2008-05-10, 17:26
Bannlyst
Att jag kom gåendes med en flaska sprit 52%ig samt en dryck att spä ut den med. Minns att jag skulle festa. Dagen därpå får jag berättat av några bekanta att jag låste in mig på toaletten och tömde hela flaskan och att jag drog över första bästa brud jag träffat på gatan. Fick ångest och gick och letade efter henne och där vaknade jag.
Citera
2008-05-11, 03:55
Medlem
Jag drömde att jag och min kompis var ute och gjorde något vid en sjö. Sen sa han att han hade fixat hasch (kan tillägga att jag inte har erfarenheter av några droger, förutom sprit och tobak men jag vet ju hur hasch/marijuana ser ut). Kompisen hade ett hemmagjort hasch som han hade blandat i växtdelar från cannabis med vanligt bröd . Kompisen hade kanske 1-2kg av denna gegga som var ungefär som deg. Kommer inte ihåg om vi rökte det men jävligt roligt att han hade blandat bröd och cannabis till "hemmagjort hasch"
Citera
2008-05-12, 15:24
Medlem
bajlatos avatar
För varje del av kroppen som jag högg så räddades en familjemedlem, en vän eller släkting från döden. Så jag började med alla tio tår, fortsatte med fötterna och benen. När jag sedan började hugga av mig fingrarna så ångrade jag mig något enormt då jag inte längre kunde greppa yxan. Så där satt jag på mitt golv gråtandes, blodig och lemlästad när min far kommer fram till mig och säger att "det där var väl jävligt onödigt gjort"...
Citera
2008-05-12, 15:44
Medlem
Axells avatar
Jag drömde att jag skulle ha tenta och jag hade inte pluggat någon ting. Sen när jag hade gjort tentan och skulle gå hem så jagade massor av albaner och nazister jagade mig. Sen vaknade jag.
Citera
2008-05-12, 16:36
Medlem
Krafses avatar
Kapmaskin i bröstet.

Inatt drömde jag att en äcklig gubbe som såg ut som konduktören i Matrix tryckte in en stor kapmaskin i bröstet på mig.

Sen skulle han kniva mig i garaget också, sen sprang jag iväg och skjöt ihjäl maffian och såg min döda katt. Katten hade en klumpig tass.
Citera
2008-05-14, 21:52
Bannlyst
Hat flera nätter i rd nu drömmt om djur. Drömmarna utspelar sej i helt normala "vardagssituationer" sommarstugor, fester mm mm men det är alltid mycke djur med nu i natt till exempel så var jag min morfar och min bror ute och gick i skogen. När vi kommit en bit in på den lilla stigen så ser vi två ormar ligga på vägen i nåt slags blått tunt plast nät, detta nät var inget vi reagerade på utan helt normalt att ormar kröp in i dessa nät när de var dags och ömsa eller lägga ägg. Min bror och jag springer då iväg över en kulle som ligger till vänster om vägen och får syn på en gigantisk vattensköldpadda som bodde i en liten alldels klar blå vattenpöl intill kullen.

sen ringde mobilen och de var slut drömmt för den natten
Citera
2008-05-15, 20:49
Medlem
giggitys avatar
Drömde om att jag spelade CoD 4 på Xbox live, hade 1-150 i stats .
Citera
2008-05-15, 21:58
Medlem
Rhynns avatar
Drömde typ att 5 utlänningar hoppade på mig o min kompis o vi slog ner alla av dom o sen så kom polisen och skrev en anmälan på dem och det klassades som "grov misshandel" och jag tänkte för mig själv gött cash!
Citera
2008-05-16, 12:59
Medlem
Espionages avatar
Inatt drömde jag att alla på jobbet var tvungna att dra ut sina tänder. Chefen stod över mig och hade tagit alla framtänder, men när hon skulle ta hörntänderna så tyckte jag det gjorde ont och att jag blivit ful. Hon sa att man kunde ju alltid köpa löständer för ca 3000:-, men jag började gråta och vaknade
Citera
2008-05-16, 14:54
Medlem
Dublees avatar
Jag drömde att min bror hade opererat bort sin lever (det brukar väl vara blindtarmen man opererar bort.. ) och generös som han var ville han hjälpa mig att operera bort min, då den ändå inte gjorde någon nytta tyckte han.

Så det var ju bara fram med yxan och börja operera!
Han skar igenom huden från halsen ner till midjan, och från mitt ena knä till foten för att kunna genomföra operationen.
Men den blev visst inte av och istället fick en vän eskortera mig till sjukhuset i en såndär trehjulig gammal mopedbil på guppiga vägar med väldigt nära till olika stup som vi kunde falla ner i.
Minns inget mer förutom att det var en mycket jobbig situation för mig att ligga i en trång guppig mopedbil o försöka att hindra inälvorna från att falla ut.
Citera
2008-05-17, 18:53
Bannlyst
Fick en lapdance av nån vacker brunett, men vaknade för tidigt!
Citera
2008-05-19, 14:06
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Espionage
Inatt drömde jag att alla på jobbet var tvungna att dra ut sina tänder. Chefen stod över mig och hade tagit alla framtänder, men när hon skulle ta hörntänderna så tyckte jag det gjorde ont och att jag blivit ful. Hon sa att man kunde ju alltid köpa löständer för ca 3000:-, men jag började gråta och vaknade

Sådana drömmer är väldigt vanliga, det brukar oftast betyda att du är bekymrad eller orolig över hur din omgivning ser på dig utseendemässigt. Det kan vara nån du tycker om t.ex.

Har själv haft såna drömmar och det är väldigt otäckt men fascinerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in