka med stora benfrakturer, eftersom han studen förrän vi började spela poker var fullkomligt inlindad med bandage runt hela kroppen likt en faraoisk mumie från egypten. Ett par manliga sjukskötare avlägsnade dock all bandage från frakturpatienten, och blottade en totalt kritvit kropp med en massa fräknar på ryggen.
Citera
2014-07-29, 12:55
Avslutad
Jag drömde att jag körde buss...
Citera
2014-07-30, 12:26
Bannlyst
Mina gamla gymnasiekompisar och jag spelade fotboll 11-manna (tror inte ens att vi var 11 st men de e så drömmar funkar ^^ ) sedan började jag gå runt på läktaren varav en handikappad unge satt och sjöng Time med Pink Floyd och när jag väl går tillbaka för att leta efter min cykel och jacka så har alla vänner försvunnit inklusive min cykel, sen kommer jag på att jag hade 10g tjack i min jacka och började leta överallt inklusive tjejernas omklädningsrum (som var fullt av män/pojkar). Vaknade sedan och hörde min toalett spolas vilket var läskigt då jag bor ensam =o
Citera
2014-07-30, 12:35
Avslutad
Drömde om min drömtjej, som troligen inte finns på riktigt, utan bara är en av mig påhittad figur som dyker upp i mina drömmar. Hon är så otroligt vacker och snäll, har drömt om denna tjej 3 ggr sen i fredags.

Det är ganska märkligt, då ingen jag känner eller ens har träffat ser ut så... Men man får väl hoppas att det är en sanndröm!
Citera
2014-08-01, 14:06
Bannlyst
Drömde inatt att jag var ute och cyklade till någon form av flinta grotta, sen skulle jag gå över en bro och under bron låg det ett lejon som bet mig i foten...
Sen kom det en läkare som sövde ner mig framför en massa människor och sydde igen såret från lejonet.

När jag vaknade i drömmen så satt lejonet fastbundet i ett bord tillsammans med Jason Voorhees, när lejonet ställde sig upp och skulle gå därifrån så fick han stryk av Jason som slog honom
Citera
2014-08-06, 11:54
Medlem
Att någon planerade och bad mig be självmord, och jag gick med på det..
Man ska testa allt här i livet minst en gång förutom självmord tycker jag.. Så glad jag gjorde det i drömmen...
Visst betyder sånt typ att man ändrar på sig själv/gör plats åt något nytt typ? Hehe
Citera
2014-08-06, 18:26
Medlem
Landsknechts avatar
Jag drömde att jag hade förstört både mina egna och min familjs tillgångar av någon outgrundlig anledning, utan att veta hur det egentligen gick till. Min familj förlät mig, men det kändes ändå otroligt tungt - främst p.g.a. skuldkänslorna - och jag övervägde att begå självmord genom att hoppa från en bro. Man kände sig verkligen lättad när man vaknade upp.
Citera
2014-08-10, 13:58
Medlem
Don-Dallass avatar
Jag drömde ett par drömmar inatt som jag skrev ner. Den som var mest mystisk var den här:

Drömmen utspelades till en början nattetid och jag befann mig ensam i en kontorsbyggnad. Jag var där som obehörig och hade tagit mig in i byggnaden för att leta efter en mikrovågsugn. Jag behövde nämligen värma mina två st Gorbys piroger som jag hade i handen.

Efter att ha smugit runt bland lokalerna hittade jag slutligen en mikro som jag började värma pirogerna i. Under tiden jag väntade på att de skulle bli färdiga gick jag runt i korridoren utanför rummet. Där möts jag av en väktare. Väktaren undrade såklart vem jag var och vad jag gjorde där. Jag förklarade på ett väldigt ologiskt vis, så som bara funkar i drömmar, att jag var den ordinarie väktaren. Av någon anledning förutsatte jag att mannen var en sommarvikarie. Den här lögnen hade aldrig fungerat i verkligheten men här i drömmen lyckades den.
Väktaren blev väldigt glad att jag var där och lät mig följa med honom på hans runda. Jag är med honom ända till rundans slut och vi lämnar byggnaden tillsammans.

Väl utomhus hade det nu blivit dag. Framför mig hade jag ett torg fullt av liv och rörelse. Jag verkade befinna mig i en mindre stad med arkitektur från medeltiden. Ovanför hustaken kunde jag skymta berg i bakgrunden. Staden påminde om en man skulle kunna hitta i södra Tyskland.
Jag säger adjö till väktaren och går ut på torget. Mitt bland allt folk ser jag en plånbok ligga på marken. Jag plockar upp den och tittar i den. Jag minns inte om det var några pengar kvar i den men däremot var det en massa kort.

Plånboken verkade tillhöra en man som hette Bengt. Är inte säker på att jag minns rätt, han hade mycket väl kunnat heta något annat. Jag ser mig omkring och ropar hans namn. Inom kort kommer det fram en kärring som påstår att det är hennes mans förlorade plånbok.
Nu börjar det hända märkliga saker för nu ser jag att på ett av id-korten med mannens namn är det kärringen som är på bilden. Jag frågar henne om det kortet. Kärringen svarar nervöst att det bara är ett skämtkort som de har gjort på skoj. Jag blir misstänksam och tittar runt lite. Längre bort syns ett par poliser och jag säger till kärringen att jag tänker gå och lämna plånboken till dem.

Då börjar hon hysteriskt tjuta "neeeej!"
"Jaja skitsamma" tänker jag och ger henne den förbannade plånboken. Jag går därifrån och ansluter mig till en vän som stod i en annan ände av torget. Nu börjar jag ångra mig att jag inte lämnat plånboken till polisen och plötsligt inser jag att kvinnan var en bedragerska. För nu kunde jag minnas att jag hade sett att alla korten var hennes falska identiteter. Det var hennes foto på bilderna men de hade alla olika namn. Nu störde jag mig som fan på att jag inte hade lämnat den till polisen. Men all denna irritation försvann direkt när jag kom på att jag hade glömt mina piroger uppe på kontoret. Sen vaknade jag.

Det som gör drömmen så jävla mystisk är att av alla de olika namnen som fanns på id-korten så är det bara ett som jag lyckades komma ihåg. Visst det skulle kunna vara en efterhandskonstruktion av mitt minne när jag vaknade men jag är tämligen säker på att det var samma namn. Hon hette "Yvonne Granlund".

Det här är kanske inte så konstigt men när jag precis innan inlägget bestämde mig för att googla namnet fick jag upp en bild som är så satans lik kärringens foto på id-kortet som jag minns det. Hon såg dock något surare ut på id-korten. http://www.voraforsamling.fi/wp-content/uploads/2011/06/yvonnegranlund.jpg
Citera
2014-08-10, 15:53
Medlem
QkNNs avatar
det var inte i natt. Men för några nätter sen.

Jag vaknade av att jag suger in mitt ex blygdläpp i halsen och sprätter upp som att jag håller på kvävas och har satt en blygdläpp i halsen. Kände även smaken av fittsaft inuti huvet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in